ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

تگ ALT برای عکس ها


تگ alt شبیه متا تگ تیتر و توضیحات میباشد. این تگ به گوگل برای جستجوی عکس ها یاری می نماید. وقتی سئو در مشهد که مخاطب عکسی را در نصیب image گوگل کاوش می نماید، این شانس برای شما وجود داراست عکس شما در بخش های ابتدایی آرم داده گردد.

مهم ترین نکته این میباشد که قطعا محتوای این تگ و عکس ها مربوط به قضیه مهم سایتتان باشد و همینطور لغت ها کلیدی اساسی که مرتبط با این نوشته‌ی علمی میباشد را در آن به فعالیت ببرید. وقتی که عکسی بار گذاری نشود، این متن به مکان آن علامت داده شود و از این رو سبب ساز یاری به تارنما برای قرارگیری در ورقه اولیه گوگل میشود. نکته خیلی اساسی این میباشد که تگ های alt هر عکس بایستی با یکدیگر گوناگون باشد.

پیوند های داخلی
پیوند های داخلی در واقع پیوند های میباشند که منجر اتصال داخلی صحفات مرتبط وبسایت به یکدیگر میگردند. به نوعی آنان را نوعی بک پیوند به اکانت می‌آورند البته بک پیوند داخلی. نکته ای که می بایست در آن‌ها در حیث بگیرید، این میباشد انکر تکست لینک و پیوند های داخلی بایستی واژه و کلمه کلیدی ورقه متبوع باشد و همینطور رابطه محتوایی در بین صفحه های رابطه داده گردیده باشد. مهم‌ترین مزیت لینک و پیوند های داخلی، سبب ساز ریلکس خیس شدن پیمایش یوزرها در وب سایت می گردد که‌این قادر است اثر مهمی در قرارگیری وبسایت شما در ورقه اولیه گوگل باشد.

پیوند های فرنگی
پیوند هایی می‌باشند که شما به دیگر وب سایت ها می دهید یا این که از سایر تارنما ها اخذ میکنید. اثر این لینک و پیوند ها برای شیت اولیه گوگل به مراتب خیلی مهمتر از لینک و پیوند های داخلی میباشد، مخصوصا اینکه در حالتی‌که از شبکه‌های‌مردمی باشد. هرچه محتوای تارنما شما مطلوب باشد، شانس اخذ لینک و پیوند های فرنگی به وب سایت شما بیشتر خواهد بود.

سرعت وب سایت
سرعت تارنما از عامل ها مهمی میباشد که نقش انتخاب کننده در قرار تصاحب کردن تارنما شما در شیت اولیه گوگل داراست. حتی چنانچه همه مفاد به خیر و خوبی رعایت خواهد شد ولی سرعت لود وبسایت بالا باشد، سود منفی برروی جایگاه شما خواهد داشت. سرعت بار گذاری زیاد خیر صرفا اثر منفی بر بهینه سازی تارنما شما داشته باشد، بلکه سبب سوراخ یوزرها شود. حتی تانی 1 ثانیه ای در لود، سود به مراتب منفی خواهد داشت.

نقشه وبسایت
این نکته را در حیث داشته باشید که شما تارنما خویش را برای موتورهای کاوش اولیه از همگی بایستی باصرفه نمایید و این عمل به خیر اجرا نمیشود مگر با داشته یک نقشه تارنما که به آنها نقشه کلی مسیر پیمایش را معرفی فرمائید.

از این رو نقشه وب سایت می بایست بدیهی، قابل خوانا و آپدیت باشد و هر تغییری که در وبسایت نظر میکنید سریعا در پوشه sitemap آپ دیت گردد و قرار گیرد. داشتن نقشه وب سایت به موتورهای کاوش یاری می نماید تا خوب درسایت شما پیمایش کرده و ازاین رو در ورقه اولیه گوگل قرار بگیرید.

ساخت یک برنامه محتوایی


محتوا در هرجایی وجود دارااست، ولی توفیق شما در آن به توانایتان در سازگار شدن با رسانه موردنظر متعلق میباشد. سئو در مشهد سبکی از محتوا که در کلیه اشکال رسانه توفیق‌آمیز باشد نیست. حتی‌در رسانه‌های یک‌صورت نیز هنگامی از پلتفرمی به پلتفرم دیگر میرویم، بازهم بایستی تغییراتی در صورت محتوا ساخت نماییم. محتوای موردنیاز در کانال‌های اجتماعی با اینترنت‌وب سایت‌ها متعدد میباشد؛ بدین ترتیب نیاز میباشد که محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده را بسته به مخاطبین رسانه، مطلوب‌سازی فرمایید.


به‌دنبال به موعظه شما در اشتراک‌گذاری محتوا در پلتفرم‌های مختلف پرداخته‌ایم.


محتوای کانال‌های اجتماعی



ایجاد محتوا در کانال‌های اجتماعی نیاز به هنر دارااست. ازآنجاکه 2.6 میلیارد استفاده کننده فعال در کانال‌های اجتماعی وجود دارااست، صرف مجال برای ساخت‌و‌ساز محتوا در‌این پلتفرم‌ها پر ارزش خواهد بود. خلال این اشخاصی که در کانال‌های اجتماعی شما‌را دنبال می‌نمایند مشتریان بالقوه خیر میباشند، چراکه آنان مهیا رابطه با محتوای شما خواهند بود.


به‌دنبال به ارائه یکسری نکته در ساخت محتوا در دوست داستنی‌ترین کانال‌های اجتماعی پرداخته‌ایم.


فیسبوک برای ایجاد کرد مجموعه مطلوب میباشد. در ساخت و ساز محتوای برای فیسبوک سوال‌ها و ویدئوها بیشترین دیدگاه ها را به خویش جلب می‌نمایند.


اینستاگرام شایسته ترین پلتفرم برای اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوهای کوتاه است. هشتگ درین کانال اجتماعی فعال بوده و میتوانید از هشتگ‌های مربوط به محتوا برای بیشتر چشم‌شدن به کارگیری فرمایید. اینستاگرام دارنده خصوصیت‌های متعددی همانند Story، Live و Reels است.


یوتیوب دارنده 1.3 میلیارد استفاده کننده بوده و هر روز بر این تعداد افزوده می شود. یوزرها از این پلتفرم برای دیدن گونه های ویدئوها مثلا ویدئوهای آموزشی و مشغول‌کننده استعمال می‌نمایند. بعضا از توفیق‌آمیزترین ویدئوهای این پلتفرم مشمول ویدئوهای آموزشی، ویلاگ‌ها و عیب گیری و رسیدگی تولیدات میباشند.


توییتر مشمول پیام‌های متنی کوتاه، تصاویر، کلیپ و هشتگ‌های مرتبط میباشد. همینطور جواب شما به توییت‌ها به مخاطبینتان اکران داده شود.


چه زمانی لینک های خارجی ضروری هستند؟


در شرایطی‌که میخواهید که کاربر جنس شما، محتوایی را که در سایت خویش بازگذاری میکنید، پیدا نماید سئو سایت و از آن لذت برنده شود، می بایست بدانید که نباید از هیچ تلاشی دریغ نکنید و تجربیات کاربری صفحه های خویش را به شایسته ترین صورت ممکن جاری ساختن دهید. از این لحاظ، ما به چهار شرایط می‌رسیم که در آنها به کارگیری از لینک و پیوند‌های فرنگی ضروری میباشد.


1. هنگامی بلاگ شما راجع به خاصی، دارای تخصص وجود ندارد.

همان گونه که میدانید، وب یک دور و بر گشوده میباشد و هیچ راهی برای دوری از جستجوی اشخاص در آن نیست. به به عبارتی اندازه که وب لاگ شما داده ها متعددی را ارائه می دهد، مطمئناً بعضی از مسائل وجود دارااست که ممکن میباشد مرتبط با محتوای شما باشد البته دقیقاً تخصص بیزنس شما وجود ندارد. در اینگونه مواقعی، در‌صورتی‌که ساخت و ساز ارتباط اتکا با مخاطبان برای شما اساسی میباشد، بایستی به وب سایت‌های دیگری که در آن قضیه دارای تخصص می‌باشند، لینک و پیوند فرنگی دهید و لینک و پیوند سازی فرنگی جاری ساختن دهید.


2. زمانی اطلاعات و تحلیل‌ها را نقل می‌کنید.

این گزینه احتمالاً یک کدام از مواقعی میباشد که نادیده گرفته می‌گردد. ما در وقتی هستیم که با خبر ها جعلی زیاد روبه‌رو می‌شویم و اگاهی از منبع داده‌ها، نقل‌عهدوپیمان‌ها و خبرها اساسا از مداقه بیشتری بهره مند نبوده‌میباشد. هنگامی در هم اکنون سعی برای ارائه تجارب عالی مخاطب در تارنما می‌باشید، پیشنهاد میگردد پیوند فرنگی به محتوای مهم، اعم از پژوهش ها علمی یا این که خبری بدهید.


با ایفا این فعالیت، خلال شفافیت بیشتر داده ها نام برده، از ثابت شایعات (حادثه ها و تحقیقاتی که نشانی منبع آنها هیچوقت بیان نشده‌میباشد)، دوری می کنید.


3. هنگامی تارنما شما از محتوای فرد ثالث به کارگیری می نماید.

به کارگیری از تصاویر یا این که فیلم‌های صفحه های دیگر در محتوای شما هیچ مشکلی ندارد، مادامی که‌این مطالب بوسیله نویسندگان آن در دسترس مردم قرار گرفته باشد و شما اعتبار مورد نیاز را برای آن قائل گردیده باشید که‌این قادر است پیوند فرنگی به ورقه‌ای باشد که محتوای اساسی در آن منتشر شده است. البته به هر درحال حاضر استعمال به طور خلاصه‌ از پست‌های دیگر، بیشتر گزینه اعتنا قرار می گیرد.


زیرا زمانی بیش تر از حد از صفحه ها دیگر افراد مطالب را به طور زمانبر یا این که زیاد منتشر نمایید، می تواند از نگاه موتورهای کاوش تحت عنوان سرقت ادبی گزینه قانون شکنی قرار گیرد.


کاربران چه سایت هایی را دوست دارند؟


نمی اقتدار تأثیر پوسته های خوشگل و رنگ بندی را نادیده گرفت. در‌حالتی که قصد داشتید شرکتی سئو در مشهد تأسیس نمایید و فارغ از هیچ سایتی شغل نمائید، قطعاً برای ظواهر شرکتتان نیز طراحی برنامه می کردید تا به مشتریان خویش منحصر بودنتان را نماد دهید. پس به ظواهر سایتتان نیز مداقه دهید چون تفاوت شما با رقیبانتان را آشکار می نماید.
پوسته تارنما مستلزم نظم و ترتیب به صورتی میباشد که استفاده کننده با ورود به تارنما شم سردرگمی نکند. پوسته وبسایت بایستی قشنگ باشد البته بایستی بدانید که پوسته های گرافیکی قادر است تخت‌گاز وب سایت صدمه بزند چون سبب هنگفت شدن وبسایت می گردد. به مکان به کار گیری از پوسته های هنگفت و بر عکس به کارگیری از یک کاغذ سپید سوای هیچ زیبایی، از قالبی به کارگیری فرمایید که گرافیک کمتری داراست و در عین حالا قشنگ میباشد.
فضاهای خالی و بیهوده در وبسایت بسیار وب سایت را زشت می نماید. خلال ورژن دسکتاپ این زمینه را در ریسپانسیو وب سایت برای گوشی و تبلت هم پژوهش نمایید. ریسپانسو وبسایت را با ابزارهای مختلفی می قدرت آزمایش کرد که در فیض با به کار گیری از آنها تارنما را برای ورژن های نمایشی گوناگون هم پباده سازی می‌کنید.
منوی وب سایت مهم‌ترین بخشی میباشد که دسترسی به دیگر مناطق را مهیا می نماید. بعد ها صحیح، نقطه مطلوب برای قرارگیری منو و رنگ هماهنگ با دیگر بخش های وبسایت همه زیبایی وب سایت و بیشتر شدن عشق‌مندی یوزرها به تارنما را ارتقاء می‌دهد.
رنگ بندی وبسایت بایستی به گونه ای باشد که یک هارمونی خوشگل با دیگر بخش های تارنما داشته باشد. هر رنگ تأثیر متفاوتی داراست که با آشنایی آن‌ها می اقتدار تأثیر تارنما را بر استفاده کننده یک سری موازی کرد.
مقاله گزینش رنگ مطلوب برای تارنما به‌طور جامع تری بدین قضیه پرداخته میباشد که توصیه میکنیم آن را هم بازرسی فرمایید.
فونت مطلوب نیز بسیار در تأثیر گذاری مطالب تأثیر عالی خواهد گذاشت. فونت هایی که منحصر عنوان میباشد و یا این که فونت هایی که فانتزی و به هم ریخته می باشند را برای متن های خویش تعیین نکنید این فعالیت منجر می گردد یوزرها از تلاوت مطالب فرار و گریز نمایند و آن را تا آخر رسیدگی نکنند.

8. تصویب توصیه می بایست به چه صورتی باشد که برای HEO اثر گذار باشد؟
یوزرها بایستی بتوانند با تعدادی کلیک بی آلایش به راحتی پیشنهاد خویش را تصویب و خرید خویش را پایانی نمایند.
تارنما هایی که فروش آنلاین دارا هستند می بایست بدین نکته بسیار اعتنا نمایند. قرارگیری دکمه های سبد خرید و تصویب پیشنهاد در مکان مطلوب و حتی تعیین رنگ مطلوب برای این دکمه ها در فروش وب سایت بسیار تأثیر خواهد گذاشت.
صفحاتی که مرتبط با تصویب توصیه میباشد می بایست بی آلایش باشد و نیاز به گشتن در‌پی تصویب آخری نباشد. هرچه قدر این عملیات سریع خیس صورت بپذیرد برای مخاطب، تارنما دوست داشتنی تری به وجود آورده اید.

آموزش Disavow کردن بک لینک‌ها


بطور خلاصه گفتیم که Disavow چیست و چه کاربردی دارااست. روند ایفا شغل را نیز بطور خلاصه ذکر کردیم. سئو در مشهد حال توضیح بیشتری درباره این روند میدهیم. قدم نخستین – تشخیص پیوند های مخرب و اسپم و تنظیم لیست آن ها آحاد روند Disavow کردن بک لینک و پیوند ها یک فرآیند حساس میباشد. پس در‌حالتی که علم کافی ندارید دست به‌این عمل نزنید. از یک شخص کارشناس در مورد بهینه سازی امداد بگیرید تا سایتتان در گیر اختلال نشود.


در حالتی که به غلط بک لینک و پیوند های اثرگذار وبسایت را Disavow فرمائید عالی عمل را خرابتر میکنید و مبتلا افت جایگاه بیشتری می شوید. دارای تخصص بهینه سازی می بایست از روی سرچ کنسول گوگل و با امداد ابزارهایی که بکلینک های وبسایت را آرم می دهند بک پیوند ها را رصد نماید. بنابراین پیوند‌های اسپم را شناسایی می‌نماید و لیستی از آن‌ها‌را تنظیم می‌نماید.


مطالب مرتبط

عکس چه تاثیری در seo تارنما دارااست؟ فراگیری بهینه سازی تصاویر [راهنمای جامع]


۱۹ خطای رایج در بهینه سازی که بازدارنده از قرارگیری وب سایت در مرتبه های بالا میگردد


در تارنما‌هایی مثل Moz و Href.com می‌اقتدار بک لینک و پیوند ها را تحلیل کرد و مخرب بودن آن‌ها‌را تشخیص اعطا کرد.


قدم دوم – ارائه لیست تنظیم گردیده به ابزار Disavow گوگل

روی پیوند ابزار Disavow کلیک نمائید تا به‌این ابزار دسترسی داشته باشید. ولی فرض را بر این گرفتیم که شما تا قبل از این وب سایت خویش را در سرچ کنسول گوگل تصویب کرده‌اید. در حالتی‌که این عمل را نکرده‌اید نوشته‌ی علمی “تصویب وبسایت در سرچ کنسول” به شما یاری خواهد کرد.


سایتی که می خواهید بک پیوند های آن را بی تاثیر فرمایید را گزینش و مورد Disavow link را بزنید.


درپی می بایست یک پوشه متنی با فرمت txt. تهیه و تنظیم فرمائید که پیوند‌های متبوع را در ان قرار دهید. Disavow کردن می تواند روی دامنه صورت پذیرد و یا این که روی یک شیت خاص. در حالتی‌که پیش از این این عمل را ایفا داده باشید و اینک بخواهید لینک و پیوند‌های بیشتری را Disavow فرمائید بایستی پوشه قبل را دانلود و لینکهای نو را به آن اضافه فرمائید. آن گاه پوشه را مجددا آپلود نمائید.