کتابهای الکترونیکی نوعی محتواهای پرطرفدار زمان بر دوران
سئو در مشهد میباشد و همانگونه که از نامش پیداست، این کتابها الکترونیکی میباشند که غالبا به طور بارگیری PDF یا این که با فرمت HTML در دسترس میباشند. این نوع محتواهای پرطرفدار می تواند به شما بدهد تا مبادرت به اشتراک گذاشتن علم و تخصص حوزه خویش فرمائید.
تمرکز مهم کتاب
با ارائه راهحل، می توانید تمرکز اساسی کتاب را به کاربر نماد دهید. در شرایطی که یک کتابی را ساخت و ساز فرمایید که هیچ سرفصل و... نداشته باشد، مطمئنا برای مخاطبین شما قیمت نخواهد داشت. از این جهت، توصیه می شود عوض این که وقت خویش را صرف تبلیغات فرمایید، بیشتر بر روی ارائه کتاب خویش به استفاده کننده فرمایید. به هنگام ساخت محتواهای پرطرفدار
از روش کتاب الکترونیکی، نیاز میباشد تا شما درباره موضوعی که قرار میباشد ارائه دهید، به خیر و خوبی مطالعه فرمائید.
4. اینفوگرافیکها
اینفوگرافیکها یکیاز دوست داستنی ترین نوع محتواهای پرطرفدار میباشند که شما میتوانید برای بیزنس خویش ساخت نمائید و یک اینفوگرافیک به تنهایی می تواند آمارهای بسیار متعددی را به مخاطبین شما ارائه دهد که در نوع خویش بسیار جذاب و جالب میباشد.
از آنجایی که اینفوگرافیکها، بسیار بیشتر از دیگر مطالب در شبکات اجتماعی به اشتراک گذارده میگردد، میتواند در ایجاد کرد بک لینک و پیوند و... به شما یاری دهد.
شایسته ترین نحوههای ایجاد محتوا اینفوگرافیک
برای تولید اینفوگرافیک، شما به هنر نیاز دارید و نکات بسیار متعددی وجود داراست که بایستی به هنگام پباده سازی یک اینفوگرافیک به آنان اعتنا مایحتاج داشته باشید. برای اینکه یک اینفوگرافیک جالب را ایجاد نمائید، نباید فضای سپید را فراموش نمایید و عالی میباشد تا از یک کارشناس امداد بگیرید تا برای شما، مبادرت به رنگ شناسی طبق فضای تجارت ایفا دهد.
5. فیلم
ویدئو یک هیبت بسیار توفیق آمیز از محتواهای پرطرفدار میباشد و تا سال 2021 انتظار میرود 80 درصد از مجموع بازدید اینترنت را تشکیل دهد. خلال این، 96 درصد از مصرف کنندگان فیلمهای فرآورده را موءثر میدانند و حدودا 75 درصد بعداز تماشای یک فیلم، خرید بیشتری داراهستند.
هر نوع محتواهای پرطرفدار ویدئویی به شما امداد مینماید تا مخاطبان خویش را مشغول نمائید، اشتراکها و ایده ها خویش را ارتقاء دهید، تبدیلها را ارتقا دهید و بازدید از وبسایت شمارا ارتقاء دهد. گونه های دیگر ویدئوهایی که می توانید در حیث بگیرید مذاکره، اکران تماس، اکران پشت صحنه محل کار و فیلمهای توضیح دهنده میباشد.
ساخت و ساز محتواهای پرطرفدار
دقیقا مانند کتابهای الکترونیکی و بقیه گونه های محتواهای پرطرفدار، غرض مهم یک فیلم بایستی ارائه بها به مخاطبان شما با جواب دادن به سوال ها، ارائه راهکارها، پرداختن به نقاط متفاوت یا این که در غیر این شکل ارائه داده ها مربوط باشد.به خاطر داشته باشید، شما در حالا ساخت و ساز محتواهای پرطرفدار می باشید، خیر تبلیغات.
ویدیوها را میان دو تا سه دقیقه نگه دارید و به طبع در پایان CTA قرار دهید تا بینندگان را به یک ورقه فرود یا این که تارنما خویش بفرستید. بعد از مهیا شدن ویدیوی خویش، آن را در وبسایتهایی مانند Vimeo و YouTube
لود نمایید تا معیار اکران بیشتر خواهد شد، آن ها را در پستهای تکمیلی جاسازی فرمایید و از روش وب لاگ خویش به اشتراک بگذارید.