ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

روش استفاده از فضای سفید در ایجاد سایت

این روز ها بدور کلیه رو وسعت وسیعی از سئو در مشهد داده ها، رایا پارس تصاویر و ahrefs جایزه های دیگه گرفته. تا قبل از این صفحه های وب مملو از بنرهای تبلیغاتی و ویجت و عکس و اینجورچیزها بودند، ولی درحال حاضر اگه اعتنا نمایید همگی پیاده سازی ها به سمت خالی گذاشتن دور و اطراف یا این که به عبارت دیگه فضای سپید رفتند. براین اساس به طبع می بایست بدونید این فضای سپید چیه و چطور میشه ازش طوری روی صفحه ها اینترنت بهره مند شد که استفاده کننده رو بیشتر جذب کنه.
به فضای سپید، فضای منفی هم گفته میشه. از نگاه لغوی یعنی قسمتی از شیت که چیزی توش وجود ندارد یا این که خالیه. خیر گرافیکی، خیر متنی و تصویری و خیر هیچ عنصر پیاده سازی دیگه. این محیط میتونه به رنگ دور نما باشه و لزومی نداره که به طبع سپید باشه. اینطور تلقی نکنید که دور و بر به هدر میره، اتفاقا این فضاهای سپید خیلی هم گران بها میباشند.
کاربرهای امروزی اینترنت دیگه متعددی پایین حمله مشوق ها قرار گرفتند و نسبت به سایتهای به هم ریخته حساسیت گرفتند. زمانی شما روی کاغذ سایتتون فضای سپید داشته باشید وبسایت به لحاظ گران‌قیمت و سطح بالا میاد و مخاطب رو به موندن روی برگه تشویق میکنه، در سود نرخ خروج از سایتتون معدود میشه و جایگاه سایتتون بالا میره.
اگه سایتهایی مثل گوگل یا این که اپل رو ملاحظه کنید، هر دو فضای سپید متعددی روی سایتشون دارن. صفحاتشون آکنده‌از چیزهای متعدد نیستند و به جاش آکنده‌از فضای خالین. برای کشف کردن چیزی که می‌خواهید زیر فشار نیستید و حس می‌کنید کلیه چیز راحتتر پیدا میشن.
میتونید این فضای سپید رو با افزودن مسافت فی مابین خطوط نوشته هاتون بدست بیارید. عوض این که یه ردیف گران قدر نوشته داشته باشید، بدور لغت ها خلأ بیشتری بذارید تا برگه پر‌نور خیس به لحاظ بیاد. خوندن این سبک قالبها برای عموم راحتتره و میتونن روی خطوط دیده بگردونن و چیزی که دنبالشن رو پیدا نمایند.
طراح های رند به طبع از فضای سپید برای جلب اعتنا مخاطب به عنصرها آیتم نظرشون منفعت می برند. به عنوان مثال شما می بایست یه درخواست برای مبادرت داشته باشید و میتونید با فضای سپید کاری فرمایید که استفاده کننده این درخواست رو ببینه و بهش کار کنه. یا این که میتونید با فایده گیری از این محیط روی داده ها مهمی که روی ورقه دارید تأکید فرمایید. هرچی سایتتون قیمت بیشتری داشته باشه، عموم بیشتری ازش دیدن میکنند و جایگاهتون فراتر میره.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد