ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

استفاده صحیح از برچسب چه مزایایی دارد؟


۱- سازماندهی محتواها
هنگامی به طور اصولی از برچسب ها به کار گیری کنیم، وبسایت خویش را به صورت بهتری سئو در مشهد سازماندهی میکنیم و به مطالب خویش نظم می‌دهیم. زمانی به یک محتوا برچسبی را اضافه میکنید، در واقع آن محتوا به آرشیو های آن برچسب اضافه شود.

هنگامی که استفاده کننده روی آن برچسب کلیک می نماید کل محتواهای مربوط به آن برچسب را مشاهده خواهد کرد.

 

      ۲- بالارفتن سرعت ایندکس

مزیت دیگر برچسب گذاری درست، ایندکس خوب تارنما بوسیله موتورهای کاوش میباشد. برچسب ها امداد می نمایند تا موتورهای کاوش رابطه در بین محتواها و مطالب جان دار در آن برچسب را خوب شعور نمایند. به همین ادله سریع خیس آن‌ها‌را ایندکس نمایند.

 

      ۳- تجربه کاربری عالی

وقتی که مطالب و محتواهای ما به طور منظم گروه بندی و طبقه بندی گردیده باشند، استفاده کننده شل خیس می‌تواند به همگی آن‌ها دسترسی داشته باشد. در سود تجربه خیر در هنگام حضور در تارنما خواهد داشت.

 

      ۴- بهبود سئوی تارنما

هر برچسب یا این که تگ اساسا کاغذ ای میباشد که محتواها یا این که تولید ها تارنما را به هم دارای ارتباط می‌نماید و آنها‌را در آنجا نشانه میدهد. مسلما موتورهای کاوش نیز در زمان محاسبه محتوای وب سایت این شیت را پیدا می‌نمایند و آن را در نتیجه ها جستجوی خویش اکران خواهند اعطا کرد. در سود از روش تگ ها ما قادر خواهیم بود در جستجوی کلمه ها شبیه اکران بیشتری داشته باشیم و ورودی بیشتری را به دست آوریم.

برچسب یا این که tag، مورد ای را برای ما ساخت و ساز می نماید تا بتوانیم لغت ها کلیدی بیشتری را غرض در اختیار بگذاریم.
 

بلایی که برچسب های غیراصولی بر رمز وب سایت ما می‌آورند.
در قبلی تصور بر این بود که هر قدر بیشتر از برچسب استعمال کنیم، جایگاه بهتری خوا هیم داشت. می بایست بیان‌کنم که‌این تصور هر یک‌سری خطا میباشد البته در قبل تا حدی سعی داشت. اکنون موتورهای کاوش بسیار هوشمند گردیده اند و قادرند به راحتی تگ های صحیح از نادرست را تشخیص دهند. برای همین نمی قدرت با برچسب های زیاد و متفاوت و برخی بی ربط، ورودی متعددی از گوگل گرفت. در‌صورتی‌که طرفدار برچسب زدن های زیاد می‌باشید خوب میباشد بدانید این تگ ها چه بلایی بر رمز سایتتان می‌آورند:

 

      ۱- کم شدن تجربه کاربری
همان گونه که به کارگیری صحیح از برچسب یا این که tag مطالب و محتواهای وب سایت را عالی در دسترس استفاده کننده قرار می‌دهد، می بایست بدانید که به فعالیت بردن تگ های زیاد و نامرتبط سبب میشود ورقه شما نا مرتب و شلوغ خواهد شد و این بی نظمی، استفاده کننده را بیشتر حیران می نماید.

چون میان انبوهی از تگ های بی ربط قرار می‌گیرد که هیچ منطقی برای وی ندارند. پس خیر فقط به ماندگاری وی در تارنما کمکی نمی نماید که احتمال دارااست سبب خروج وی از ورقه نیز خواهد شد.

سئو کلاه سفید و نکات آن


فرض فرمایید شما یکسال پیش یک محتوا درباره ی تکنیک های seo در سایت سئو در مشهد خویش منتشر نموده اید. صحت دارد که‌این مقاله بسیار اثر گذار میباشد. ولی آیا درین یکسال قبلی، هیچ آپدیتی در ارتباط الگویتم های گوگل منتشر نشده و یا این که از هیچ تکنیک جدیدی رونمایی نشده میباشد؟ تکنیک های seo فقط یک نمونه برای شعور عالی مورد میباشد. در هر مسئله ای که شغل می‌کنید، شک و تردید نداشته باشید که در دوران ۱ سال، اتفاقات متعددی رقم میخورد. براین اساس بایستی همت فرمایید همگی این مفاد را در محتوایی که تا قبل از این منتشر نموده اید، منعکس نمایید.


بروز کردن محتواهای دیرین (به خصوص محتواهایی که تا قبل از این به وسیله گوگل سکو بندی گردیده اند و در حاصل کاوش وجود دارا‌هستند) یک سیگنال بسیار کارکشته راجع به فعال بودن یک تارنما میباشد. بنابراین به گوگل و ربات های آن استحضار می دهید که میباشید و حواستان به یوزرها می‌باشد. لذا با در لحاظ به چنگ آوردن همین قضیه بی آلایش و تکنیک کاربردی که از مهم‌ترین نحوه های بهینه سازی کلاه سپید میباشد، می‌توانید سکو خویش را در موتورهای کاوش ارتقاء دهید. با اضافه نمودن داده ها جدیدتر به مقاله سابق خویش در واقع عملیات بروز رسانی مطالب کهن را با توفیق به ایفا رسانده‌اید.


۴- کار در شبکه های عمومی

از سایر تکنیک‌ های seo کلاه سپید شغل در کانال‌های اجتماعی همانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و غیره میباشد. زمانی یک استفاده کننده به نوعی در کانال‌های اجتماعی وبسایت خویش را تبلیغ می‌نماید منجر می گردد که لینک و پیوند‌های بیشتری به سایتش تخصیص یابد.


سیگنال شبکه های مردمی از مورد ها بسیار اساسی برای گوگل و ربات های آن میباشد. برای ادراک عالی این زمینه و اهمیت عمل در کانال های احتماعی با خبر گردید، سفارش می‌کنیم خصوصی به ۲ مقاله تاثیر اینستاگرام بر بهینه سازی و تاثیر لینکدین بر توسعه و گسترش تجارت بزنید. قطعا آن گاه یک طرح ریزی توانمند برای پیشبرد سوشال مدیا مارکتینگ خویش در لحاظ خواهید گرفت.


۵- اخذ بک لینک و پیوند های دارای اعتبار

پیوند‌هایی که از وبسایت‌های دیگر اخذ میشوند بک پیوند اسم دارا‌هستند. بک پیوند یکی مهم ترین مورد هایی میباشد که گوگل در حین درجه بندی وبسایت ها به آن دقت می نماید. این که لینک و پیوند از چه نوعی باشد و چه محتوایی داشته باشد نکته بسیار مهمی میباشد و مهمتر از آن این میباشد که می بایست کاری فرمایید که به طور به طور کاملً معمولی برنده به اخذ پیوند گردید.




اعتنا داشته باشید که خرید پیوند هیچگاه نمی‌تواند جایگزینی برای اخذ لینک و پیوند به طور طبیعی باشد. تاثیر بک لینک و پیوند بر مرتبه بندی وبسایت ها هنگامی نمایان میشود که شما به طور تماما ارگانیک ترکیبی از پیوند های فالو و نوفالو بوسیله سایت های دارای ربط اخذ کرده باشید. رپورتاژ اطلاع رسانی در حالتی‌که که به صدق صورت بپذیرد، می‌تواند برای وبسایت شما اثر گذار باشد.


البته خرید تیم ای از بک لینک و پیوند ها و یا این که خرید سیلی از رپورتاژها میتواند به طور کامل برعکس فعالیت کرده و تحت عنوان یک تخلف به وسیله گوگل شناخته خواهد شد. درین حالت گوگل جرایمی را برای شما در لحاظ خواهد گرفت و ممکن میباشد تارنما شما پنالتی خواهد شد.


تبلیغات گوگل ادسنس به چند دسته تقسیم می‌شوند؟


تبلیغات ویدیویی
تبلیغات محتوا محور
تبلیغات کاوش محور
تبلیغات ویدیویی
گوگل ادسنس این قابلیت را برای مدیران سایت ها آماده میاورد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی سئو در مشهد را در تارنما خویش قرار دهند. قرار دادن تبلیغات ویدیویی افرایش تعداد مخاطبان و کلیک را به یار و همدم خواهد داشت.

تبلیغات محتوا محور
به کار گیری از تبلیغات محتوا محور سبب ساز جذب مخاطبانی گردد که در ادامه یک موضوعی خاص میباشند. تبلیغاتی که بر شالوده محتوا میباشند به دو شکل CPC (پرداخت به ازای کلیک) و CPM‌(پرداخت به ازای بازدید) ایفا میشوند.

تبلیغات کاوش محور
گوگل ادسنس به مدیران تارنما ها این اذن را می دهد تا تبلیغات مربوط به یک عبارت جستجوی خاص را در سایت خویش قرار دهند. 51 درصد از درآمد نتایج از این نوع تبلیغات برای مدیریت وبسایت میباشد که همین دستور منجر گردیده تا این نوع از ادسنس نسبت به بقیه شیوه‌ها با استقبال بیشتری یار گردد.

چرا محتوا در گوگل ادسنس اهمیت دارااست؟
به کارگیری از ربات هایی که محتوا ساخت می‌نمایند، سبب میگردد که تا محتوای ایجاد گردیده کیفیت قابل قبولی نداشته باشد چون شالوده فعالیت این ربات‌ها آن میباشد که محتواهای درج شده را گردآوری کرده و آن گاه تنی چند از کلمه ها آن‌ها‌را تغییر و تحول میدهند. خلل دیگر این ربات‌‌ها آن میباشد که در مواقعی چشم گردیده کلماتی که آیتم به کارگیری قرار می دهند، مطلوب متن نبوده و به همین ادله محتوا معنی ندارد. قرار دادن اینگونه محتواهای بر روی سایت منجر اسپم شدن تارنما گردد که آیتم پذیرش گوگل ادسنس نبوده و سبب ساز می گردد که اسم دامنه و مالک دامنه در لیست سیاه گوگل ادسنس قرار گیرد. پس در حیث داشته باشید که محتوایی که برای تارنما تنظیم می کنید می بایست اختصاصی و با کیفیت ایجاد گردد تا گوگل ادسنس آن را پذیرش نماید.

سایت های نقل قول و خبرخوان محلی (NAP)


NAP به اطلاعاتی نظیر تیتر تجارت، نشانی یا این که آدرس و شماره های تماس گفته می‌گردد سئو در مشهد که در کل به Name, Address, Phone دارای شهرت می‌باشند.
دو نوع مهم از خبرخوان وجود داراست: ساختاریافته و سوای ساختار.
خبرخوان ساختاریافته : در واقع، خبرخوان های ساختاری مواقعی میباشد که داده ها NAP به روشی بصری ارائه میگردد. آن ها معمولاً در فهرست های تجاری، پروفایل های اجتماعی و غیره تصویب می گردند.
خبرخوان سوای ساختار : این مورد ها معمولاً در پست های بلاگ، سایت های خبری، بلاگ های تجاری و غیره تصویب می‌شوند. عامل اسم گذاری آن نبود یک پوسته و چهارچوب کلی در تصویب این داده ها میباشد.

چرا خبرخوان های محلی (NAP) اصلی میباشند؟
به گفته ابزار MOZ، سیگنال های خبرخوان ها یکی مهم ترین کارداران درجه بندی محلی میباشد. این دستور هم برای نتیجه ها ” Snack Pack ” و هم برای حاصل جستجوی استاندارد درستگو میباشد. به احتمال زیاد، این دستور به‌این عامل میباشد که داده ها NAP در سراسر اینترنت برای تأیید بیشتر داده های گوگل در پروفایل (GMB) یک بیزنس گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. در‌حالتی که داده ها متناقض و منحرف کننده در NAP تصویب فرمائید میتواند سبب به یک تجربه کاربری ضعیف خواهد شد، چیزی که گوگل طرفدار آن وجود ندارد.
گوگل صرفا مکانی وجود ندارد که اشخاص در جستجوی مشاغل می‌باشند. یوزرها همینطور از روش شبکه های عمومی، صورت بوک و … نیز کاوش می نمایند. داشتن یک NAP ظریف و صحیح، به مشتریان بالقوه این قابلیت و امکان را میدهد تا شمارا پیدا کرده و به مشتریان تازه تبدیل شوند.
بدین ترتیب زمانی حرف از بهینه سازی محلی میباشد، فعالیت شما دو برابر می‌گردد. یقین نتایج فرمائید که اطلاعات دردسترس درست و مطابق با صفحه ها دیگر می‌باشند.
درحال حاضر بیایید چگونگی ایفا این فعالیت را نظارت کنیم:

۳.۱. داده ها خویش را آنالیز نمایید
اکثر زمان ها مشاغل داده ها خاص خویش را خواهند داشت ولی در بیشتر مواقع، بعضا از آن‌ها غلط و یا این که ناقص می‌باشند. بعضی از آنان اسم و نشانی تجاری درست دارا هستند البته شماره تلفن نادرست میباشد. بقیه افراد اسم و اسم خانوادگی و شماره تلفن درست دارا هستند، البته نشانی آن سابق میباشد و بعضا ممکن میباشد دارنده داده ها یه خرده باشند، برای مثال : اسم تجاری و نشانی وجود داراست البته هیچ شماره تلفنی ندارند. کلیه داده ها متناقض NAP در سراسر اینترنت چیزی میباشد که بایستی اصلاح گردد.
برای تصویب داده ها NAP خویش می بایست در ادامه تکثیر نشریه های آنلاین مرتبط با صنعت خویش باشید.

فصل ۴. seo داخلی
اکثری از طرق مرسوم در سئو ورقه (seo داخلی) درین بخش نیز اجرا می‌شود، مانند:
مشخص و معلوم کردن کلید واژه و کلمه در H1
بکارگیری کلید کلمه و واژه در تیتر
به کارگیری از کلید کلمه و واژه در URL
استعمال از URL های کوتاه
تایپ کردن توضیحات متا جالب
با دقت به تعداد جای هایی که سرویس ها و یا این که کالا ارائه می دهید، قادر است خط مش سئوی محلی شما‌را تغییر و تحول دهد.

۴.۱. ساختار تارنما خویش را برای باصرفه کردن صفحه ها غرض محلی تهیه نمائید
در شرایطی‌که به تعدادی ناحیه / شهر سرویس می‌کنید و می‌خواهید در هرمورد از آن جای ها جایگاه داشته باشید، می بایست صفحه ها مقصود محلی خویش را تهیه و تنظیم نمائید.
این ساختاری میباشد که ما پیشنهاد میکنیم:
برای یک ناحیه خاص یک‌سری ورقه صحیح نکنید این طرز به شما در بهبود seo کمکی نمی نماید.

15 قانون برای پیروزی در صفحه نتایج جستجو


خواسته از این نمونه این میباشد که هنگامیکه شما بعنوان صاحب یک تجارت جدید سئو در مشهد احداث سایت خویش را فعال سازی می‌کنید. نمی توانید انتظار داشته باشید که در پهنا سه ماه با لغات کلیدی اساسی در صنعت خویش جایگاه یک گوگل را کسب فرمائید. برای آنکه بتوانید درین مجال در سکو نخستین گوگل باشید فقط رویه پیش روی شما به کارگیری از تبلیغات مبلغی میباشد. گوگل ادوردز، میتواند برای ارتقا فروش محصول و تولید ها یک وب سایت جدید احداث بسیار اثر گذار باشد. البته از طرفی ممکن میباشد شما مجموع مبلغی را که بابت گوگل ادوردز سپرده گذاری می‌کنید بدور بیاندازید. آری هیچ تضمینی برای خرید کاربرانی که بر روی تبلیغات وبسایت شما کلیک می نماید نیست و هنگامیکه شما یک مارک جدید احداث باشید شما شانس بسیار یه خرده برای تبدیل کاربر به خریدار دارید. ولی راه و روش حلی که seo 2018 توصیه می نماید این میباشد که پیش از آنکه بصورت بی واسطه آغاز به فروش مال و یا این که سرویس ها خویش نمایید و یا این که به طور همزمان با آن اعتبار خویش نزد استفاده کننده را ارتقاء دهید. از جمله یک کمپانی قابل انعطاف افزاری می‌تواند ورژن آزمایش بدون‌پول ارائه دهد و یوزرها بتوانند با باور بیشتری از وبسایت خرید نمایند. یک وب سایت فروشگاهی می‌تواند سرویس ها پشتیبانی خویش را معرفی نماید و برخورد مشتریان را در وبسایت درج نماید تا مشتریان نو نیز به خرید از وبسایت ترغیب شوند.

به‌دنبال راهکارهایی را برای توفیق در seo سال 2018 ذکر خوا هیم کرد.

 



 
سه رکن اساسی seo
می‌دانیم که در پیشین خیر چندان بدور گوگل فقط به PAGE RANK صفحه های برای سکو دادن به آن‌ها دقت می‌کرد و پیچ رنک فقط بر پایه ی تعداد لینک و پیوند دریافتی به وسیله یک وب سایت مشخص و معلوم میشود. امروزه تعداد پیوند دریافتی یک وب سایت فقط ادله گزینش کننده  جایگاه تارنما وجود ندارد. امروز سه برهان مهم جایگاه صفحه های وبسایت را معین می نمایند.

1-  اعتبار
اعتبار یک کاغذ بر طبق تعداد بک پیوند های دارای اعتبار و دارای ارتباط یک وب سایت معقول میشود. هرچه یک وب سایت معتبرتر باشد وبسایت های معتبرتری هم به آن پیوند خواهند بخشید. ابزارهایی می باشند که معیار اعتبار صفحه ها تارنما شما راگزارش می‌دهند. ولی بایستی به خیال داشت که عددی که‌این وبسایت ها ارائه میدهند ممکن میباشد صد در صد با واحد سنجش اعتباری که گوگل برای وب سایت شما در لحاظ گرفته میباشد همخوانی نباشد. چون گوگل هیچ گاه طرز ارزیابی ظریف اعتبار یک کاغذ را ذکر نکرده میباشد. ولی تارنما هایی مانند MozBar و SEMRush اعتبار دامنه DA و امتیاز دامنه (Domain Score (DS را به شما ارائه می‌دهند و هرچند که عدد ارائه گردیده ممکن میباشد آپ دیت نباشد البته می اقتدار با امداد آن برای سئو تارنما طرح ریزی کرد.

2- محتوا
میدانید که الگوریتم هایی مانند گوگل پاندا بر طبق کیفیت محتوا به وبسایت شما مرتبه ای خواهند اعطا کرد. البته در سال 2018 کیفیت محتوا تنها به ساخت‌و‌ساز محتوای مخصوص و نفیس محصور نمیشود. شما می بایست این محتوا را مبنی بر جدیدترین نیاز مخاطبان خویش تنظیم فرمایید. با وجود شبکه‌های‌عمومی نیاز اشخاص جامعه تخت‌گاز عوض میشود. الگوریتم های تازه گوگل مانند رنک برین Rank Brain   با امداد یادگیری ماشینی میتوانند با تمرکز بالایی نیاز حقیقی و واقعی استفاده کننده را از کلید کلمه کاوش گردیده پیش گویی بزنند و در صورتیکه محتوای شما برای این خواست حقیقی وواقعی seo نشده باشد شما مرتبه پایینتری نسبت به رقبا کسب خواهیدکرد.

3- سن ایندکس شدن
در رابطه اهمیت این استدلال یعنی ارتفاع قدمت یک برگه و واحد سنجش تاثیر آن در درجه شیت در گوگل مشاجره های متعددی مطرح میباشد. البته در صورتی‌که وبسایت شما بازه فرصت متعددی فعال باشد و شما از طریق های seo اصولی سود کرده باشید قاعدتاً میتوانید از رقبای خویش براحتی پیشی بگیرید.