ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

انتشار پادکست در حوزه تولید محتوا

بعداز اتمام عمل انکر از شما یک پرسش اصلی سئو در مشهد می پرسد: رایا پارس در کدام ahrefs پادکچرها این اپیزود را منتشر کنم؟ شما می توانید تمامی پلتفرم‌هایی که آیتم امان انکر می باشند را تعیین نمائید. روند پذیرش شدن اپیزود به وسیله سایر پلتفرم‌ها ممکن میباشد در بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت ارتفاع بکشد. این نکته مهمی میباشد که بایستی در نرم‌افزار‌ریزی وقتی پادکست خویش به آن دقت داشته باشید.

شما همینطور میتوانید فید RSS اپیزود را نسخه برداری نمایید و آن را به طور دستی در حساب خویش در پلتفرم‌هایی مانند اسپاتیفای وارد نمایید. برای اجرا این شغل، وقتی که پیغام تصویب (submit) پادکست ظواهر می شود، به انکر بگویید «ترجیح میدهم خودم انجامش بدهم» و مورد I’d rather do it myself را گزینش فرمائید.

همان طور که دیدیم نشر پادکست با انکر حقیقتا فعالیت بی آلایش‌ای میباشد؛ پس همین درحال حاضر دست به شغل گردید و ایده پادکستی که مدام در ذهن داشتید را عملی نمایید!

امید است که رسیدگی‌ی این راهنما برای‌تان موءثر واقع خواهد شد. همینطور امید‌وار‌یم که ساخت و ساز پادکست و محتوای صوتی را هرچه زودتر شروع نمائید. ما در نویسش، مهیا‌ایم تا در کنار شما فرآیند ساخت‌و‌ساز محتوای صوتی و تکثیر آن‌ را برای‌تان معمولی‌خیس کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد