ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

راهنمای کامل برای سرعت بخشیدن به صفحات موبایل

حدودا مهر 94 بود که گوگل پروژه صفحه ها سئو در مشهد تلفن رایا پارس سهمراه ahrefs سریع یا این که AMP رو معرفی کرد. مقصود این پروژه منبع گشوده، بهبود فوق العاده تلاش اینترنت موبایله. موقتا این پروژه به طور از صمیم قلب شیوه افتاده و درگیر تکان به سمت هدف ها گوگل و ارائه وب گوشی سریعتر به کاربرهاست.
ولی اینکه AMP دقیقا چی شغل میکنه و چطوری میخواد تجربیات اینترنت گوشی رو تغییر‌و تحول بده، مکان تأمل داره. تو این پست توضیح میدیم که AMP چیه و چطوری عمل میکنه و چطوری روی سرعت تارنما تاثیر میذاره و وبسایت رو به بالای شیت حاصل میرسونه.

صفحه های تلفن همراه سریع چی میباشند؟
صفحه های تلفن همراه سریع که بطور خلاصه بهشون AMP هم میگیم یکی‌از پروژه های گوگله که با مقصود ارسال محتوا بر روی اینترنت تلفن همراه، اونهم با سرعتی 4 موازی سریعتر و به کار گیری از داده های کمتر به نسبت صفحه های سابق راه‌اندازی گردیده. با دقت به ارتقا تعداد کاربرهایی که با به کار گیری از موبایل های همراهشون اینترنت گردی میکنند، نیاز به اینترنت تلفن همراه سریع ارتقا پیدا کرده. بدین ترتیب AMP قصد داره بعنوان استانداردی فعالیت کنه که مدیران سایتها رو به داشتن سایتی با صفحه ها سریع و مدل تشویق کنه، طوری که صفحه ها اینترنت پیاله کمتر از 2 ثانیه گشوده بشن.
پس AMP دقیقا چیه؟ یه ورژن در حالا کامل شدن از اینترنت تلفن همراه که روی ورژن های تازه HTML انجام میشه. این قاب-ورک منبع گشوده، HTML رو دوبله میکنه و عناصری که سرعت لود صفحه ها رو روی گوشی نماید میکنند، مثل جاوااسکریپت و اسکریپت های غیرمعتبر رو حذف میکنه.
 AMP HTML نحوه جدیدیه که میشه باهاش کاری کرد که صفحه ها اینترنت روی گوشی مخاطب فورا گشوده بشن. این پروژه برای حمایت از کش هوشمند و کارایی امروزی و قابل حدس و محتوای موبایلی خوشگل پیاده سازی گردیده.
گوگل تأیید کرده که شیت ای که با AMP HTML تشکیل‌شده باشه میتونه همگی جا از 15 تا 85% سریع خیس از ورژن صفحه ها غیر AMP اعمال بشه. یعنی هنگامی کاربرها روشون ضربه می‌زنند، این صفحه های سریعتر از دیگر لینکها گشوده میشن.
AMP نخستین از همگی، ناشران و سایتهایی رو غرض میگیره که مملو‌از محتوای خبری، نوشته‌ی علمی و پست وبلاگند. گوگل با این پروژه میخواد به ناشران امداد کنه تا محتوایی با سرعت فروغ به کاربرهای تلفن همراه عرضه نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد