ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

شناسایی محتویات بی ارزش توسط گوگل چگونه است؟


مدام کلام از این میباشد که محتوا، سلطان میباشد! خب این پاراگراف یعنی چه؟  سئو در مشهد  معنا ظریف این پاراگراف صرفا در کار قابل شم میباشد. زمانی میاییم و محتویات بی قیمت بعضا تارنما ها را با جایگاه آن ها آنالیز میکنیم می بینم که بی ربط وجود ندارد. شناسایی محتویات بی بها کاری میباشد که بوسیله الگوریتم های توسعه یافته گوگل کشف میشوند.

شناسایی محتویات گرانبها به به عبارتی اندازه قابل کشف به وسیله الگوریتم های گوگل میباشد که بتواند فعالیت جایگاه بندی وب سایت ها را جاری ساختن دهد.

پیرو این مقاله می‌خواهیم بفهمیم شناسایی محتویات بی بها به وسیله گوگل چه‌طور اعمال می‌شود تا ما آن امور را ایفا ندهیم. پس در پی با تحلیل این مورد ها با کدنویسی به لهجه معمولی یار باشید.

برای نظارت این مسئله می‌اقتدار فهرستی بلند بالایی از معیارهای گوناگون در حیث گرفت؛ جزئیاتی نظیر خلق یوزرها، سرعت بار گذاری صفحه ها و یا این که اشتباه‌ های املایی به عنوان مثال این مفاد می‌باشند؛

ولی آنچه بایستی در لحاظ داشت این میباشد که گوگل معمولاً رسما از معیارها و به‌روزرسانی‌های خویش سخن نمی‌نماید و اکثری از الگوریتم‌های گوگل به صورت یک سر مگوی مانده‌اند.

با این وصف، آنچه کارشناسان مطرح می‌نمایند، سود‌ی کسب و کار و نتیجه ها تست‌های متفاوت آن ها میباشد. طبق آمار گوگل، هر روز میلیون‌ها نوشته‌علمی تازه در وبسایت‌ها و وب لاگ‌ها منتشر میشوند که نصیب قابل توجهی از آنان با مقصود قرارگیری در سکو‌های در آغاز تولیدشده‌اند و در ظاهرً گوگل نیز با وجود اینکه یک ماشین اپ‌ریزی‌شد‌ه‌است، در اکثر زمان ها مورد ها به خیر و خوبی میتواند کیفیت محتواهای منتشر گردیده را تشخیص دهد.


توصیه ما به شما!
 شناخت با اشکال الگوریتم بهینه سازی گوگل برای برنامه نویس ها اینترنت
اما می بایست اعتنا فرمایید خوی گوگل در ازای محتوای انگلیسی با محتوای فارسی پاره ای گوناگون میباشد (تشخیص و ادراک محتوای انگلیسی برای گوگل بسیار معمولی‌خیس میباشد)، ولی سؤال اساسی این میباشد که چه گونه گوگل با به کارگیری از ربات‌های خزنده‌ی خویش کیفیت محتوای را می‌سنجد؟

چه چیزی کیفیت را برای گوگل مفهوم می‌نماید؟

خب، مطمئناً گوگل معیارهایی برای تشخیص محتوای باکیفیت از محتوای بی کیفیت داراست که برخی از آنان برای ما بسیار بدیهی می باشند و برخی دیگر جذابیت خاصی دارا هستند. بدین ترتیب …

گوگل به محتوای یکتا (به عبارتی محتوای یونیک!) نیاز دارااست و می خواهد مطمئن گردد مطالبی که به دست یوزرها می رسد از بها بالایی برخوردارند. در سود، صرفا با تغییر و تحول عبارات و کلمه ها نمی‌اقتدار محتوایی غیرتکراری و ولی گرانبها و اثرگذار ساخت کرد.

گوگل عشق و علاقه اکثری به پیوند‌های طبیعی داراست که به صفحه ها گوناگون اشاره می‌نمایند. این لینک و پیوند‌ها در‌صورتی‌که از تارنما‌های دارای اعتبار و زیادی باشند، از نگاه گوگل بدین معناست که برگه متبوع از کیفیت بالایی شامل است و یک مرجع مطلوب و غیرتکراری به حساب می‌آید که اکثری به مطالب آن استناد کرده‌اند.

همینطور گوگل به کیفیت لینک و پیوند‌های اخذ گردیده بوسیله یک کاغذ نیز اهمیت می دهد. این پیوند‌ها چه فرنگی باشد و چه داخلی، در صورتی‌که از صفحاتی کیفیت عالی و با درجه بالا اخذ شوند، به‌تیتر معیاری برای سنجش محتوای کیفیت بالا در لحاظ گرفته می گردد.

افزون بر تک تک این مفاد، شاید دیدنی باشد که گوگل حتی به برخورد یوزرها در نصیب بینش‌ها نیز اهمیت می دهد و از این نحوه معیار عشق یا این که اعتنا یوزرها به محتوای کاغذ را می‌سنجد. در واقعیت یکی‌از معیارهای مهم گوگل برای سنجش محتوای کیفیت خوب این میباشد که محتوای کاغذ، به سوال ها یوزرها جواب دهد.

چرا الگوریتم google hilltop بر سئو اثر میگذارد؟


در سال ۲۰۰۳، الگوریتمی به اسم تپه (google hilltop algorithm) به وسیله گوگل معرفی شد سئو در مشهد  که‌این الگوریتم برای موتورهای کاوش و همینطور seo اصلی بود. به طوریکه پس از سپری شد ۱۷ سال از نشر آن، همچنان تاثیرات خویش را در seo تارنما می‌گذارد. فردی که خویش را تحت عنوان دارای تخصص بهینه سازی معرفی می نماید، نیاز دارااست اطلاعاتی در رابطه اشکال الگوریتم ها به خصوص الگوریتم هیلتاپ بدست آورد، برای شناخت با این الگوریتم سکو دهی، یاور ویکی دمی باشید.

  معرفی الگوریتم های گوگل و تاثیر آنان در seo (آپ دیت 2020)
الگوریتم hilltop چه می‌باشد؟
غرض مهم الگوریتم hilltop شناسایی صفحه ها دارای اعتبار میباشد تا بتواند مبتنی بر لیاقتشان به آنان جایگاه دهد. Hilltop algorithm، برای مثال الگوریتم هایی میباشد که با همیاری pagerank به شناسایی صفحه های خبره و کارشناس و معتبر میپردازد.

طریق  شناسایی Hilltop  بدین سیرتکامل میباشد که در آغاز صفحه ها دارای اعتبار را شناسایی می نماید و بعد به آنها برچسب “ِExpert pages”  می‌زند. خواسته از صفحه های دارای تخصص، صفحاتی میباشند که دارنده قضیه و تیتر خاص بوده و به دیگر سایت ها لینک و پیوند میشوند.  پس از تعیین صفحه ها expert، گوگل به شناسایی تارنما ها با دقت به باکیفیت، جهت مرتبه بندی میپردازد.

فرض می‌کنیم که تعداد و کیفیت منابعی که به آن شیت اشاره دارااست، از دید کیفیت بسیار دارای اعتبار میباشد. در شرایط کلی، تعیین تارنما های مرجع و دارای تخصص که به یوزرها در وصال به اهدافشان یاری دهد، از مهم‌ترین مقاصد الگوریتم  تپه میباشد.

الگوریتم های connectivity، به الگوریتم هایی که بر اساس لینک و پیوند میباشند، اشاره دارااست، نمونه نیکی که می اقتدار برای آن اعلام کرد، PageRank میباشد. با استعمال از pagerank، می قدرت صفحه ها را از دید کیفیت ارزیابی کرد و به آن‌ها مرتبه اعطا کرد. الگوریتم هیلتاپ به یاری پیج رنک می‌آید تا صفحه های خبره را به مراد ارتقاء جایگاه در موتورهای کاوش، محصور کند. روی هم رفته، hilltop به رسم تارنما هایی می‌پردازد تا استخری از صفحه ها کارشناس و خبره را برای موضوعات خاص و nich سازماندهی کند.


الگوریتم HillTop چه‌گونه بر بهینه سازی تاثیر می گذارد؟
با سپری شد سال ها، pagerank بسیار مشابه به الگوریتم گوگل هیلتاپ شد. پیش از اینکه الگوریتم تپه بوسیله گوگل معرفی گردد، google از اشکال دیگری از الگوریتم ها برای اعتبارسنجی صفحه های و کشف کردن صفحه ها کارشناس استعمال کرده بود. در واقع این الگوریتم برای تقویت مفهومی از وبسایت های دارای اعتبار روی عمل آمده میباشد و seo (بهینه سازی) هم فرایندی میباشد که با به کارگیری از آن می اقتدار صفحاتی از تارنما را که معتبر می باشند را به مقام و جایگاه بالاتری جابجایی بخشید.

“این بسیار اصلی میباشد که با تمرکز بخش اعظمی به لینک و پیوند سازی بپردازید”. این پاراگراف به وبمستران و کارشناسان seo اشاره دارااست که به هنگام پیوند سازی فی مابین دامین ها اعتنا کافی داشته باشند تا مبادا مبتلا پنالتی گوگل شوند. هرچند این مجازات قابلیت و امکان داراست در بین hilltop algorithm و دیگر الگوریتم ها تغییر تحول نماید، ولی تارنما هایی که بخواهند بر خلاف این الگوریتم لینکی بسازند یا این که آن را به دور بزنند، در گیر جریمه می گردند.

  راهنمای جامع آپ تو دیت الگوریتم گوگل برت (Google Bert)
آیا الگوریتم هیلتاپ  اکنون اصلی میباشد؟
برخی از عموم شاید اعتراض داشته باشند که الگوریتم تپه، دیگر به seo و seo وبسایت ها بستگی ندارد. به هرحال، این بسیار اصلی میباشد که بدانید یک الگوریتم چطور فعالیت می نماید که تا شما بتوانید زیرساخت سئویی یک وبسایت را بسط دهید. چنانچه نگاه بهتر به‌این الگوریتم گوگل داشته باشیم، تمامی چیز به داشتن UX (تجربه کاربری) بر می‌شود. به هرحال، پیوند ها مدام اصلی بوده اند و تاثیر به سزایی در ارتقا منزلت و جایگاه یک تارنما میگذارند. برای اینکه یک بازاریاب seo خوب گردید، شایسته ترین فعالیت تاسی کردن از الگوریتم هایی میباشد که بوسیله گوگل ارائه گردیده‌است، زیرا این الگوریتم ها به شما در بدست آوردن اکتشافات و دستاوردها یاری می نماید.

الگوریتم رقص گوگل چیست و چرا باید به آن اهمیت داد؟


یوزرها 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز در اکنون کاوش و پرسیدن سوال های متعدد در فضای اینترنت می‌باشند.   سئو در مشهد گوگل هم برای اینکه بتواند پاسخگوی نیاز یوزرها بوده و تجربه نیکی را برای آنان به وجود آورد، می بایست مدام درهای خویش را به سوی یوزرها اینترنتی گشوده نگه دارااست.


موتور جستجوی گوگل: یک داروخانه شبانه روزی برای جستجوی یوزرها میباشد

هر روز صفحه های اینترنتی جدیدی منتشر میگردند و ربات‌های گوگل آنها را ایندکس و چک می‌نمایند. هرکدام از این صفحه ها در عبارت کلیدی مشخصی کاندید می شوند تا زمانیکه استفاده کننده آن عبارت را کاوش کرد به وی اکران داده شوند. تا این مرحله گوگل محتوای صفحه ها نو را تحلیل کرده اما هنوز مطمئن وجود ندارد که مقام حقیقی و واقعی و ترازو رضایت یوزرها از محتوای آنها چقدر میباشد.


به‌دنبال به طور بی نقص الگوریتم رقص گوگل و تاثیر آن بر شیت نتیجه ها کاوش را نظارت خوا هیم کرد اما در‌صورتی‌که زمان کافی برای محتوای این ورقه را ندارید می‌توانید با مشاهده ویدئوی پایین تمامی داده ها لازم را اخذ نمائید.


روایت اولی شناخت شما با Google Dance

بعداز مدتی تحقیق درمورد کلمه ها کلیدی، بالاخره لیستی از کلیدواژه‌های پراهمیتِ مرتبط با کسب و کارتان را در یک فولدر اکسل صحیح کرده‌اید. در قدم‌بعدی، استارت به ایجاد محتوای منحصر و اثر گذار میکنید.


نوشته‌علمی‌هایی که ایجاد میکنید با کلمه ها کلیدی غرض به نیکی باصرفه گردیده‌اند؛ به نحوی که در تیتر، سرتیترها و بعضا قسمت‌های متن، از کلمه ها کلیدی وقتگیر به کارگیری کرده‌اید. حتی حواس‌تان بوده که Keyword Stuffing نکنید.


اکنون بعداز  صرف یک سری ساعت وقتگیر روی کیفیت محتوای خویش، یک نوشته ی علمی 2000 کلمه و واژه‌ای بسیار نفیس را نوشته‌اید. به این ترتیب سوای معطلی آن را در وبسایت خویش منتشر میکنید.


پس از یک‌سری روز به‌این تفکر میفتید که ملاحظه کنید نوشته ی علمی‌ای که منتشر کردید، چه مرتبه‌ای گرفته میباشد. به همین خیال، ابزارهای گوگل نظارت و سرچ کنسول خویش را گشوده می کنید. به نصیب‌های متعدد آمار تارنما تان رمز می‌زنید تا بلکه خستگی تلاشی که برای تایپ کردن نوشته‌علمی خویش کشیده‌اید را با یک آمارِ کلیک بالا جبران فرمایید.


ولی سود مدام مطابق گرایش شما وجود ندارد! در مفاد اکثری منزلت ما در ورقه دوم یا این که سوم حاصل گوگل میباشد در حالیکه؛


تصور می کنیم محتوای ما بسیار ارزشمندتر از صفحاتی ست که اکنون مرتبه‌های نخستین تا سوم را به خویش تخصیص داده‌اند.

ولی بعداز مدتی متوجه می شوید که خیر فقط Impression وب سایت شما بالارفته بلکه تعداد کلیک بالایی را هم در تعدادی دیروز تجربه کرده‌اید. با خویش می‌پندارید که‌این فرآیند در آینده هم ادامه خواهد داشت و از این بابت در پوست خویش نمی‌گنجید!


چندین روز آن‌گاه، مجدد خصوصی به سرچ کنسول می‌زنید و در کمال ناباوری با فیض‌ای تعجب آور و غیرقابل حدس مواجه میشوید؛ آری کلیه چیز به وضعیت معمولی بازگشته میباشد. این ثانیه‌ها یک کدام از دشوارترین لحظلات معاش کاری شما تحت عنوان یک متخصص بهینه سازی میباشد. البته نقص‌ حقیقتاً کجاست؟ برهان این پرورش ناگهانی چه می باشد؟ چرا مجدد به منزلت قبل خویش بازگشتیم؟


چطور گردیده که شما حتی با ساخت و ساز محتوای عالی و منحصر و پس از مدتی ارتقا ورودی، با یک افت تعجب آور رده روبرو گردیده‌اید؟


این نوسان در موضع و جایگاه‌بندی ذیل راز یک نفر میباشد! الگوریتم رقص گوگل.



بعداز رخداد افتادن رقص گوگل مشخص و معلوم وجود ندارد که دقیقا چه جایگاهی بخش شما گردد. ممکن میباشد مقام شما بهتر، بدتر و یا این که حتی متساوی با سکو گذشته خودتان باشد.


مقام تازه شما تعلق بی واسطه به واحد سنجش آمادگی شما برای رقص گوگل خواهد داشت.

به طور طبیعیً انتظار دارید همین اکنون یک تعریف و تمجید سرراست و کتابی از این الگوریتم اسرارآمیز به شما بدهیم. اما در صورتی‌که میخواهید به خیر با سازوکار مرتبه‌بندی نتیجه ها ورقه کاوش بوسیله الگوریتم رقص گوگل آشنا گردید، بایستی یک‌سری گام به عقب بردارید تا یه خرده در رابطه این کلام بزنیم که به هیچ عنوانً چرا بایستی چیزی به نام رقص گوگل وجود داشته باشد.


الگوریتم گوگل دنس چرا پدید آمد؟

یک کدام از مهم ترین فاکتورهای گوگل برای درجه‌بندی صفحه ها اینترنت واحد سنجش رضایت یوزرها از محتوای آن‌هاست. برای گزینش واحد سنجش رضایت، عامل ها زیادی تحلیل می شوند که بعضا از آنها قبل از اکران به مخاطب و برخی بعد از آن قابل به حساب آوردن می‌باشند.


به صورت نمونه فاکتورهایی مانند سرعت تارنما، اکران درست در گوشی، رعایت استانداردهای پباده سازی و نگارشی و … پیش از آنکه وب سایت شما به یوزرها توصیه خواهد شد به وسیله گوگل احتساب می گردد. البته فاکتورهای دیگری مانند فرصت حضور مخاطب در کاغذ، نرخ کلیک یوزرها بر روی وب سایت شما، اشتراک گذاری در کانال‌های اجتماعی و تصویب نگرش صرفا بعداز ورود استفاده کننده به شیت قابل احتساب میباشد.


برای آنکه گوگل بتواند تصمیم بهتری برای مقایسه بها و کیفیت صفحه ها بگیرد می بایست آنها را در حالت یکسان قرار دهد.



فاکتورهای مرتبط با رضایت استفاده کننده قبل از تکثیر محتوا در کارخانه یادگرفتن استراتژی seo و ساخت‌و‌ساز محتوا و فاکتورهای اثر گذار بر رضایت استفاده کننده بعداز سفارش به وسیله گوگل در سوله تکنیک های ماهر seo یادگرفتن داده میگردد.


Google Dance دقیقاً چه میباشد؟

فرض نمائید که قصد دارید در یک مسابقه رقص کمپانی نمائید. برای اینکه داوران مسابقه از مهارت شما در رقص یقین بدون نقص پیدا نمایند، شمارا با معضل‌های متعددی مواجه می‌نمایند. برای مثالً ممکن میباشد آهنگی را برای شما تعیین نمایند که نیاز به تحرک بالایی داراست و به این ترتیب شما هم برای توفیق در مسابقه، مستلزم این میباشید که از معضل‌هایی که‌این داوران رمز رویه شما قرار میدهند، با توفیق عبور فرمائید.


در سود فرصتی برای عرض اندام بر روی سن رقص به شما می دهد. الگوریتم رقص گوگل وب سایت‌هایی که در مرتبه‌های تحت‌خیس (صفحه های دوم و سوم حاصل کاوش) می باشند را برای بازه کوتاهی به سکو‌های فراتر یعنی در شیت نخستین گوگل منتقل می‌نماید. در‌این مقطع کردار یوزرها در قبال این فیض تازه و واحد سنجش رضایت آنان از محتوای کاغذ را تحلیل می‌نماید.


مثلا، زمانی یک نوشته‌ی‌علمی تازه را در تارنما خویش منتشر میکنید، گوگل برای گزینش منزلت ظریف این محتوا، برای مدتی آن را در برگه اولیه و در درجه‌های بالا اکران می دهد. درین برهه زمانی اخلاق یوزرها در مقابل این شیت ارزیابی گردیده و واحد سنجش CTR آن در مقایسه با وبسایت گذشته که در همین درجه بوده میباشد مقایسه می شود.



به عبارت دیگر، گوگل با قرار دادن شما در نتیجه ها نخستین برگه کاوش، محتوای شمارا تست می‌نماید و در شکل توفیق، سکو تان را بهبود می دهد. البته در حالتی که نتوانستید از بحران‌های شیت اولیه گوگل (از جملهً محتوای شما نرخ کلیک پایینی داشته باشد) با سرافرا‌زی خارج بیایید، مجدد به منزلت نخستین خویش بازمی‌شوید. به‌این جا‌به‌جایی و نوسان در نتیجه ها کاوش را رقص گوگل میگویند.


رقص گوگل یا این که Google Dance یک کدام از مهم ترین و در عین درحال حاضر ناشناخته‌ترین الگوریتم‌های گوگل میباشد.

چرا می بایست به گوگل دنس اهمیت اعطا کرد؟

اکنون که میدانید رقص گوگل چه میباشد و به هیچ وجهً چرا به وجود آمده، وقت آن رسیده که از عامل اهمیت این الگوریتم تاثیرگذار در درجه‌بندی پرده برداریم. در‌این مرحله، قصد داریم داستانی که در پیشگفتار به شما گفتیم را یه خرده جلوتر ببریم.


در شرایطی‌که وسعت متعددی از محتوای نو و پر ارزش را به وبسایت خویش اضافه فرمایید اما به مکان بهبود منزلت، شاهد اُفت شدید سکو وبسایت شدید، در گام بعدی چه می کنید؟


اولی چیزی که ممکن میباشد به ذهنیت شما رسد، این میباشد که‌این کاهش جایگاه یک واقعه منفی یا این که غیرطبیعی میباشد. پس برای اینکه درجه وب سایت خویش را به وضعیت نخستین برگردانید، دست به شغل های مختلفی می‌زنید.


از جملهً ممکن میباشد محتوای خویش را بازنویسی نمائید یا این که به صورت آحاد آن را حذف نمائید. شاید هم در تارنما‌های دیگر استارت به لینک و پیوند‌سازی و حتی خرید بک‌پیوند فرمائید. مجموع این امور را بدین آرزو اجرا می‌دهید که گوگل دوباره درجه وب سایت شما‌را به موقعیت نخستین برگرداند. البته دست نگه دارید!


نوسان و جا به جایی مرتبه در دنیای بهینه سازی تارنما، یک فرمان تماماً طبیعی میباشد. چنانچه بعداز به‌روزرسانی تارنما رده‌تان تنزل پیدا کرد، این کاهش سکو را به پای به‌روزرسانی وب سایت خویش (از جملهً افزودن محتوا یا این که برگه تازه) نگذارید. این بالا و کم شدن درجه وب سایت سود الگوریتمِ رقصِ گوگل میباشد.


پس مهم ترین نکته‌ای که بایستی در خصوص الگوریتم رقص گوگل به خیال و خاطر بسپارید این میباشد که بالا و کم شدن‌های ناگهانی گوگل فقط به جهت تغییر‌و تحول در سیستم سکو‌بندی گوگل میباشد و ارتباطی به خوب یا این که بد بودن محتوای شما ندارد.


حرف انتها درباره‌ی رقص گوگل

الگوریتم Google Dance هنوز هم برای بخش اعظمی از اشخاص ناشناخته و اسرارآمیز میباشد. همین عدم دانایی سبب ساز میشود که بخش اعظمی از کارشناسان seo نوسان‌های شدید جایگاه وب سایت‌شان را یک سیگنال منفی به اکانت آورند و دست به شغل های خطرناک یا این که حتی تکنیک‌های کلاه سیاه در بهینه سازی بزنند.


البته می بایست بدانید که مقصود اساسی گوگل از عوض کردن سکو وب سایت شما به طور ناگهانی، صرفا و صرفا به معضل کشیدن محتوای وبسایت و گزینش منزلت حقیقی و واقعی آن میباشد. پس از این بالا و ذیل پرش‌های طوفانی، ترانهِ رقص گوگل به قسمت‌های آهسته‌ش می‌رسد و درپی آن، مقام شما هم در نتیجه ها کاوش ثبت می‌گردد.


بعد از همین اکنون مهیا باشید، تا زمانیکه به سن رقص دعوت شدید شایسته ترین اکران خویش را پیش دیده تماشاچیان انجام نمائید.


آیا می توانید با بک لینک سازی محتوا های کم ارزش را سئو کنیم؟


اولا بایستی بگوییم که رقابت و معیار اقتدار وبسایت های دیگر در جستجوی یک واژه و کلمه کلیدی برای  سئو در مشهد ، بسیار اساسی میباشد و جواب این پرسش حقیقتا بستگی به همین زمینه رقابت داراست و نمی اقتدار قطعی به آن جواب بخشید.

ولی در حالتی که بخواهیم بصورت بی آلایش حرفی بزنیم که رمز نخ خیر و خوبی برای شما باشد، بایستی بیان‌کنم که وبسایت های نسبتا ضعیفی از دید محتوا چشم گردیده اند که بالا خیس وب سایت هایی با محتوای بهتر سکو گرفته اند و سئوی آف پیج مهم‌ترین ادله این رخداد میباشد.

این به‌این معنی وجود ندارد که seo داخلی و فرصت گذاشتن برای ساخت محتوای عالی را کنار بگذارید و متمرکز بر روی بک پیوند سازی گردید!

شایسته ترین فرایند این میباشد که صفحاتی با محتوای عالی بسازید و آن‌گاه استارت به تشکیل داد بک پیوند های کیفیت خوب برای آن فرمایید.

این چنین محتوای غیر اسکن و کاربردی شما، بک پیوند های دریافتی را هم بیمه می نماید.

حتی بد وجود ندارد این نکته را هم بدانید که بهتر میباشد انکرتکست بک لینک و پیوند هایی که میسازید، رو کلماتی باشد که وب سایت شما در آن سکو داراست.

هنگامی که با یک انکر تکست لینک و پیوند می دهید که وبسایت روی آن واژه و کلمه در برگه 7 گوگل جای دارد، گوگل را مقداری متعجب می‌کنید که چرا بایستی یک سایتی که برگه 7 میباشد و زیاد بازدید کننده ای ندارد، به اندازه وب سایت های کاغذ اولیه بک لینک و پیوند اخذ نماید!!!؟؟؟

پس برای هر شیت کوشش نمائید با یک long tail به مرتبه های نخستین برسید و به عبارتی گزینه را حفره ای عالی برای پیوند سازی خویش در لحاظ بگیرید.

برای وب سایت های فروشگاهی هم بک لینک و پیوند بسازیم؟ برای آحاد تولید ها!؟؟
یک سری پروژه تارنما فروشگاهی داشتیم که تعداد تولیدات آن‌ها بیشتراز تعدادی هزار جنس بود.

خوب تعداد تارنما های این چنین بسیار زیاد میباشد. آیا با دقت به کلام هایی که داشتیم، کل محصول ها ما نیاز دارا‌هستند که با یک long tail بک پیوند اخذ نمایند؟

در جواب بایستی بگوییم که خب در صورتی هر فرآورده به چندین لینک و پیوند برای خویش داشته باشد، خوب میباشد و بخصوص تولیدات اساسی خیس و مالامال رقابت خیس می‌توانند از روش یکسری وب سایت معرفی شوند و این ابدا غیر منطقی وجود ندارد.

ولی چطور ما برای 5000 فرآورده آحاد بک پیوند سازی کنیم؟؟
نیازی وجود ندارد برای 3000 تا فرآورده استراتژی بک لینک و پیوند سازی داشته باشید. موضوعی به اسم آتوریتی یا این که نمره اعتبار تارنما وجود داراست که احتمالا آن را شناسید.

البته در‌حالتی که نمی شناسید نوشته‌ی‌علمی 9 طریق بالا بردن آتوریتی وبسایت را بخوانید.

البته بطور کلی شایسته ترین روش برای بالا بردن آتوریتی و اعتبار تارنما، داشتن بک پیوند های کیفیت عالی و آتوریتی بالا میباشد.

خواص آتوریتی این میباشد که زمانی برای یک کاغذ بک پیوند می زنید، علاوه بر اینکه آتوریتی و اقتدار آن کاغذ ارتقا می‌یابد، بر آتوریتی مجموع دامنه هم تاثیر میگذارد.

هنگامی که آتوریتی دامنه وب سایت شما یا این که به عبارتی domain authority ارتقاء پیدا  می نماید، آحاد صفحه های جان دار در آن تارنما ارتقا سکو خواهند داشت.

به این صورت میباشد که می‌بینید برخی وب سایت ها با آحاد محصولاتشان مرتبه های نخستین گوگل را دارا‌هستند با اینکه برای آن فرآورده به تنهایی شاید یک بک پیوند هم ایجاد نکرده باشند!

پس نیازی وجود ندارد برای 5000 شیت مال تمام بک پیوند سازی فرمایید همین که تعدادی برگه مهم سایتتان توانمند باشد، کل محصول ها ذیل تاثیر توان آن‌ها قرار خواهند گرفت.

بک لینک و پیوند سازی هنوز هم در بهینه سازی بسیار اثر گذار میباشد ولی اینکه چطور بک لینکی بسازید شاید نیاز به دعوا داشته باشد که در مقاله ها آینده در باب آن حرف خوا هیم کرد.

سرویس ها بهینه سازی و seo وبسایت
در صورتیکه گرایش دارید عمل بهینه سازی سایت خودتون رو برون سپاری فرمائید و یا این که نیاز به مشورت کردن برای اعمال عمل بهینه سازی دارید، می تونید در سا‌عتها اداری با پشتیبانی وبسایت سرویس ها بهینه سازی دات کام تماس حاصل نمایید.

الگوریتم کافئین گوگل


الگوریتم گوگل کافئین را می اقتدار یک نسل بعد از ایندکس دانست . سئو در مشهد  ایندکس که در انگلیسی index نوشته می‌گردد ، در معنای فهرست است . ماهیت تلاش فهرست کردن سایت ها در گوگل تغییری نیافت ولی  به حیث طریق جاری ساختن و جاری ساختن ، الگوریتم کافئین گوگل مغایر طریق پیشین که مبنای عملکردش جمع کردن لایه های اطلاعاتی بود و به یک فهرست از پیش رقم خورده برگشت می‌کرد و حاصل را اکران میداد ، درحال حاضر به طور زنده و در لحظه ، اطلاعات را فراخوانی می نماید . یعنی در حالتی که در پیشین حق تقدم اکران حاصل کاوش با هر به روز گوگل آپدیت می‌شد ، کافئین سبب ساز شد تا فواصل این آپ تو دیت رسانی ها کمتر گردیده واز این حیث می اقتدار اظهار کرد تغییری بنیادین در گوگل نتایج شد .

تغییرات به وجود آمده بعداز کافئین ، منجر شد تا سطح کاری گوگل افزایش پیدا نماید . از طرفی به جهت اهمیت بالای محتوا ، گوگل در هر توشه داده ها نو و آپ تو دیت تری به یوزرها کاوشگر ارائه می نماید و از این لحاظ ، یک جنبش والا رو به جلو پیش آمده میباشد .



یکی‌از حیواناتی که گوگل خصوصیت آن را با خصوصیت های الگوریتم پباده سازی گردیده خویش یکسان و همسو یافته ، الگوریتم کبوتر گوگل میباشد . هر چندین که عبارت پیگئون pigeon در معنای کبوتر چاهی میباشد و می بایست این الگوریتم را الگوریتم کبوتر چاهی نامید ، ولی با هم شرط میکنیم که از این پس در نوشته ی علمی با اسم کبوتر از آن حافظه کنیم .

الگوریتم گوگل کبوتر ، حاصل عبارت کاوش گردیده را بر طبق داده ها جغرافیایی تصویب گردیده به استفاده کننده علامت می‌دهد . برای مثال در صورتی کاربری به‌دنبال یک آلبوم فروش اثر ها هنری باشد و آن را در گوگل کاوش نماید ، گوگل نسبت به وضعیت مکانی که شخص در آن جای دارد ، یافته ها یا این که حاصل را فهرست می نماید و اکران میدهد .

در الگوریتم کبوتر گوگل ، برای شخصی که در شهر طهران میباشد و در عبارت کاوش گردیده به‌دنبال استخر میگردد ، گوگل بر پایه ی فرآیند تلاش الگوریتم کبوتر ، استخرهایی که در شهر شیراز و اصفهان و . . . قرار دارا هستند را اکران نمی دهد یا این که دستکم در حق تقدم کاوش قرار نمی دهد . الگوریتم کبوتر چاهی گوگل باعث گردیده‌است تا شاهد بهبود نتیجه ها کاوش در دایرکتوری های محلی براین اساس باشیم که با وجود فهرست شدن هزاران شیت برای هر عبارت کاوش ، صرفا عباراتی که دقیقاً متبوع استفاده کننده و در حدود اوست را اکران میدهد . این خصوصیت سبب ساز می‌گردد تا مخاطب ، تجربه بهتری از جستجوی خویش داشته باشد و با حاصل غیر دارای ربط روبرو نشود .

هرچند که در بند فوق به نمونه هایی از شهر های کشور ایران روی آوردیم ولی حقیقت دستور آن میباشد که آغاز فعالیت کبوتر گوگل در گویش انگلیسی و آمریکا میباشد و مورد دو از انتظاری وجود ندارد که در آینده ، بقیه لهجه ها هم ذیل سایه پر و بال های کبوتر گوگلی قرار بگیرند . شاید گرفتاری مدیران سایت ها باشد که چه‌طور می بایست با کردار الگوریتم گوگل مواجه شوند ؛ در جواب می‌گوییم درصورتی که به صورت درست و با طریق های اصولی و استاندارد وبسایت خویش را اداره کرده اند و رو به شیوه های متقلبانه در seo نیاورده اند ، هیچ مکان نگرانی وجود ندارد . فقط می بایست در انتظار ماند و مشاهده کرد که آینده seo از این رهگذر چه طور خواهد بود .

در تاریخچه گوگل ، گروه بندی اطلاعات در سطح کشورها ، موضوعی جا افتاده و طبیعی و پذیرفته گردیده بود . به حیث میرسد این کبوتر بلند پرواز خیس از این حرفهاست و میخواهد داده ها را در محدوده های کوچک خیس یعنی در واحد شهر و استان یا این که چه بسا محله ها اجرایی نماید .