ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

قصه گویی در محتوا ؛ استوری تلینگ چیست؟


سابق ترین و ماندگارترین هنر انسانی را می اقتدار روایت گویی نامید  سئو در مشهد که با بسط دانش بر بها های آن افزوده میباشد. روایت گویی در محتوا کادو ای از آیین و سنت های ماست که نشان ای از تمدن یک جامعه و قبلی ی آن جامعه را دارد.

از مقطع و مجال هایی که آدم های ابتدا به گرد هم عده می شدند و در کنار حریق می نشستند ماجرا گویی وجود داشته میباشد که مثالی از آن پدربزرگ ها و مادربزرگ های ما می باشند،که متاسفانه امروزه به جهت پیشرفت تکنولوژی و وجود ابزارهای تکنولوژی و نبود فرهنگ و تمدن استعمال از آن و مشاغل طاقت فرسا و مشغله های کاری و فکری خانواده ها از این نشست ها کاهش پیدا کرده میباشد و یا این که حتی قابل مشاهده وجود ندارد.

تعریف و تمجید روایت گویی در ساخت محتوا
ماجرا گویی یک تجربه ی عمومی ست که برای همگی ی آدم ها چهره داده میباشد به نترسی می اقتدار اظهار کرد اکثر بشر ها و یا این که حتی تمامی ی آدم ها دارنده خاطراتی با تیتر ماجرا گویی و داستان گویی پدران و مادر‌ها و شیرین خیس از آن ماجرا گویی پدربزرگ ها و مادربزرگان دارا‌هستند.

داستان گویی یک هنر ماجرا به صورت شفاهی ست که در آن روایت گو با یک یا این که تعدادی استفاده کننده در کارش سهم دار میباشد.روایت گویی به جهت رابطه بدون واسطه ش با مخاطبانش یک هنر بازی با قلب و روح و جسم کاربر میباشد به صورت رابطه دهن داستان گو و قوه ی شنوایی شنوندگان.

داستان گویی در طریق ی دیرین و سنتی ش رابطه بدون واسطه و بی واسطه در بین داستان گو و شنوندگان میباشد.در روایت گویی به نحوه و مدل نو نیز یک هنر شنیداری میباشد گویا ی یک شکلی از مشاجره و ارتباط ی میان فوءاد و روح آدم های قرن بیستم میباشد.

داستان گویی یک طرز ی از گفتن ماجرا هاست که گهگاه به صورت نثر و گهگاه به صورت نظم صورت میگیرد.این نکته لازم به ذکر میباشد که روایت گویی تاریخچه اش به مجال حالا برنمیگردد و محصور به کتاب ها و نوشته ها نمیشود،بلکه ماجرا گویی پیش از به وجود داخل شدن خط و تایپ کردن کتاب ها و نوشته ها وجود داشته میباشد و اکثری از داستان ها و افسانه ها از روش نقل و نسل به نسل و به صورت ماجرا گویی و روایت گویی مندرج میباشد.

همان گونه که گفته شد روایت گویی به جهت”تجربه مشترک دربین بشر ها” در اکثری از تمدن ها و اقوام تحت عنوان یک سرگرمی و یک علامت و نماد از فرهنگ وتمدن هر ملتی میباشد.

۹ روش سئو منفی و راهکارهای مقابله با آن‌ها


seo منفی (Negative بهینه سازی) یا این که سئو در مشهد سیاه به طرز‌ها و ترفندهای غیراخلاقی از seo تارنما اطلاق میشود که به‌‎واسطه آنان می‌اقتدار برروی مرتبه اینترنت‌وب سایت‌های حریف در حاصل جستجوی گوگل تاثیر منفی گذاشت. در‌این نوشته‌علمی شمارا با ۹ شیوه seo منفی و راهکارهای مفابله با آن آشنا خوا‌هیم کرد.



بهینه سازی منفی یک قضیه گفت و گو برانگیز در فضای سئو میباشد و مطمئنا درمورد آن زیاد شنیده‌اید. البته بهینه سازی منفی چه کاری جاری ساختن میدهد؟ ضایع کردن درجه حریف حقیقتا تا چه حد سهل میباشد؟ و به چه شکل می بایست بفهمید که کسی در عملکرد میباشد شمارا با بهینه سازی منفی از رقابت بیرون نماید؟ آیا راهی می باشد که شما‌را از seo منفی در امان داراست؟


در‌این نوشته‌ی علمی ما سعی کردیم تا پاره ای به‌این زمینه بپردازیم.


seo منفی بیرون از وبسایت

همان گونه که از نام آن پیداست seo منفی از روش offpage یا این که بیرون از تارنما فارغ از هیچ‌سیرتکامل دخالت در درون وبسایت، آن را غرض قرار میدهد، که‌این فعالیت به صورت معمول با بازنویسی بک‌لینک و پیوند‌های وب سایت یا این که اسکن فرنگی مطالب همدم میباشد.


۱. Link farm یا این که مزرعه لینک و پیوند

در کل یک لینک و پیوند اسپم تک (حتی در صورتیکه در باطن وب سایت قرار داشته باشد) می تواند جایگاه‌بندی وب سایت را وخیم نماید. به همین استدلال میباشد که بهینه سازی منفی مجموعاَ دربرگیرنده لینک و پیوند‌هایی از گروهی از وب سایت‌ها یا این که مزارع لینک و پیوند میباشد.


یک مزرعه پیوند، قطبی از اینترنت‌تارنما‌های به هم پیوسته میباشد. اصولا این وبسایت‌ها از لینک و پیوند‌های یکدیگر برای ارتقاء محبوبیت صفحه ها تارنما خویش به کار گیری می‌نمایند. یکی‌از نمونه‌هایی که می‌قدرت برای مزرعه پیوند اسم موفقیت PBN میباشد. PBN کانال‌ای از تارنما‌هایی میباشد که تنها برای تولید لینک و پیوند ساخت گردیده‌اند و معمولا وابسته به یک نفر می باشند. بیشتر PBN ها از دامنه منقضی تشکیل‌شده‌اند. این بدان معنا میباشد که وبسایت‌ها معمولا بعضا از بک‌پیوند‌ها را عده‌آوری کرده و انقضای آن تا هنگامی میباشد که آنها بخشی از PBN هستند.


مهاجمان ممکن میباشد تعداد متعددی از لینک و پیوند‌های متنی را در شیت جایگاه‌بندی قرار دهند که‌این پیوند‌ها ممکن میباشد دقیقا مطابقت با صنعت کسب‌وکار شما نباشند یا این که ممکن میباشد انکر تکست (متن لینک و پیوند) لغات کلیدی شما‌را دربرگیرنده شوند تا به حیث رسد که شما نمایه لینک و پیوند پروفایل خویش را ویرایش کرده‌اید.


یک مثال حقیقی از حمله بهینه سازی منفی در دنیای حقیقی وواقعی تارنما WP Bacon میباشد که یک وبسایت پادکست در رابطه وردپرس هست. این وبسایت با هزارن پیوند که انکر تکست فیلم پورنو گزینه حمله قرار گرفت. بعداز آن در حین 10 روز WP Bacon رنکینگ کلمه ها کلیدی گوگل حدود 50 پلکان کاهش یافت. ولی این روایت نقطه پایان خوشی داشت چراکه مدیریت اینترنت مستر پرونده خویش را به یار و همدم پیوند‌های اسپم که وبسایت را گزینه حمله قرار داده بود فرستاد و سرنوشت توانست با حل این قضیه درجه خویش را بهبود دهد.


چگونه هدینگ ها را در محتوای سایت مشخص کنیم؟


رسیدیم به مهمترین نصیب نوشته‌ی علمی، در حال حاضر می بایست سئو در مشهد  ببینیم چه‌طور بایستی عنا وین / هدینگ ها را به متن خویش اضافه کنیم؟


درصورتی که از وب سایت های وردپرس به کارگیری میکنید، برای جاری ساختن این فعالیت یکسری شیوه وجود دارااست:


1.از روش ویرایشگر

بی آلایش ترین رویکرد برای افزودن تیتر محتوا، از روش ویرایشگر میباشد. در صورتیکه از ویرایشگر نو new Gutenberg block editor به کار گیری می‌کنید، میتوانید بر روی دکمه + کلیک کرده و \"تیتر / هدینگ\" را تعیین فرمائید. بعد، عنوانی را که میخواهید اضافه فرمائید را تعیین فرمائید.


 




اضافه کردن عنا وین / هدینگ ها از روش new Gutenberg block editor


 


 


در شرایطی که هنوز از ویرایشگر کلاسیک (classic editor) به کار گیری میکنید، این عمل نیز سهل میباشد. برای افزودن تیتر / هدینگ محتوا از روش این ویرایشگر، می بایست نخست به تب visual  ویرایشگر رفته و آنگاه \"هدینگ1 / تیتر 1\" یا این که هر تیتر دیگری را از فهرست کشویی برای محتوا تعیین فرمائید.




اضافه کردن عنوان ها از روش classic editor


 


 


2. به کار گیری از HTML

همینطور می‌توانید هدینگ ها / عنوان ها را با به کارگیری از HTML اضافه نمایید. برای افزودن عنوان ها از روش این طریق، می بایست در ویرایشگر کلاسیک، به  تب  textرفته (یا این که مستقیماً در کد اضافه فرمایید.) و از تگ های هدینگ / تیتر 

؛  

؛  

 و غیره برای گزینش هر نوع تیتر / هدینگ به کارگیری نمائید. هر تیتر محتوا را با تگ بسته مانند  

به نقطه پایان برسانید.


 




اضافه کردن عنا وین از روش HTML


 


 


علاوه بر این، در block editor ، میتوانید دربین visual editor  جابجا گردیده و یا این که به طور HTML دستکاری فرمائید. برای ایفا این فعالیت، روی سه نقطه عمودی در نوار ابزار ویرایشگر ( یا این که به عبارتی editor  ) کلیک فرمایید. بعد، مورد Edit as HTML را تعیین نمایید. مثل این:


 




اضافه کردن هدینگ از روش HTML


 


 


استعمال از عبارت یا این که واژه کلیدی در زیرعنوان های محتوا

هدینگ یا این که تیتر های محتوا به شما فرصتی عالی میدهند تا از واژه و کلمه کلیدی مهم خویش (یا این که هم معنی های آن) به صورت پر رنگ ای به کارگیری فرمایید. با اعمال این عمل، تماماً معلوم میگردد محتوای برگه راجع‌به چه میباشد.


با اضافه کردن عبارت یا این که واژه کلیدی اساسی خویش به زیرعنوان ها، بر اهمیت آن تأکید میکنید.


ولی مواظب باشید که در‌این عمل زیاده روی نکنید.


عبارت یا این که واژه کلیدی خویش را در جایی که منطقی میباشد اضافه نمائید و در جایی که وجود آن مفهوم و الزامی ندارد، آن را کنار بگذارید.


 


Yoast بهینه سازی

 قادر است با استعمال از کلمه و واژه کلیدی در محاسبه عناوین به شما یاری دهد.

پس از وارد کردن عبارت خویش در فریم متا Yoast بهینه سازی، این پلاگین ارزیابی می نماید که آیا از این عبارات، به اندازه کافی در زیرعنوان به کارگیری نموده اید یا این که نه.


 در Yoast بهینه سازی، در شرایطی‌که در 30 تا 75٪ از زیرعنوان های محتوا از عبارت کلیدی استعمال فرمایید، یک دایره سبز رنگ اخذ خواهید کرد.


 به خیال داشته باشید که‌این پلاگین، صرفا زیرعنوان های H2 و H3 را نظارت خواهد کرد.


ولی پلاگین Yoast بهینه سازی Premium می‌تواند کلمات یا این که لغت ها کلیدی هم معنی را نیز تحقیق کند.




Yoast سئو قادر است با به کارگیری از واژه کلیدی در نظارت عنوان ها به شما یاری دهد.


 


 


به چه شکل لغات کلیدی را به زیرعنوان ها اضافه کنیم؟

اینکه چه‌طور لغات کلیدی خویش را به هدینگ / تیتر فرعی محتوا اضافه فرمائید، به پاراگرافی که به آن متصل میباشد بستگی دارااست. هر جمله در متن شما بایستی اطلاعاتی در رابطه مسئله گزینه دعوا در مشت خواننده قرار دهد.


به این ترتیب، مدام می بایست بتوانید عبارت یا این که واژه و کلمه کلیدی خویش را به یک یا این که تعدادی پایین تیتر محتوا اضافه نمایید.


برای اینکار می بایست تعدادی پرسش در زمینه ی ساختار نوشته ی علمی خویش بپرسید.


آیا متن اینجانب در رابطه موضوعی میباشد که در عبارت یا این که کلمه و واژه کلیدی توضیح داده گردیده است؟ در غیر این شکل، آیا می بایست یک عبارت یا این که واژه کلیدی دیگری تعیین کنم؟

آیا زیرعنوان های فعلی اینجانب دقیقاً آنچه را که در ذیل آن‌ها مشاجره میکنم تعریف می نمایند؟

کدام جمله بیشترین رابطه را با زمینه و کلمه ها کلیدی دارا‌هستند؟

این گزاره ها در امر مورد و لغت ها کلیدی، به چه سوالاتی جواب می‌دهند؟

جواب دادن بدین سوالهای به شما یاری می نماید تا عبارت اساسی را به یک یا این که تعدادی زیرعنوان محتوایخود اضافه نمایید.


درصورتی که نمی توانید این فعالیت را اعمال دهید، احتمالاً بایستی به پرسش شماره یک برگشته و توشه دیگر آن را از خویش بپرسید!


در حالتی‌که با این فعالیت اختلال شما برطرف نشد، در ارتباط تایپ کردن متن و ساختار متن بیاموزید تا روءیت کرد بدیهی تری در خصوص ساختار یک قطعه خوب پیدا فرمائید. واژه و کلمه کلیدی شما بایستی در ارتباط مورد مهم باشد. بدین ترتیب، می بایست بتوانید آن را به تعدادی تیتر فرعی محتوا اضافه نمایید.


کلمه کلیدی مترادف و هم معنی را انتخاب کنید


به‌این نوع تعیین لغات ، واژه و کلمه کلیدی lsi  گفته می گردد  سئو در مشهد  و یکی‌از مهم‌ترین استراژی های گزینش لغات بر مبنا seo می‌باشند.


الگوریتم های تازه گوگل عشق متعددی به لغات مترادف واژه مهم دارا‌هستند.


مترادف و هم معنی بودن در اینجا در معنای هم معنی بودن وجود ندارد ، بلکه همراستا بودن و هم راستا جنبش کردن کلمه و واژه ها برای گوگل اهمیت داراست.


از جمله فرض نمائید تعیین کلمه و واژه کلیدی اساسی شما برای یک مقاله ، ساخت سایت میباشد. در‌این‌صورت‌ لغات مترادف و هم معنی مواقعی مثل : هزینه هاست و دامنه ، تارنما داینامیک ، کمپانی پباده سازی تارنما و… میباشند. کل این عبارت ها به نوعی با هم در زمینه‌ی می‌باشند.


به انگیزه اینکه گوگل امروزه بر طبق کردار یوزرها وب سایت ها را جایگاه بندی می نماید ، لغت ها مترادف و هم معنی یا این که lsi  اهمیت متعددی دارا‌هستند و رابطه پنهان عبارات را علامت می‌دهند.


استراتژی به کارگیری کلمه و واژه کلیدی ترکیبی در صفحه های تارنما

نیازی وجود ندارد که مطلقا واژه و کلمه کلیدی از یک کلمه ساخته شده باشد ، اولا لغات کلیدی تک کلمه ای رقابت سنگینی برای seo دارا‌هستند و در ثانی کلمه ها ترکیبی در عین اکنون که شل خیس شمارا به سکو های بالای گوگل می‌رسانند ، هدفمند و با امکان جابجایی پیام به استفاده کننده می‌باشند.


معمولا کلمه ها دو و سه واژه ای مطلوب ترین گزینش کلمه و واژه های کلیدی یک شیت وبسایت می‌توانند باشند.


چگالی و تعداد مطلوب کلمه و واژه کلیدی در صفحه ها وب سایت

در قبل شما هرچقدر که درصد به کارگیری از کلمه و واژه کلیدی نسبت به مجموع متن را بالا می بردید می توانستید به seo امیدوار باشید و خیلی از اشخاص تعداد متعددی از این واژه و کلمه ها را در هرجا برگه قرار می دادند. ولی گوگل این فرآیند را با تغییر تحول و بروزرسانی الگوریتم های خویش تغییر‌و تحول اعطا کرد.


معمولا چگالی و درصد استعمال از یک واژه کلیدی نسبت به تک تک عبارات شیت نباید بیشتر از 2.5 درصد باشد و همینطور چگالی کمتر از 0.5 درصد نیز سفارش نمی‌شود.


آیا میدانید استعمال بیش تر از حد از یک عبارت موجب جریمه وبسایت و حذف آن از گوگل میشود؟


توصیه میکنیم نوشته‌ی علمی روبرو را مطالعه فرمایید : انگیزه حذف صفحه های وبسایت از گوگل




استعمال مستقل از واژه کلیدی در یک خط یا این که جمله

تا حدود 1سال پیش گوگل کلمه ها کلیدی ترکیبی را در شرایطی‌که یک کلید کلمه اکانت می‌کرد که مجموع عبارت پشت سرهم قرار می گرفت. اما امروز چنین وجود ندارد ، از جمله کلمه و واژه کلیدی خرید بکلینک را در لحاظ بگیرید.


خرید بکلینک ، خرید ارزان بکلینک ، بکلینک را از کجا خرید نماییم؟ هر سه این لغات تحت عنوان کلمه و واژه کلیدی به اکانت می‌آیند.


به کار گیری از کلمه و واژه کلیدی در اولی گزاره صفحه ها

مطلقا از عبارات کلیدی مد حیث خویش چه به طور مستقل و چه متواتر در اولی گزاره متن به کارگیری نمایید. حتی الامکان کوشش نمایید در خط نخستین از آن استعمال فرمایید. این برهان برای بهینه سازی خیلی اهمیت دارااست.


در اکثری از مواقع که متا تگ توضیحات برای گوگل جذابیتی نداشته باشد ، این موتور کاوش خط یا این که جمله ابتدایی متن را تحت عنوان توضیحات مهم به ثبت می رساند.


همینطور بایستی عملکرد فرمائید که واژه کلیدی را کلاً متن پخش نمائید خیر اینکه در یک گزاره تعداد متعددی مصرف شود و در سایر پاراگرافها هیچ موردی یافت نشود.


به فعالیت بردن واژه کلیدی در alt  تصاویر صفحه های تارنما

یکی‌از فاکتور های سئو تصاویر صفحه ها تارنما به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی تعیین گردیده در متن جایگزین یا این که تگ alt  تصاویر تارنما میباشد. از آنجایی که موتورهای کاوش تصاویر را مانند url  ها ایندکس می نمایند بسیار اصلی میباشد که قطعا از کلمه ها کلیدی و یا این که دستکم بخشی از عبارت در تگ alt  تصاویر تارنما استعمال نمایید.


چگونه برای تولید محتوا از الکسا استفاده کنیم


یکی شایسته ترین نحوه ها برای کاهش مرتبه در تارنما الکسا این میباشد سئو در مشهد که محتوای ماهر و کیفیت عالی ایجاد نمائید. اینک این مسئله به ثابت رسیده میباشد که  ساخت و ساز محتوای الکترونیکی تاثیر بسزایی را بالا رفتن درجه وبسایت الکسا داراست. همانگونه که میدانید ایجاد محتوا اصول خاص خویش را دارااست برای شناخت با ابزار ساخت‌و‌ساز محتوای الکترونیکی با ما یار باشید.

برای ساخت و ساز یک محتوای الکترونیکی خوب می بایست از یک الگوی متناسب منفعت بگیرید که دراین جا خواسته از سرمشق نقش، طرح و رنگ وجود ندارد بلکه فرآیند ایجاد کرد بسیار از اهمیت بخش اعظمی برخوردار بوده و بایستی به طوری طی گردد که ما‌را به مقصود مان مجاورت نماید.

دو‌مین خصوصیت که برای یک محتوای خوب در لحاظ میگیرند این میباشد که ما‌را به صورت مطلوبی به غرض مان برساند. 

در برخی مواقع غرض شما این میباشد که تمرین آیتم نظرتان به صورت غیرحضوری و به وسیله کاربر شما حل خواهد شد در صورتی این دستور تحقق پیدا نماید به منزله این میباشد که شما به مقصود خویش رسیده اید.

در بعضی اوقات مقصود یادگیری قدم به قدم استفاده کننده میباشد که در شکل تحقق به معنای وصال به مقصود متبوع میباشد. 

در بعضی مواقع نیز مقصود از ساخت محتوای الکترونیکی این میباشد تا از آنان به مکان پاور پوینت استعمال فرمایید 

فرایند ساخت و ساز محتوای الکترونیکی
ساخت‌و‌ساز محتوا به صورت الکترونیکی برای ارائه مثال کانتنت در راستای اخذ پیشنهاد ساخت و ساز محتوا بایستی از یکسری مرحله عبور کرد که مشتمل بر:

1-پباده سازی: این مرحله خویش مشتمل بر فرایند دیگری میباشد که عبارتند از: تنظیم نمایش اجرایی براساس روند پروژه 

مهیا کردن content و تبدیل آن به محتوای الکترونیکی

2-ساخت‌و‌ساز اجزایی که از آنان برای ساخت محتوای الکترونیکی استعمال میشود.

3-عده بندی این مرحله دربرگیرنده ایجاد کرد محصولاتی مانند کارتون، فیلم و صدا، متن، عکس میباشد تا به امداد آنها به ارائه ی محتوا بپردازند.

برای توسعه و گسترش و ساخت و ساز محتوای الکترونیکی می‌توانید از 3 طرز منفعت بگیرید
ساخت و ساز محتوای آف شلف
این صورت از محتوا به دو بخش تقسیم میشود بنابراین که کتابخانه هایی که از پیش مهیا گردیده اند که همت آنها بدین شکل میباشد که اشتراک هایی را منحصربه‌فرد تعداد مشخصی از اشخاص برای یک بازه زمانی ی وقتی مشخص و معلوم می‌فروشند. در صورتی دارنده حس اقتصادی بالایی می باشید متوجه خواهید شد که‌این هزینه ها براساس تعداد مخاطبان براساس تعداد عصر ها تقسیم گردد و شما از ارزان بودن محتوای خویش متعجب میشوید. زمان آف شلف وقتی اثر گذار میباشد که بک ناحیه ی خاص را به طور به طور کامل متمرکز با تعداد محدودی کارشناس حقیقی را پشتیبانی نماید.