ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

استراتژی سئو چیست؟


استراتژی بهینه سازی پروسه سازماندهی محتوای وبسایت بر پایه ی مورد سئو در مشهد برای ارتقاء احتمال ظواهر شدن در نتیجه ها کاوش میباشد. اساسا ، این فرایندی میباشد  که برای خریداری کردن حداکثر ترافیک ارگانیک از موتورهای کاوش میباشد.


داشتن یک استراتژی seo اصلی میباشد چون به شما یاری می نماید تا در هنگام ایجاد محتوا در مسیر صدق قدم بردارید . به مکان ساخت و ساز آنچه شما فکر‌می‌کنید‌ عموم به‌دنبال آن می باشند ، استراتژی شما یقین می‌دهد که محتوایی را تولید می‌کنید که عموم در‌پی آن می‌باشند.


برای بازاریابی محتوا ، یک استراتژی سئو نصیب مهمی از جورچین میباشد چون به این ترتیب میباشد که محتوای شما در وهله اولیه به ویژه در صفحه ها نتیجه ها موتورهای کاوش (SERPs) دیده میشود.


در‌صورتی‌که محتوای شما دور از هم و سازماندهی نشده باشد ، ربات های موتورهای کاوش برای نمایه سازی وب سایت شما ، شناسایی حوزه توان و مرتبه بندی صفحه های وب سایت شما خلل خیس خواهند بود.


استراتژی بهینه سازی گوشی  Mobile سئو Strategy

سئوی گوشی یک برهان اساسی میباشد که هنگام ساخت و ساز استراتژی کلی خویش می بایست به آن اعتنا داشته باشید.


سئو گوشی مشتمل بر این میباشد که وب سایت و محتوای وب سایت شما در دسترس بازدیدکنندگان در دستگاه های موبایل باشد ، بدین ترتیب آن‌ها می‌توانند تجربه یکسانی داشته باشند و بها یکسانی مانند مرورگرهای رومیزی داشته باشند.


سئو گوشی بسیار اساسی میباشد ، چون  گوگل نمایه سازی نخستین گوشی  mobile-first indexing را به شغل می‌برد .


این بدان معناست که الگوریتم به مکان فهرست بندی روی شیت دسکتاپ ، هنگام فهرست بندی و مرتبه بندی صفحه های برای SERP ها از ورژن گوشی وب سایت شما به کار گیری می نماید.


علاوه بر این ، 61 درصد از جستجوهای جستجوی گوگل در آمریکا در دستگاه های گوشی چهره می‌دهد. براین اساس ، با در لحاظ به دست آوردن کلیه موردها ، استراتژی  بهینه سازی سئو Strategy  شما سوای حق تقدم بندی seo گوشی بی اثر خواهد بود.


در حالی که‌این یک مراحل به طور کاملً استثنا ندارد ، ملاحظات متفاوتی برای سئوی گوشی وجود داراست مانند تحلیل بر سرعت شیت ، ساخت سایت ریسپانسیو  ( برخورد گرا ) ، سئوی محلی  Local بهینه سازی و ساخت و ساز محتوای با با کیفیت ، صرف حیث از دستگاهی که در آن دیده میشود.


سئو خارجی


سئوی خارجی یا این که Off-page تک تک اموری میباشد که در بیرون از وبسایت خویش برای سئو در مشهد چشم شدن آن ایفا می­ دهید. می ­قدرت بیان کرد یک نوع بازاریابی برای معرفی تولیدات و سرویس ها شما میباشد که از روش عواملی غیر از محتوای باطن وبسایت اعمال می­ گردد. شما می ­توانید از روش کانال ­های اجتماعی مانند اینستاگرام یا این که از روش خدمت­ های اشتراک ویدیو مانند آپارات، به معرفی مارک خویش بپردازید. هم­اینگونه در offpage یکی‌از نحوه­ هایی که به­ وفور در کسب ­وکارهای متفاوت استعمال می­ گردد email marketing میباشد. درین طریق وب سایت شما از روش ارسال کردن نشانی اینترنتی به تعداد متعددی از اشخاص شناخته ­می ­خواهد شد و بازدید آن ارتقاء می ­یابد.

تأثیر الگوریتم­‌های گوگل بر seo‌
گوگل برای قیمت‌گذاری محتوای تارنما­‌های متعدد از یک سری الگوریتم به کارگیری می­‌نماید که هرکدام وظایف مشخصی را برعهده دارا‌هستند و بر بهینه سازی تأثیرگذار میباشد. در تحت به یک سری آیتم از ­آن­ها اشاره می‌­کنیم.

مرغ مگس­‌خوار
شاید در صدر این نام خیره کننده به‌­حیث بیاید ولیکن این الگوریتم فعالیت بسیار مفیدی را ایفا می­‌دهد. درصورتی که مفهوم­ ظریف‌­اش را بخواهید بدانید فرض فرمائید واژه­‌ای را در گوگل غلط تایپ می­‌فرمایید. دراین موقعیت گوگل متوجه غلط شما می­‌خواهد شد و سود را طبق نگارش صحیح به ­شما نشانه می‌­دهد. مرغ مگس­خوار متوجه خطا نگارشی شما می­‌گردد و مجاورت­ترین نتیجه ها­ متناسب با معنای واژه را نشانه می­‌دهد.

الگوریتم پاندا
این الگوریتم محتوای مطلوب، اصیل و گرانبها را از محتوای نامناسب، اسکن و بی­ کیفیت تشخیص می­ دهد براین اساس محتوای نسخه برداری مجال چندانی برای عرض‌اندام در گوگل پیدا نمی‌­نماید.

الگوریتم medic
این الگوریتم تارنما‌های مربوط به کارها پزشکی را نظارت می­­‌نماید. در صورتیکه سؤالی که در گوگل سرچ می­نمایید مرتبط با اموری مانند تن درستی باشد گوگل فیض صحیح را از وبسایت­‌های دارای اعتبار این حوزه به شما نشانه دهد.

الگوریتم freshness
گهگاه موضوعاتی در وب سرچ می­‌گردد که تاریخ نشر آن اصلی میباشد و نباید سابق باشد. این الگوریتم به ما امداد می­‌نماید تا مطالب به ­روز برای ما به­ اکران در بیاید چراکه دراینجا حق تقدم براساس جدیدتر بودن موضوعی میباشد که سرچ کرده­‌ایم.

چه زمانی باید از متا تگ رفرش استفاده کنیم؟


به عبارتی‌طور که از اسم این متا تگ معلوم میباشد، شایسته ترین کاربرد آن و غرض اساسی سئو در مشهد از وجود آنان، رفرش صفحه های میباشد. در اینگونه حالتی برگه‌ای که مخاطب در آن حضور داراست، در فواصل وقتی مشخصی رفرش می گردد. کد این متا تگ به طور پایین میباشد:


این کد می بایست در نصیب header برگه قرار داده خواهد شد. درین کد عبارت refresh درواقع دستوری میباشد که می بایست انجام گردد. این امر به سرور تارنما اعلام می‌نماید برگه را از جدید بارگیری نماید. عدد 5 هم وقتی میباشد که فی مابین هر دو رفرش ارتفاع می کشد. اینگونه کدی را می توانید برای صفحه ها حراجی یا این که اعلام بها به کارگیری نمایید تا هر پنج ثانیه یک‌توشه آن را رفرش کرده و داده ها لحظه‌ای را به یوزرها ارائه دهد. همینطور در بعضا مواقع وبسایت‌های خبری برای پوشش خبری یک اتفاق افتاد میتوانند از این متا تگ به کارگیری نمایند.

نکته‌ای که بایستی برای رفرش صفحه ها در لحاظ داشته باشید، احتمال به هم تناول کردن ساختار برگه در مواقعی میباشد که تبلیغات روی آن وجود دارااست. احتمالاً با این مورد عکس العمل داشته‌اید، با

رفرش‌های مکرر کاغذ هر توشه می بایست تبلیغات از تازه بارگیری شوند، ممکن میباشد ظواهر ورقه بهم بریزد و فعالیت کردن با کاغذ موردنظر آزاردهنده باشد.

علاوه بر رفرش شیت، کاربرد دیگری که برای این متا تگ وجود داراست، استعمال برای ریدایرکت ورقه میباشد. در این‌حالت کد آیتم به کارگیری به صورت پایین در می آید:

<\"/meta http-equiv=”refresh” content=”2;url=https://google.com>
به عبارتی‌طور که مشاهده می کنید یک url تازه به انتهای کد اضافه گردیده که نشانی کاغذ مقصد را مشخص و معلوم می‌نماید. ولی این کد هم می بایست در هدر وب سایت قرار گیرد. در‌این‌حالت‌ هنگام بازکردن کاغذ بوسیله یوزرها بعد از سپری شد دو ثانیه، کاغذ مقصد بارگیری می گردد. با این درحال حاضر به جهت احتمال بروز مشکلاتی برای تجربه کاربری وبسایت و ایندکس در موتورهای کاوش، سفارش می گردد از این نحوه برای ریدایرکت استعمال نکنید.

بازاریابی محتوا چیست و چه تاثیری بر افزایش فروش دارد


بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی میباشد که برای جذب و محافظت مخاطبان از روش ساخت سئو سایت و به اشتراک گذاری مقاله ها ، یدئوها ، پادکست ها و بقیه رسانه های دارای ارتباط آیتم استعمال قرار میگیرد . این راه و روش با ساخت درایت از مارک در ذهن مخاطبان ، تجارت شما‌را در ذهن آن ها به یاد ماندنی می‌نماید.

بازاریابی محتوا ، بسط و توزیع محتوای اثر گذار و دارای ارتباط ( در وب لاگ ها ، روزنامه ها ، مقاله ها ، پست های شبکه‌های‌مردمی ، پست الکترونیک ها ، ویدئوها و مفاد شبیه ) برای مشتریان فعلی و بالقوه میباشد . این نوع از بازاریابی یک دستور ضروری برای همه کسب و کارهاست ولی متاسفانه اکثری از اشخاص بازاریابی محتوا را کاری معمولی و بیهوده می دانند . برخی از مدیران حتی نمی‌دانند بازاریابی محتوا چه میباشد!

اهمیت ندادن و اگاهی نداشتن از تاثیر محتوا در بازاریابی منجر گردیده‌است تا اکثری از کسب و امور کمبود شدید محتوای بهتر و اثرگذار را مخصوصا در وبسایت های خویش داشته باشند .

در بازاریابی محتوا مقصود این میباشد که با ساخت و ساز محتوای گران بها و موثر و در درحال حاضر دیدنی برای مشتریان ، لحاظ آنها را به سمت تارنما جلب کرد . درین نوع بازاریابی جذب مشتری مشمول جذب مشتریان نو و محافظت مشتریان قبل و در غایت درآمدزایی از ساخت محتواست .

چرا بازاریابی محتوا اساسی میباشد ؟
بازاریابی محتوا تکنیکی میباشد که سعی آن به ثابت رسیده . در‌این تکنیک با استعمال از محتوای گرانبها به جذب مشتری و تعامل ییشتر با آن میپردازد . در بازاریابی محتوا ، مطالبی که ساخت می‌گردد می بایست با تولیدات و سرویس ها شما درباره ی باشد تا یوزرها بتوانند با قرائت آن ها داده ها متعددی در رابطه شما ، تولید ها و خدماتتان ، خصوصیات و مزایا و معایب کالاها و سرویس ها بدست آورد .

بیایید نگاهی به داده ها بدست آمده در رابطه بازاریابی محتوا بیاندازیم .

 کسب و کارهایی که وب لاگ دارا‌هستند ، 67% بیشتر از دیگر موسسات سرنخ فروش بدست می آورند.

 47% از خریداران قبل از تعامل با نمایندگان فروش ، در رابطه فرآورده در وب جست و جو می‌نمایند.

 کمپانی هایی که از بازاریابی محتوا استعمال می‌نمایند ، به طور تقریب 30% نرخ رویش بالاتری نسبت به کسب و کارهایی دارا‌هستند که از آن به کارگیری نمی کنند .

 72% از بازاریابان بیزنس (B2B) میگویند ، بازاریابی محتوا سبب ساز ارتقاء تعامل و تعداد سرنخ هایی میشود که برای فروش اخذ می کنید .

بازاریابی محتوا به کسب و امور امداد می‌نماید برای ارتقا ترافیک تارنما و ساخت Lead ، از منابع قابل پشت گرمی و مقرون به صرفه به کار گیری نمایند و آن منابع را رئیس کنند .

نکات کلیدی درباره توضیحات متا در بهبود سئو سایت


مطالب مختلفی در زمینه ی بهبود بهینه سازی تارنما و ارتقاء رنکینگ تارنما بیان شده میباشد سئو در مشهد که هرکدام خصوصیت های خاص خویش را برای ماندن در بالا درجه بندی وب سایت ها دارا‌هستند. از به کار گیری از لغت ها کلیدی مربوط به متن و توضیحات متا گرفته تا لینک و پیوند کردن کلید کلمه و واژه های مهم در متن.

در‌این مقاله کاربردی برای عده ای که میخواهند رنکینگ تارنما خویش را بهبود دهند و نقش مهمی در مراحل ارتقا seo وبسایت خویش داشته باشند نکات کلیدی و مهمی را در رابطه توضیحات متا مهیا کرده ایم که یادگیری آن ها خالی از لطف وجود ندارد و به شما یاری متعددی در بهبود تارنما شما از این نحوه می نماید.

در قبلی خیر چندان به دور متا توضیحات نقش مهمی در مرتبه شما در حاصل موتورهای کاوش اجرا میکردند، با این وجود گوگل اخیرا اعلام نموده است که تگ توضیحات متا هیچ تاثیر مستقیمی بر سکو بندی سایتها ندارد.

در شرایطی‌که به‌این پاراگراف با تمرکز بیشتری نگاه کنیم متوجه میشویم که متا توضیحات بطور غیرمستقیم بر جایگاه شما در گوگل تاثیرگذارند، پیرو عامل آن را تحلیل خوا‌هیم کرد.

میان متا تگ‌ها، توضیحات متا (Meta Description) از اهمیت بالایی برخوردار‌است. تگ متا توضیحات در واقع چکیده‌ای از محتوای تارنما را ارائه می‌دهد که از دیده بازدیدکنندگان مخفی میباشد و تنها برای فهم و شعور عالی موتورهای کاوش به کار گیری می‌گردد.

اهمیت توضیحات متا چقدر میباشد؟
محتویات توضیحات متا در نتیجه ها جستجوی گوگل قابل رویت میباشد. زمانیکه تارنما شما فی مابین صفحه های بسیار دیگری در گوگل به یوزرها اینترنتی نشان داده می شود، فقط توضیحات متا و تیتر شیت قابل رویت میباشد و همین دو ادله میباشد که به یوزرها در تعیین شایسته ترین فیض یاری میکند.

بعنوان نمونه در‌صورتی‌که شما بدنبال بلیط هواپیما باشید و فی مابین حاصل توضیحات متا ی ورقه‌ای مشتمل بر ارزش باشد، به احتمال زیاد آن تارنما را به بقیه آیتم‌ها ترجیح میدهید.



تعداد کلیک به نسبت اکران یا این که نرخ کلیک وب سایت شما (Click-Through Rate: CTR) در ورقه حاصل جستجوی گوگل تاثیر متعددی بر مرتبه بندی شما از نگاه گوگل خواهد داشت. هرچه CTR صفحه ها وبسایت شما فراتر باشد در سکو بندی گوگل رده بهتری خواهید داشت و این فرمان اهمیت تگ توضیحات متا را عالی علامت می‌دهد.

پژوهش ها تازه seo نماد می‌دهد که گوگل در الگوریتم سکو بندی رنکبرین (RankBrain) خویش اهمیت متعددی برای توضیحات متا از جهت ارتقا نرخ کلیک CTR قائل میباشد.

نکته: از کارداران تاثیرگذار دیگر بر مرتبه وبسایت شما نرخ پریدن یا این که بانس ریت (Bounce Rate) صفحه های تارنما میباشد.