ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

بهترین نکات برای ابزارهای سئو


9.Linkody


بها: ورژن آزمایشی مجانی 30 روزه; 14.90 دلار در ماه برای ورژن اینترنت مستر، 24.90 دلار سئو در مشهد در ماه برای ورژن توسعه یافته، 49.90 دلار در ماه برای ورژن حرفه ای، 99.90 دلار در ماه برای ورژن سازمانی و 153.90 دلار در ماه برای ورژن سازمانی XL

شایسته ترین منش برای شعور سعی offpage، داشتن رویت کرد کلی از بک لینک و پیوند‌های خودتان میباشد. ابزار Linkody به عنوان مثال ابزارهای seo مبلغی میباشد که با داشتن رابط کاربری سهل وآسان به شما قابلیت و امکان کشف، ردیابی، تجزیه و ارزیابی یا این که رد بک لینک و پیوند‌ها را می دهد.

جدای از آن، این ابزار به صورت ۲۴ ساعته لینک و پیوند‌های شما‌را نظارت می‌نماید و هر سیرتکامل تغییر و تحول را به شما استحضار می دهد تا در شکل گم شدن یا این که شکستن پیوند، بلافاصلهً مبادرت نمایید.

بقیه خصوصیت‌های Linkody عبارتند از:

جاسوسی از بک پیوند‌های رقبای شما: به آسانی URL حریف خویش را وارد نمایید و به ابزار اذن دهید تا همگی لینکها و معیارها را کسب نماید. این داده ها ب به شما امداد می‌نماید تا مجال‌های بک لینک و پیوند مرتبط و کیفیت عالی را برای مارک خودتان پیدا فرمائید.
درایت خیر به دست آورید: مهم‌ترین معیارهای مدنظرتان در زمینه‌ی ردیابی بک پیوند، مانند خصوصیت«rel»، موقعیت ایندکس کردن گوگل، اعتبار دامنه وبسایت، نمره اسپم، سکو الکسا و مفاد دیگر را ملاحظه کنید.
تهیه و تنظیم گزارش‌های white-label: گزارش‌هایی را دانلود نمایید که میتوانند با مجموعه و یا این که مشتریان خودتان به اشتراک بگذارید تا به ایده بهتری درباره توزیع بک پیوند و توسعه و گسترش پیوند برسید.
 

10.Screaming Frog بهینه سازی Spider


ارزش: بدون پول یا این که ۱۴۹ یورو در سال

این اپلیکیشن برای مثال ابزارهای seo و خاص اشخاص علاقمند به seo میباشد. با seo اسپایدر تارنما‌های مشخص و معلوم گردیده را کراول کرده و URL‌ها را از نگاه مسائل رایج بهینه سازی تحقیق می کنید. این نرم‌افزار، یک مراحل طولانی را به ویژه در سایت‌های بزرگتر، معمولی و تسریع می‌نماید (فرایندی که شاید  ایفا دستی آن ساعت ها یا این که روز ها ارتفاع بکشد).

بقیه خصوصیت‌های شایان توجه Screaming Frog بهینه سازی Spider عبارتند از:

نرم افزار جاوا: ابزار Screaming Frog مشمول یک نرم افزار جاوای بصری با زبانه‌های دارنده امکان انتقال سهل میباشد.
ارسال سهل و آسان به اکسل: داده‌های seo خودتان را بیشتر تجزیه و نظارت فرمائید.

تفاوتِ زمان ماندگاری و نرخ پرش یا Bounce Rate چیست؟


با اینکه هر کدام از این دو میزان، تفاوت های بزرگی با هم دارا هستند اما در اکثر مورد ها به نادرست، به سئو در مشهد مکان هم استعمال می گردند. اذن دهید آغاز تمجید صحت از نرخ پریدن ارائه دهیم.

هنگامی که مخاطب برگه وبسایت شما‌را گشوده کرده و  فارغ از اعمال هیچ عمل دیگری از آن بیرون می گردد، در واقع از تارنما شما Bounce نموده است. نسبت تعداد کاربرانی که با این حالت از شیت بیرون می گردند به تعداد تمام کاربرانی که وارد ورقه گردیده اند را ضریب خروج یا این که به عبارتی Bounce Rate مینامیم. برای پژوهش بیشتر در خصوص نرخ پریدن پیشنهاد می کنیم به نوشته‌علمی Bounce Rate چیست

بانس ریت bounce rate چیست؟ نابودگر بهینه سازی یا این که اکسیر نجات نصیب؟

در‌این نوشته‌ی‌علمی می‌خواهیم به شما بگوییم که باورهای اشتباهی که پیرامون بانس ریت وجود دارااست می تواند نگرش شما درخصوص seo تارنما را مخدوش نماید! می توانید همین الان از این مسئله خودداری نمائید!
 رجوع‌نمایید.

نرخ پریدن هنگامی به حساب آوردن می گردد که فارغ از فعالیتی اثرگذار از وبسایت بیرون گردید؛ اکنون فرقی نمیکند که پس از خروج به شیت حاصل گوگل بازگردید یا این که برگه دیگری در وب.

همان گونه که می‌بینید، تفاوت مهم، در رجوع به کاغذ نتیجه ها یا این که SERP خلاصه می گردد. یعنی در شرایطی‌که استفاده کننده به ورقه حاصل بازگردد Dwell Time به حساب آوردن می شود، در صورتیکه بازه زمانی حضور استفاده کننده در ورقه شما کمتر از 20 ثانیه باشد از نگاه گوگل Bounce هم پیش آمده میباشد که می‌تواند یک فاکتور منفی برای تارنما شما باشد. اما در حالتی که استفاده کننده بیشتر از 20 ثانیه در وبسایت شما حضور داشته و دوباره به حاصل کاوش بازگردد بدین معنا وجود ندارد که از محتوای شما رضایت نداشته میباشد.

ممکن میباشد مخاطب بعداز ورود به وب سایت شما فورا شیت را بسته و از آن بیرون گردد اما به کاغذ جستجوی گوگل نیز بازنگشته و جستجوی جدیدی جاری ساختن ندهد، در‌این حالت با اینکه از وبسایت شما Bounce نموده است تحت عنوان یک فاکتور منفی از لحاظ گوگل نخواهد بود چون استفاده کننده نیازی به جستجوی دوباره آن عبارت نداشته میباشد.

آیا Bounce Rate مدام بعنوان یک فاکتور منفی نظر میگردد؟
شاید تا به هم اکنون زیاد شنیده اید که هرچه نرخ پریدن تارنما شما بیشتر باشد، این یعنی تارنما شما به خیر و خوبی نمیتواند نیاز مخاطب را رفع نماید و سکو پایینی را در حاصل گوگل به دست می آورد. صحت دارد؟ خب همگی چیز به همین آسانی وجود ندارد؛ حقیقت این میباشد که Bounce Rate بالا، در مفاد اکثری به تنهایی نمیتواند عالی نبودن سایتی را ثابت نماید. اذن دهید با یک نمونه بی آلایش تمامی چیز را مثل روز برای شما پر‌نور کنیم.

فکر کنید می خواهید شماره تلفن یکی کافه های ناحیه شمال طهران را به دست آورید. بعد از کاوش، وارد سایتی می‌شوید که لیستی از کافه های شمال طهران را به شما نماد می دهد. با‌گاز شماره تلفن کافه متبوع خویش را پیدا و بلافاصلهً وبسایت را سوراخ می کنید. حال به حیث شما این نرخ پریدن بالا می‌تواند به‌این مضمون‌ باشد که نتوانستید استفاده کننده را ذوق زده نمائید؟

چک لیست خوب در سئو


منفعت گیری از AMP و نقص آن در درجه بندی تارنما

وقتی که با جستجوی واژه و کلمه ای وارد یک وب سایت میشوید و از بازه وقتی زمانبر بار گذاری سئو در مشهد محتوای آن خسته گردیده و مبادرت به خروج از ورقه می کنید، در اینگونه هنگامی استدلال این رخداد ممکن میباشد مرتبط با سرعت بد وب سایت غرض باشد، و گاهی نیز ممکن از اختلال از سمت دستگاه شما و اینترنتتان باشد که اینگونه چیزی نادر پیش می آید و اکثرا خلل از سمت تارنما میباشد،


<<سرعت وبسایت هایی که بیشتر از ۵ ثانیه باشد یوزرها بی واسطه از آن بیرون میشوند و بانس ریت وبسایت بالا می‌رود>>


در اینجاست که ورژن amp به یاری وبسایت ها می‌رسد و سرعت لود ورقه را کاهش می‌دهد. خب درحال حاضر ببینیم AMP چیست و چه گونه به فریاد وبسایت های هنگفت و نماید می رسد. درپی با یاروهمدم باشید تا این آیتم اساسی رو آیتم محاسبه کوتاه در اختیار بگذاریم و شمارا با معنا کلی آن آشنا کنیم.


amp گوگل چیست

در واقع amp از واژه و کلمه Accelerated Mobile Pages برگرفته گردیده‌است و معنا آن صفحه ها گوشی تسریع شد‌ه‌است، همان طور که می‌دونید سرعت وب سایت ها یکی مهم‌ترین فاکتور مرتبه بندی گوگل میباشد، در صورتیکه سایتتان نماید میباشد قطعا به درنگ هرچه سریع خیس برطرف کردن ایراد باشید. روی هم رفته ای ام چی یک استاندارد خاص کدنویسی در طراحی وب سایت تخصصی میباشد و سبب ساز کوتاه خیس و باصرفه خیس شدن کد های HTML می گردد.




درین طرز برنامه نویس ها سعی بر حذف کد های مازاد می‌باشند که صرفا در ورژن های دسکتاپ کاربرد دارا‌هستند، با جاری ساختن این شغل وبسایت مدل خیس گردیده یوزرها برای دیدن آن نیازی به دقیقه ها معطل موندن ندارند و در سریع ترین فرصت فورا بعداز کلیک کردن وب سایت بالا میاد. اما دقت فرمایید با پیاده سازی این طرز بر روی وبسایت هیچ تاثیری در ظواهر آن ندارد و UI تارنما بهم نمیریزد. مثلا در طراحی وب هتل صفحه ارایی یکی‌از مهمترین نکات میباشد در اینجور وبسایت ها نباید بهم ریختگی پیش آید.


رعایت الگوریتم پوسته صفحه های در پباده سازی سایتبخوانید

<<نکته حائض اهمیت این میباشد که گوگل پیش از دیدن تارنما با ورژن دسکتاپ آغاز ورژن تلفن همراه آن را تحقیق می‌نماید که به آن Mobile First Index می گویند>>


۲۳ – مرتبط بودن محتوای کاغذ با جستجوی مخاطب

آیا محتوای ورقه شما با آنچه که استفاده کننده کاوش نموده است همخوانی داراست؟ آیا کاربری که مورد ورقه شمارا کاوش می نماید در ورقه شما میتواند جواب خویش را پیدا نماید و دیگر نیازی به گشتن صفحه ها وب سایت هایی سایرافراد نداشته باشد؟ در‌صورتی‌که آری، امتیاز سئوی مثبتی نیز از این فاکتور مرتبه بندی حصول خواهید کرد. در‌این مرحله تلاش فرمائید هر نوع محتوایی را در برگه (تصاویر، متن، کلیپ و …) مربوط به مورد برگه و کلید کلمه و واژه کاوش گردیده قرار دهید.




چرا ارتباط‌ی در میان واژه سرچ گردیده و توضیحات برگه اصلی میباشد؟

از‌آنجا‌که گوگل به‌دنبال یافتن شایسته ترین حاصل برای جواب تحت عنوان یوزرها میباشد، برای گسترش خویش کل تلاشش را خواهد کرد تا مرتبط ترین سود را علامت دهد، برای رفع این معظل گوگل در سال ۲۰۱۱ مبادرت به توسعه و گسترش الگوریتمی تازه اسم الگوریتم پاندا کرد.

وظیفه ای اساسی آن این الگوریتم چک محتوای تک به تک صفحه های جانور در گسایتن ها میباشد و درپی شانس اکران محتوای بی چگونگی، کوتاه و بی بها را در نتیجه ها کاوش کاهش میدهد و به محتوای کیفیت عالی، جالب و مخصوص منزلت بهتری در حاصل کاوش میدهد. از این رو صفحاتی می توانند درجه بگیرند که مجاورت ترین محتوا با کلمه و واژه کاوش گردیده را داشته باشند.


چگونه لینک هایی که از مزرعه لینک گرفتیم حذف کنیم؟


در حالتی‌که شما هم به غلط از مزرعه لینک و پیوند استعمال نموده اید، البته فعلا با قرائت این سئو در مشهد نوشته‌ی علمی، تصمیم گرفته اید، وب سایت خویش را از مخاطرات آجل و حذف کلی از حاصل کاوش نجات دهید، می بایست آحاد این لینک و پیوند ها را حذف نمائید. برای اجرا این فعالیت، در حالتی که هنوز هم درگیر به لینک و پیوند سازی از این روش میباشید، سریعا ایفا آن را متوقف فرمائید.
با یاری ابزار  Disavow Links Tool گوگل، مجموع این پیوند را از لیست بک لینک و پیوند های خویش حذف فرمائید. برای اجرا این فعالیت، نشانی کل بک پیوند ها را در یک فولدر با فرمت txt. تصویب کرده و در search console قسمت disavow tool آپلود نمایید. به‌این نکته دقت نمائید که درصورتی که تا قبل از این لیستی آپلود نموده اید، قطعا ، این ها را به ادامه آن اضافه نمائید ، چون با جایگزینی، پیشین ها حذف میگردند. جاری ساختن این مراحل به وسیله گوگل ممکن میباشد یکسری هفته ارتفاع بکشد.
از این پس تلاش فرمائید با تکثیر محتوای موءثر در وبسایت خویش و به اشتراک گذاری آن‌ها در شبکه های عمومی، بازدید حقیقی وارد تارنما خویش نمایید.
 


فیض گیری
شدیدا سفارش میکنیم که از مزارع لینک و پیوند و اینگونه نحوه های seo کلاه سیاهی دوری کنید. مزارع پیوند و تأثیر سئوی ساخت مزرعه لینک و پیوند در جهت منفی میباشد. آن‌ها خیر فقط غیراخلاقی می‌باشند بلکه می‌توانند به شیوه خطرناکی سالم وبسایت شما‌را ذیل تأثیر قرار دهند.

راهکار بهینه سازی محتوا


المان های متعددی در یک پست یا این که راهنمای مدام سبز وجود دارا هستند که میتوانند سئو در مشهد برای یاری کردن به منفعت وری محتوای شما یاری بهبود یابند. در‌این نصیب ۷ آیتم از آنها‌را میبینید که می‌توانید آزمون فرمایید.


این مقاله و خوندی ؟  استراتژی محتوا چیست؟

۱ – کیووردهای خویش را بازبینی نمائید

هدفگیری کیوورد در واقع شغل گردآوری یک قطعه محتوا حول مبنا یک واژه و کلمه یا این که گزاره بخصوص میباشد که اصولا این قضیه چیزی میباشد که مشتریان ایده آل شما فرصت جستجوی تولیدات و خدماتتان در‌پی آن می‌باشند. این فعالیت به بیزینس شما اذن می‌دهد تا جلوی چشمان آنها باشید هنگامی که قصد یادگیری، تعامل و خرید دارا‌هستند.


در صورتی‌که محتوای شما دربرگیرنده داده ها ارزشمند باشد البته برای یک کلمه و واژه یا این که پاراگراف هدفگیری نشده باشد، پژوهش ها کیوورد خویش را اعمال داده و کیووردی که میتوانید هدفگیری نمائید را پیدا نمایید. ابزارهای پژوهش ها کیوورد زیادی می‌باشند که میتوانند به شما در شناسایی موضوعات دوست داستنی و مرتبط یاری نمایند. بعد از این که کیوورد آیتم مقصود خویش را شناسایی کردید، آن را در یک تیتر، Subheading و تگ های عکس های پست خویش قرار دهید تا به گوگل نماد دهید که عملکرد دارید برای چه چیزی درجه بگیرید. در شرایطی‌که اکنون کیوورد گزینه غرض دارید، هنوز هم تنظیماتی وجود دارا هستند که می‌توانید مجال نو سازی محتوای خویش جاری ساختن دهید مانند:


هدفگیری موضوعات مرتبط

کیووردی که محتوای شما اینک هدفگیری نموده است را کاوش کرده و مشاهده کنید آیا موضوعات مرتبط یا این که جدیدی در این زمینه می باشند که بخواهید به محتوای خویش اضافه فرمایید یا این که نه. حاصل نصیب “People Also Ask” نیز قادر است به شما درباره قسمت های نو و موضوعات مرتبطی که می‌توانید پوشش دهید یاری دهد.