ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

سئوکار کیست؟ سئو کار حرفه ای، کارشناس یا متخصص سئو کیست؟


درصورتی که از یک سئوکار بپرسید که فعالیت وی چه می‌باشد احتمالا مبتلا مقداری مکث گردیده سئو در مشهد و در درحال حاضر کلنجار با خویش برای سوال به پرسش شما می‌شود. احتمالا بعداز اینکه پاسخ پرسش شمارا با گزاره “اینجانب یک seo شغل هستم” بدهد، با نگاه تعجب آور شما رو به رو می‌گردد.


در بعضا مواقع نیز آن‌ها ممکن میباشد جواب معمولی تری این چنین به پرسش شما بدهند: “اینجانب در مسئله طرح ریزی وب سایت ها برای دریافت کردن مرتبه فراتر در گوگل عمل می‌کنم.” با این جواب اکثری از اشخاص قانع گردیده و در ذهن خودشان این فعالیت را بسیار دیدنی تصور می نمایند.

ولی موضوعی که درین سیرتکامل مواقع ذهن سئوکاران را سرگرم می نماید اینست که آیا آنان بایستی به همین جواب کوتاه اکتفا نمایند یا این که موردها بیشتری را در رابطه بهینه سازی به طرف مقابلشان بگویند.

بخش اعظمی از بهینه سازی امور توضیح در رابطه شغل خویش را به یک مورد معضل بر انگیز تبدیل می نمایند. ولی در صورتیکه کلیه ما عالی اعتنا کنیم می‌بینیم که هر کسی در هر شغلی که فعالیت دارد در صورتی بخواهد دقیق تر در رابطه عمل خویش توضیحاتی دهد، احتمالا کلیه ما که در آن فعالیت رمز حرفه ای نداریم مبتلا سردرگمی می شویم و از یک جا به بعد از آن به هیچ وجه متوجه سخن های طرف مقابلمان نخواهیم شد.

با این اکنون در صنعت بهینه سازی دو زمینه ارتباطات و شفافیت، بسیار اصلی می باشند. به همین خیال می شود به طور واضحی بدین پرسش جواب اعطا کرد: “بهینه سازی فعالیت که می باشد ؟”

بهینه سازی یا این که seo برای موتورهای کاوش، به اشخاص یاری می نماید تا تولیدها و داده ها موردنظرشان را بوسیله  موتورهای کاوش مانند گوگل و بینگ به راحتی بیابند. یک سئوکار یا این که کارشناس seo با ارزیابی و مطالعه در این مورد به جستجوی مواقعی می شود که محبوبیت آن‌ها در موتورهای کاوش در درحال حاضر ارتقا میباشد و با اجرای استراتژی ها و اقداماتی عملکرد می نماید که نتیجه ها کاوش را برای یک تارنما معلوم بهبود ببخشد.

غرض آخری از این شغل، ارتقا سطح ترافیک تارنما با استعمال از لغت ها و موضوعات کلیدیست. به طوری که استفاده کننده بعد از ورود به وب سایت، جذب آن گردیده و در عین درحال حاضر تارنما نیز بر طبق الگوریتم های پیشنهادی گوگل پباده سازی گردیده باشد.

موتورهای کاوش همواره در درحال حاضر تغییر تحول می باشند و سئوکار ها بایستی متناسب با آن داده ها خویش را آپ تو دیت نمایند. در اینجا با به کار گیری از یک نمونه ماهیت فعالیت را به شما علامت خوا‌هیم بخشید. برای مثال واژه و کلمه کلیدی “بهینه سازی” را در حیث بگیرید. نتیجه ها کاوش برای این واژه در سال های قبلی این چنین بود:


محتوای بی کیفیت و 
یک کدام از دیگر از مورد های اساسی در کیفیت یک وبسایت محتوای بهتر میباشد. درصورتی سئو در مشهد که محتوایی که در وب سایت قرار میدهد از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد، استفاده کننده ترجیح می‌دهد که سایت های دیگر مراجعه نماید تا به مقاله متبوع خویش دست پیدا نماید. پس مدام از محتوای بسیار حرفه‌ای، باکیفیت و اورجینال استعمال نمائید تا مخاطب را به خویش جذب نماید و به‌دنبال آن Bounce Rate شما کاهش پیدا نماید.

 

۶- خطاهای بازدارنده شونده مانند 404
یک کدام از دلایلی که یوزرها با گاز یک وب سایت را سوراخ می نمایند مواجه شدن با خطاهایی مانند ارور 404 میباشد. برای تحلیل ارور های جان دار در وب سایت به گوگل سرچ کنسول وبسایت مراجعه‌کنید و با به کار گیری از نصیب coverage ایرادات و ارور های مو جود در وب سایت را ارزیابی فرمائید.

 

۷- ارجاع دهنده‌‌های و انکر تکست های ناصحیح
یکی از دیگر از عارضه ها ارتقا نرخ پریدن در یک وب سایت اخذ لینک و پیوند از وب سایت ها و لغات نامرتبط با محتوای وب سایت میباشد که سبب ساز هدایت یک‌سری مخاطب با هدف ها سوای ربط به وب سایت شما میگردد که در فیض با‌گاز وب سایت را سوراخ می نمایند.

 

۸- ظواهر نامناسب تارنما
یکی دلایلی که سبب میگردد که استفاده کننده به‌سرعت یک تارنما را شکاف نماید علاوه بر محتوای غلط، ظواهر نامناسب و خیر چندان خوشگل میباشد. پس علاوه بر محتوای عالی بایستی بر روی ظواهر تارنما، فونت قشنگ، رنگ ها دیده نواز و غیره شغل کرد تا استفاده کننده بیشتر جذب تارنما گردد.

سئو آدرس سایت www یا بدون www


سوالی که وجود دارااست این میباشد که نشانی وب سایت با www باشد یا این که سوای www باشد؟ جواب سئو در مشهد این پرسش خیلی ریلکس میباشد. همان طور که میدانید تارنما می بایست با یک نشانی باشد، یعنی ریدایرکت به یک دامنه باشد. به عنوان مثال در‌صورتی‌که نشانی تارنما شما فارغ از www باشد، هنگامی که با www وبسایت را گشوده می کنید به نشانی سوای www ریدایرکت گردد. (و بلعکس)

امیدوارم که متوجه گردیده باشید چی میگم !!!

با مقالات قدیمی که هنوز ارزشمند هستند چه باید کرد؟


با جواب دادن به 5 سوال بالا درباره ی عاقبت مقاله ها کهن تصمیم گیری فرمایید. مقالاتی که می بایست سئو در مشهد حذف شوند را می‌توانید با ریدایرکت 301 به دارای ربط ترین نوشته ی علمی یا این که کاغذ مهم سایت خویش ارجاع دهید.

بعد از اینکه مقاله ها سابق نفیس را از مقاله ها بی قیمت غیر وابسته کردید، بایستی برای به کارگیری از بها این مقاله ها اقداماتی اجرا دهید. بروزرسانی، ارتقا داده ها داخل مقاله‌ها و بهبود حالت نگارشی و ظاهری از مواقعی میباشد که می بایست در راهبرد شما قرار گیرند.


1- بهبود کیفیت و ساختار محتوا

برای استارت عالی میباشد این مقاله ها را از نگاه نگارشی تصحیح فرمایید. مقاله ها می بایست حرفه ذکر خیر داشته باشند و به معمولی ترین صورت ممکن با استفاده کننده رابطه برقرار نمایند.

مرحله آنگاه رعایت اصول بهینه سازی و ساخت محتوا در نوشته‌ی علمی میباشد. چک و قرار دادن پیوند های داخلی دارای ربط، متن جایگزین تصاویر و علامت گذاری Schema برای مثال مفاد پراهمیتی میباشد که بایستی صورت بپذیرد.

مرحله سوم بهبود حالت ظاهری میباشد. افزودن تصاویر جالب و ویدئو، یا این که به کارگیری از بولت پوینت ها و اعداد برای بهبود حالت ظاهری مقاله ها از مهم‌ترین مواقعی میباشد که بایستی در مقاله‌ها کهن صورت بپذیرد.

2- بروزرسانی و افزودن داده ها

مقالاتی که محتوای آپ دیت و ارزشمندی ارائه ندهند، کاربردی برای کاربر شما ندارند. ولی برخی از مقاله ها پتانسیل بسیار متعددی برای بروزرسانی و کسب رده دارا‌هستند. یکی‌از نحوه های برگرداندن مقاله ها کهن بدور مقاله‌ها با ارزش به روزکردن داده ها آن هاست. طبق آمارهای منتشر گردیده بلاگ هایی که پست های سابق را به روزرسانی می نمایند تا 74 شانس ارتقاء بازدیدکننده دارا هستند.

افزودن داده ها یک کدام از دیگر از راه و روش های بی نیاز سازی مقاله‌ها سابق میباشد. داده ها نو به دست آمده، تغییر تحول مقررات و یا این که اضافه شدن ضوابط تازه، رویدادهای تازه و موردها شبیه از سوژه هایی می باشند که می‌توانند به شما در افزودن داده ها گران بها به مقاله ها کهن امداد نمایند.