منفعت گیری از AMP و نقص آن در درجه بندی تارنما
وقتی که با جستجوی واژه و کلمه ای وارد یک وب سایت میشوید و از بازه وقتی زمانبر بار گذاری سئو در مشهد محتوای آن خسته گردیده و مبادرت به خروج از ورقه می کنید، در اینگونه هنگامی استدلال این رخداد ممکن میباشد مرتبط با سرعت بد وب سایت غرض باشد، و گاهی نیز ممکن از اختلال از سمت دستگاه شما و اینترنتتان باشد که اینگونه چیزی نادر پیش می آید و اکثرا خلل از سمت تارنما میباشد،
<<سرعت وبسایت هایی که بیشتر از ۵ ثانیه باشد یوزرها بی واسطه از آن بیرون میشوند و بانس ریت وبسایت بالا میرود>>
در اینجاست که ورژن amp به یاری وبسایت ها میرسد و سرعت لود ورقه را کاهش میدهد. خب درحال حاضر ببینیم AMP چیست و چه گونه به فریاد وبسایت های هنگفت و نماید می رسد. درپی با یاروهمدم باشید تا این آیتم اساسی رو آیتم محاسبه کوتاه در اختیار بگذاریم و شمارا با معنا کلی آن آشنا کنیم.
amp گوگل چیست
در واقع amp از واژه و کلمه Accelerated Mobile Pages برگرفته گردیدهاست و معنا آن صفحه ها گوشی تسریع شدهاست، همان طور که میدونید سرعت وب سایت ها یکی مهمترین فاکتور مرتبه بندی گوگل میباشد، در صورتیکه سایتتان نماید میباشد قطعا به درنگ هرچه سریع خیس برطرف کردن ایراد باشید. روی هم رفته ای ام چی یک استاندارد خاص کدنویسی در طراحی وب سایت تخصصی میباشد و سبب ساز کوتاه خیس و باصرفه خیس شدن کد های HTML می گردد.
درین طرز برنامه نویس ها سعی بر حذف کد های مازاد میباشند که صرفا در ورژن های دسکتاپ کاربرد داراهستند، با جاری ساختن این شغل وبسایت مدل خیس گردیده یوزرها برای دیدن آن نیازی به دقیقه ها معطل موندن ندارند و در سریع ترین فرصت فورا بعداز کلیک کردن وب سایت بالا میاد. اما دقت فرمایید با پیاده سازی این طرز بر روی وبسایت هیچ تاثیری در ظواهر آن ندارد و UI تارنما بهم نمیریزد. مثلا در طراحی وب هتل صفحه ارایی یکیاز مهمترین نکات میباشد در اینجور وبسایت ها نباید بهم ریختگی پیش آید.
رعایت الگوریتم پوسته صفحه های در پباده سازی سایتبخوانید
<<نکته حائض اهمیت این میباشد که گوگل پیش از دیدن تارنما با ورژن دسکتاپ آغاز ورژن تلفن همراه آن را تحقیق مینماید که به آن Mobile First Index می گویند>>
۲۳ – مرتبط بودن محتوای کاغذ با جستجوی مخاطب
آیا محتوای ورقه شما با آنچه که استفاده کننده کاوش نموده است همخوانی داراست؟ آیا کاربری که مورد ورقه شمارا کاوش می نماید در ورقه شما میتواند جواب خویش را پیدا نماید و دیگر نیازی به گشتن صفحه ها وب سایت هایی سایرافراد نداشته باشد؟ درصورتیکه آری، امتیاز سئوی مثبتی نیز از این فاکتور مرتبه بندی حصول خواهید کرد. دراین مرحله تلاش فرمائید هر نوع محتوایی را در برگه (تصاویر، متن، کلیپ و …) مربوط به مورد برگه و کلید کلمه و واژه کاوش گردیده قرار دهید.
چرا ارتباطی در میان واژه سرچ گردیده و توضیحات برگه اصلی میباشد؟
ازآنجاکه گوگل بهدنبال یافتن شایسته ترین حاصل برای جواب تحت عنوان یوزرها میباشد، برای گسترش خویش کل تلاشش را خواهد کرد تا مرتبط ترین سود را علامت دهد، برای رفع این معظل گوگل در سال ۲۰۱۱ مبادرت به توسعه و گسترش الگوریتمی تازه اسم الگوریتم پاندا کرد.
وظیفه ای اساسی آن این الگوریتم چک محتوای تک به تک صفحه های جانور در گسایتن ها میباشد و درپی شانس اکران محتوای بی چگونگی، کوتاه و بی بها را در نتیجه ها کاوش کاهش میدهد و به محتوای کیفیت عالی، جالب و مخصوص منزلت بهتری در حاصل کاوش میدهد. از این رو صفحاتی می توانند درجه بگیرند که مجاورت ترین محتوا با کلمه و واژه کاوش گردیده را داشته باشند.
المان های متعددی در یک پست یا این که راهنمای مدام سبز وجود دارا هستند که میتوانند سئو در مشهد برای یاری کردن به منفعت وری محتوای شما یاری بهبود یابند. دراین نصیب ۷ آیتم از آنهارا میبینید که میتوانید آزمون فرمایید.
این مقاله و خوندی ؟ استراتژی محتوا چیست؟
۱ – کیووردهای خویش را بازبینی نمائید
هدفگیری کیوورد در واقع شغل گردآوری یک قطعه محتوا حول مبنا یک واژه و کلمه یا این که گزاره بخصوص میباشد که اصولا این قضیه چیزی میباشد که مشتریان ایده آل شما فرصت جستجوی تولیدات و خدماتتان درپی آن میباشند. این فعالیت به بیزینس شما اذن میدهد تا جلوی چشمان آنها باشید هنگامی که قصد یادگیری، تعامل و خرید داراهستند.
در صورتیکه محتوای شما دربرگیرنده داده ها ارزشمند باشد البته برای یک کلمه و واژه یا این که پاراگراف هدفگیری نشده باشد، پژوهش ها کیوورد خویش را اعمال داده و کیووردی که میتوانید هدفگیری نمائید را پیدا نمایید. ابزارهای پژوهش ها کیوورد زیادی میباشند که میتوانند به شما در شناسایی موضوعات دوست داستنی و مرتبط یاری نمایند. بعد از این که کیوورد آیتم مقصود خویش را شناسایی کردید، آن را در یک تیتر، Subheading و تگ های عکس های پست خویش قرار دهید تا به گوگل نماد دهید که عملکرد دارید برای چه چیزی درجه بگیرید. در شرایطیکه اکنون کیوورد گزینه غرض دارید، هنوز هم تنظیماتی وجود دارا هستند که میتوانید مجال نو سازی محتوای خویش جاری ساختن دهید مانند:
هدفگیری موضوعات مرتبط
کیووردی که محتوای شما اینک هدفگیری نموده است را کاوش کرده و مشاهده کنید آیا موضوعات مرتبط یا این که جدیدی در این زمینه می باشند که بخواهید به محتوای خویش اضافه فرمایید یا این که نه. حاصل نصیب “People Also Ask” نیز قادر است به شما درباره قسمت های نو و موضوعات مرتبطی که میتوانید پوشش دهید یاری دهد.