کمپانی شما با یه هدفی سئو در مشهد تأسیس گردیده و رایا پارس این مقصود ahrefs صرفا منحصر به فرد به پول درآوردن نمیشه. غرض اساسی تأمین یه نیازی بوده. یکی روشهای نیکی که میتونید باهاش روایت برندتونو بگید همینه که تاریخچه تأسیس کمپانی رو تعریفوتمجید نمایید. تو این قصه به سوالاتی مثل اینها پاسخ بهاین:
چرا ما این عمل رو استارت کردیم؟
چه عواملی به توفیق ما تو این سالها امداد کرد؟
چطوری با بازار این عمل سازگار شدیم؟
ما روی تأمین چه نیازهایی فعالیت می کنیم؟
چطوری پرورش کردیم و کارمونو پیشرفت دادیم تا بتونیم نیازهای مشتریهای بیشتری رو تأمین کنیم؟
ماجرا ای بسازید که تاریخ شرکتتونو بازگو کنه، کاربر مقصود رو نشونه بگیرید و ارزشهای شرکتتونو بگید. روی تأمین نیازهای مشتریها تأکید فرمایید. این طرز منجر میشه مشتریها خودشونو در راس اعتنا کاری شما ببینند و به همیاری با شما ترغیب بشن.