ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

متن‌های خوانا بنویسید

تایپ کردن محتوای با کیفیت عالی عمل مشقت میباشد. سئو در مشهد به خصوص وقتی که مقصود شما تایپ کردن مقالاتی با تعداد لغات بالا برای پرورش ترافیک اینترنتی و seo وب سایت باشد. در‌حالتی که تالیف کننده ماهری می‌باشید، میتوانید پست‌های بسیار وقتگیر با بیشتراز 1000 واژه بنویسید. در شرایطی‌که تجربه کمتری دارید، به شما پیشنهاد می کنیم حدود 700-800 واژه و کلمه را مدنظر قرار دهید. در هر شکل اعتقادوباور نتیجه ها نمائید و جنبه‌های ذیل را در ذهن داشته باشید:


متن‌های خوانا بنویسید

مهم ترین چیز هنگام تایپ کردن پست‌ خصوصا پست هایی با تعداد لغت ها بیشتر در آن محتوا، این میباشد که برای مخاطبان خویش بنویسید. ممکن میباشد بدیهی به حیث رسد، ولی به صورت شگفت انگیزی آسوده میباشد که حواس شمارا پرت نماید و آغاز به افزودن داده ها بی‌ربط فرمایید. به این ترتیب با تاءمل کردن در امر سوالاتی که خواننده قادر است در زمینه‌ی موضوعی که پوشش می‌دهید‌، داشته باشد، استارت فرمایید. آن گاه، جواب‌های روشنی بدین سوال های ارائه دهید. اما جواب‌ها می بایست به خیر مندرج و خوانا باشد.


بهینه سازی وب سایت و کلمه ها کلیدی


برای متن خوانای خویش بایستی چه عمل نمائید؟

متن شما می بایست از یک خط فکری و منطقی تبعیت نماید. برای مجاورت شدن به آن، به شما پیشنهاد میکنیم که هر جمله را با یک گزاره موضوعی استارت نمایید، یعنی پاراگراف‌ای که ایده مهم آن جمله را ارائه می دهد. آنگاه، برای توضیح بیشتر در امر مورد، از سایر گزاره به کارگیری نمایید. مطلقا جملا‌ت و جمله‌های خویش را کوتاه  نگه دارید. چنانچه عبارات و جملا‌ت غیرضروری پیدا کردید آنان‌را حذف فرمایید. ایده‌های ارائه‌دهنده‌ی شما می بایست میان جمله‌ها دارای ربط باشد. به همین ادله به کارگیری از عبارات گذار (مثال هایی از لغات گذار در پی متن آورده گردیده است) فراوان خوب میباشد. برای سرگرم کردن استفاده کننده ممکن میباشد از آنها بخواهید که عملی اجرا دهند (از جمله ادامه متن را بخوانند، به تصویری دقت نمایند و ...)

بررسی تعامل کاربر با وب‌سایت برای افزایش رتبه در گوگل

یکی‌از مواقعی دیگری که بهتر میباشد آیتم چک قرار بگیرد، سئو در مشهد تعامل استفاده کننده با وب سایت موردنظر میباشد. در صورتی یوزرها تارنما را به دلایلی همچون سرعت بارگذاری زیر، تبلیغات زیاد، محتوای ضعیف و. . . شکاف نمایند، در افت مرتبه وبسایت مؤثر میباشد. در غایت گروه این دست اندرکاران، عدم رضایت مخاطب از محتوا و وبسایت شما میباشد چراکه مخاطب آنچه را که می‌مراد پیدا نکرده میباشد و به شیت سود جست‌وجو برگشته تا بر روی فیض دیگری کلیک نماید که گوگل متوجه این مورد می گردد و بعد از مدتی مرتبه تارنما کاهش میدهد. دلایلی از این دست به‌شکل محسوسی در الگوریتم‌های گوگل تأثیر متعددی دارا‌هستند. قابل ذکر میباشد که‌این موردها در سرچ کنسول قابل مشاهده نخواهد بود اما بر مرتبه‌بندی اینترنت‌وب سایت تأثیر می گذارد.

مجازات‌های الگوریتمی
تیم مجازاتی که از روش الگوریتم‌ها سوای دخالت بشر داده میشود، مجازات‌های الگوریتمی محسوب میشوند. به عبارتی‌طور که آگاه می‌باشید، گوگل برای یادگیری و بهبود همیشگی نتیجه ها جست‌وجو، متکی به یادگیری ماشینی میباشد و الگوریتم‌های آن براساس همین روال، بهبود و به‌روزرسانی میشوند. درصورتی که شما برخلاف الگوریتم‌ها فعالیت فرمائید، قابلیت و امکان دارااست تارنما موردنظر مبتلا مجازات یا این که پنالتی الگوریتمی خواهد شد. مواقعی چشم گردیده که در گوگل سرچ کنسول گزارش نمی شوند و به‌طور معمول سبب به کاهش جایگاه یک URL در حاصل جست‌وجوی گوگل میشوند. این کاهش سکو وب سایت تاوقتی‌که اختلال حل خواهد شد، ادامه دارااست و در‌این مرحله، شایسته ترین فعالیت به کارگیری از یک دارای تخصص یا این که مشاور seo باسابقه برای یافت کردن عارضه ها افت سکو وبسایت و رفع آن میباشد.

فیض‌گیری
در‌این نوشته‌علمی به تحلیل کارداران افت درجه یک وب سایت پرداختیم. تلاش نمایید فرصت افت درجه صرفا خونسرد باشید و به‌طور سیستماتیک بررسی فرمایید که چه چیزی ممکن میباشد منجر افت اینترنت‌وب سایت شما گردیده باشد.

سؤالات متداول
چرا جایگاه‌های تارنما اینجانب در گوگل تنزل پیدا نموده است؟
اکثری از دست اندرکاران مختلفی می توانند موجب کاهش درجه وب سایت شما در حاصل گوگل گردیده باشند و اکثر اوقات، به باعث تغییراتی که در وب سایت خویش ساخت کرده‌اید، سبب افت گردیده، همینطور افت جایگاه وبسایت میتواند ناشی از آپ دیت الگوریتم گوگل، اشتباهات فنی، همت‌های رقبا یا این که پنالتی گوگل باشد. مسبب آن هر چه باشد، با به کارگیری از تحلیل لیستی که در‌این نوشته‌ی علمی تنظیم کردیم، تخت‌گاز میتوانید آن را پیدا کرده و سکو خویش را پس بگیرید.
متداول‌ترین استدلال افت درجه وبسایت چه می باشد؟
شایع‌ترین عامل افت جایگاه وب سایت‌ها، به روز الگوریتم‌های گوگل می باشد و با هر توشه به‌روزرسانی در حاصل مرتبه وبسایت تغییرات متعددی به وجود می آورد که برخی از وب سایت‌ها مبتلا افت سکو و بعضی از آن ها شاهد ارتقاء درجه تارنما خویش خواهند شد.
اقدامات ما یحتاج برای اثبات نگه‌داشتن درجه تارنما :
امروزه در دنیای رقابتی seo، حدوداً اثبات نگه‌داشتن مرتبه‌ها ناممکن میباشد و رقبا دست از همت برنخواهند داشت. البته تا حدی می‌قدرت از افت مرتبه وبسایت ناشی از عامل ها دیگر پیشگیری کرد. گروه نونگار با ساخت وب سایت و طراحی وب سایت فروشگاهی این ضمانت را به مشتریان خویش می‌دهد که با رعایت استانداردهای بهینه سازی، ساخت و ساز محتوای کاربرپسند و تجربه کاری بالا هم پا بِزرنگ سیگنال و اقتدار دامنه عالی می تواند تا حد متعددی خاطر شمارا بابت رنکینگ اینترنت‌ وب سایت ریلکس نماید.

چرا مردم بک لینک PBN میسازند؟

ما درین نوشته ی علمی می‌خواهیم به شما بگوییم آیا ایجاد کرد سئو در مشهد بک پیوند PBN قیمت داراست یا این که نه؟ و اینکه چرا عموم بک پیوند PBN میسازند؟ می‌خواهیم در‌این نصیب با شما مصرح سخن کنیم. اذن دهید واقع در میان باشیم. عالم آن اندازه که شما تصور میکنید عادلانه وجود ندارد. بعضی وقتها علیرغم سعی ها به آنچه که حق شماست دست پیدا نمیکنید. البته بعضا از کلاهبرداران و متقلبان فارغ از اینکه لیاقت چیزی را داشته باشند از خط مش های غیر رسمی به هر چه میخواهند دست پیدا می نمایند. این موضوع راجع‌به seo نیز درست گو میباشد. هنرمندان بهینه سازی کلاه سیاه با بی توجهی بدون نقص به دستور کار های گزینش کیفیت گوگل، از روش طریق های غیرقانونی و کلاهبرداری به جایگاهی در بالاترین سکو گوگل دست پیدا می نمایند. متاسفانه در برخی از مفاد آن‌ها سوای اعمال هیچ فعالیت خاصی وارد مهم‌ترین نقاط موتور کاوش میگردند. یکی تاکتیک هایی که‌این اشخاص به عمل می‌برند تشکیل داد بک لینک و پیوند PBN میباشد. درین ورد برای شما خبرهای چندان خوشایندی نداریم. البته متاسفانه این خبرهای بد، واقعیت دارااست. 


بک لینک و پیوند PBN چه میباشد؟
بک پیوند PBN  لینک و پیوند هایی میباشد که از کانال ب تارنما ها و وب لاگ های متصل ایجاد شده است. معمولا کلیه این وبسایت ها و بلاگ ها وابسته به یک فرد می‌باشند. آن‌ها از این وبسایت ها و بلاگ ها برای تولید لینک و پیوند به تارنما مبلغی مهم خویش به کار گیری می نمایند. آن‌ها همینطور آیتم ای برای فروش پیوند های PBN برای اخذ فایده بیشتر به بقیه دارندگان وب سایت های گوناگون دارا‌هستند.

 


 ساختار یک کانال بلاگ سری شباهت هایی با یک کمپانی انتشاراتی مانند Gawker Media LLC داراست. این موسسه انتشاراتی نیز مالک وب لاگ هایی مانند Deadspin ، Lifehacker و بعضا بلاگ های دیگر میباشد. ولی این موسسه انتشاراتی تفاوت متعددی با تارنما های یافت گردیده در PBN دارااست. عمده ترین تفاوت تارنما های جان دار در کانال PBN با بقیه وبسایت ها در‌این میباشد که آنان به مکان ساخت‌و‌ساز محتوای عالی و اختصاصی بیشترین تمرکز خویش را بر ساخت‌و‌ساز لینک و پیوند قرار داده اند. 
با دقت بدین نکته که ساخت‌و‌ساز پیوند های غیر طبیعی از روش بازنویسی در موتورهای کاوش جاری ساختن می‌شود، کانال PBN برای پرهیز از تشخیص این گزینه خویش را از نظر مردم پنهان نموده است. آن‌ها از ارائه دهندگان هاست های گوناگون برای هر وب سایت به کار گیری می نمایند. تا بتوانند از این طرز، ردپای دیجیتالی خویش را مخفی نمایند.

خلاصه ای بر رتبه بندی فروشنده

لحاظ مشتریان درخصوص سکو فروشنده یک فاکتور تازه و سئو در مشهد تاثیرگذار میباشد. این جایگاه علامت دهنده تجربه کلی یک مشتری از مارک شما میباشد. سکو بندی در زیر تبلیغات متنی ظواهر میشود و به مشتریان امداد می‌نماید برندهای قابل پشت گرمی را شناسایی نمایند. همین‌طور این مرتبه به کوشش تبلیغاتی آن مجموعه از برندها امداد می‌نماید.

 این درجه بندی معمولاً درباره ی برندهایی شکل می گیرد که دارنده ۱۵۰ کامنت غیروابسته و یا این که سکو 3.5 یا این که فراتر باشند. درجه بندی فروشنده دارنده آرم ۱ تا ۵ میباشد که بوسیله ستاره های سبز و خیر زردرنگ (نشانه دهنده جایگاه بندی جنس) معین می‌گردد.

اینک ریویو گوگل مشتری میتواند به درجه ‌بندی فروشنده یاری دهد. البته در صورتی بیشتراز ۱۵۰ کامنت برای شما وجود نداشته باشد، ریویو گوگل مشتری تیتر «عدم جایگاه بندی» را علامت می‌دهد.

 

فعال سازی ریویو گوگل مشتری

فعال کردن ریویو گوگل مشتری برای تارنما
 اگر که حال دارنده Google Trusted Store باشید، به صورت خود کار به Merchant Center  منتقل خواهید شد. در این‌حالت نگرانی نیست. فرآیند نام نویسی آسوده میباشد که‌این خویش یکی‌از مزیت های ریویو گوگل مشتری میباشد.

 قبل از استارت، سایت شما بایستی دارنده یک ورقه پذیرش توصیه جداازهم باشد. دراین‌صورت میتوانید کد جاوا اسکریپت را به آحاد صفحه های اضافه نمایید. همینطور وبسایت شما می بایست دارنده شیت تاییدیه Encrypted گردیده باشد که از HTTPS استعمال نماید. در صورتیکه وبسایت تان با این معیارها انطباق دارااست، به راحتی می‌توانید ریویو گوگل مشتری را فعال سازی نمایید.

 او‌لین قدم، تولید یک حساب Merchant  میباشد. قدم های تحت را برای فعال کردن ریویو گوگل مشتری جاری ساختن دهید:

بر روی سه نقطه آیکون سمت راست کیبورد فرمائید.
بر روی دکمه Google Customer Reviews کلیک نمائید. 
به Google Customer Reviews  رفته و بر روی مورد Enable  کلیک فرمایید تا ریویو گوگل مشتری شما فعال خواهد شد.
کد کمپانی در نظرسنجی را به وبسایت اضافه کرده و آن را نسخه برداری نمائید.
این کد نشاندار را به هر کجای تارنما خویش اضافه فرمایید.
 قبل از آنکه این کد را اضافه فرمائید، سیستم از شما میخواهد تا قانون ها ریویو گوگل مشتری را بپذیرید. پس از تایید و نام نویسی توفیق آمیز ریویو گوگل مشتری شما تحت عنوان یک نرم‌افزار در Merchant Center تصویب میگردد. 

 همان طور که مشاهده کردید این روند بسیار سهل و آسان میباشد. اکنون ریویو گوگل مشتری در ۲۳ مرزو بوم در دسترس میباشد. این کشورها مشمول چین، کانادا، بریتانیا، آلمان، آمریکا و یک‌سری سرزمین دیگر میباشد.

گوگل الگوهای Browsing را در لحظه و به صورت عینی سر و شکل می دهد

زمان متعددی از زمانم را بدین دستور سئو در مشهد تخصیص دادم که آیا میتوان گوگل را به نوعی اغوا کرد که مورد متبوع منرا توسعه دهد؟
در تصویر(گیف) ذیل مشاهده می‌کنید که چه‌گونه  PAA های مرتبط با کلمه ی Van را با کلیک کردن روی پرسش “Can I put my vans in the washing machine?”  می اقتدار بسط بخشید. و بعد از آن همین فعالیت برای کلمه و واژه ی “mildew” به سرویس دریافت شد و اینبار “How do you get the mildew smell out of clothes” گزینه کلیک کردن قرار گرفت.
 
همین فعالیت با “organic سئو” مجدد تکرار شد و همان گونه ه مشاهده میکنید نتیجه ها 100+ PAA Black Hole بود(بیش 100 سیاه گودال). نتیجه ها اینجانب از “how to clean leather” به “what is بهینه سازی” و “what do you mean by organic search” تغییر‌و تحول کردند(زیرا گیف درین نصیب سرگیجه به همپا می‌آورد به قرار دادن اسکرین شات بسنده کرده ایم):


 

2. خط نقطه پایان مطلقی نیست؛ مرزها دینامیکی پباده سازی گردیده اند

زمانی فعالیت بسط PAA را ادامه می دهم و این چرخه حالتی تکراری و خسته کننده به خویش می‌گیرد(بیشتراز 300 آیتم)، گوگل مجدد دو PAA ابتدایی را توصیه میدهد و میگوید:
“We aren’t sure what else to provide, are you interested in these again?”
به نوعی میگوید که موضوعات مرتبط با دعوا به اتمام رسیده میباشد، هنوز به ادامه دادن همین چرخه عشق دارید؟
مثالی از این حادثه را مشاهده فرمائید، اینجانب برای “mitosis” مبادرت کردم و عمل را تا 300 PAA ادامه دادم؛ مجدد به “What is Alexa ranking based on?” و “What is the use of backlinks?” رسیدم.
 
این چرخه من را خاطر صحبتی که با یکی مهندسان machine learning در شرت گوگل داشتم انداخت؛ وی اذعان کرد هنگامی سبک ML نمی تواند تصویری خاص را شناسایی نماید به مکان اعلام کردن ‘I don’t know’ یا این که نمی دانم به طور اتوماتیک اعلام می نماید “Men talking on cell phone” ؛ متوجه می باشید که قصد دارم به چه چیزی برسم؟
هنگامی شما عملکرد میکنید که از چرخه ی ثابتی بیرون گردید گوگل در مقابل شما می ایستد و کارایی دارااست شما‌را به PAA های اول و آن هایی که خودش بیشتر دوست دارااست غالب شود.
یعنی گوگل تلاش می نماید 3 الی 4 PAA اول را به شما زور نماید.


3. با بسط یک پرسش به سوالاتی ظریف، منحصر به فرد و شبیه در به عبارتی مسئله برسید

با این طرز خیر فقط به مربوط ترین PAAها دست مییابید بلکه میتوانید حدود و قصور موضوعات مهم را معین فرمائید.
مثلا در گیف زیر اینجانب \"What is the definition of بهینه سازی?\" یا این که تعریف و تمجید بهینه سازی را دستمایه ی همین تست قرار داده ام.