ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

بازاریابی محتوا چیست و چه تاثیری بر افزایش فروش دارد


بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا یک استراتژی بازاریابی میباشد که برای جذب و محافظت مخاطبان از روش ساخت سئو سایت و به اشتراک گذاری مقاله ها ، یدئوها ، پادکست ها و بقیه رسانه های دارای ارتباط آیتم استعمال قرار میگیرد . این راه و روش با ساخت درایت از مارک در ذهن مخاطبان ، تجارت شما‌را در ذهن آن ها به یاد ماندنی می‌نماید.

بازاریابی محتوا ، بسط و توزیع محتوای اثر گذار و دارای ارتباط ( در وب لاگ ها ، روزنامه ها ، مقاله ها ، پست های شبکه‌های‌مردمی ، پست الکترونیک ها ، ویدئوها و مفاد شبیه ) برای مشتریان فعلی و بالقوه میباشد . این نوع از بازاریابی یک دستور ضروری برای همه کسب و کارهاست ولی متاسفانه اکثری از اشخاص بازاریابی محتوا را کاری معمولی و بیهوده می دانند . برخی از مدیران حتی نمی‌دانند بازاریابی محتوا چه میباشد!

اهمیت ندادن و اگاهی نداشتن از تاثیر محتوا در بازاریابی منجر گردیده‌است تا اکثری از کسب و امور کمبود شدید محتوای بهتر و اثرگذار را مخصوصا در وبسایت های خویش داشته باشند .

در بازاریابی محتوا مقصود این میباشد که با ساخت و ساز محتوای گران بها و موثر و در درحال حاضر دیدنی برای مشتریان ، لحاظ آنها را به سمت تارنما جلب کرد . درین نوع بازاریابی جذب مشتری مشمول جذب مشتریان نو و محافظت مشتریان قبل و در غایت درآمدزایی از ساخت محتواست .

چرا بازاریابی محتوا اساسی میباشد ؟
بازاریابی محتوا تکنیکی میباشد که سعی آن به ثابت رسیده . در‌این تکنیک با استعمال از محتوای گرانبها به جذب مشتری و تعامل ییشتر با آن میپردازد . در بازاریابی محتوا ، مطالبی که ساخت می‌گردد می بایست با تولیدات و سرویس ها شما درباره ی باشد تا یوزرها بتوانند با قرائت آن ها داده ها متعددی در رابطه شما ، تولید ها و خدماتتان ، خصوصیات و مزایا و معایب کالاها و سرویس ها بدست آورد .

بیایید نگاهی به داده ها بدست آمده در رابطه بازاریابی محتوا بیاندازیم .

 کسب و کارهایی که وب لاگ دارا‌هستند ، 67% بیشتر از دیگر موسسات سرنخ فروش بدست می آورند.

 47% از خریداران قبل از تعامل با نمایندگان فروش ، در رابطه فرآورده در وب جست و جو می‌نمایند.

 کمپانی هایی که از بازاریابی محتوا استعمال می‌نمایند ، به طور تقریب 30% نرخ رویش بالاتری نسبت به کسب و کارهایی دارا‌هستند که از آن به کارگیری نمی کنند .

 72% از بازاریابان بیزنس (B2B) میگویند ، بازاریابی محتوا سبب ساز ارتقاء تعامل و تعداد سرنخ هایی میشود که برای فروش اخذ می کنید .

بازاریابی محتوا به کسب و امور امداد می‌نماید برای ارتقا ترافیک تارنما و ساخت Lead ، از منابع قابل پشت گرمی و مقرون به صرفه به کار گیری نمایند و آن منابع را رئیس کنند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد