ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

انتشار محتوای عمیق، قابل فهم و مرتبط می‌تواند رتبه گوگل شما را افزایش دهد


در اوایل ظهور دانش seo، گوگل قضیه یک نوشته ی علمی یا این که محتوا را مبتنی بر سئو در مشهد عبارات کلیدی مو جود در صفحه ها تارنما تشخیص می‌اعطا کرد. در صورتی‌که یک واژه کلیدی به تعداد X توشه در ورقه نشانه داده می‌شد، گوگل تشخیص می‌بخشید که‌این شیت مرتبط با این واژه کلیدی است.

امروزه، با وجود الگوریتم بسیار کار کشته هامینگ پیروزی، گوگل قادر است فارغ از نیاز به تکرار لغت ها کلیدی‌، مسئله هر ورقه از تارنما را تشخیص دهد.

برای آنکه بضاعت گوگل دراین مورد را خوب متوجه گردید، کافی میباشد عبارت \" هوای طهران \" را کاوش فرمائید...



گوگل در ادامه صفحاتی نمیگردد که عبارت \"هوای طهران\" را تحت عنوان برچسب دارا‌هستند. بلکه موتور گوگل، آنکه شما در ادامه آن میباشید را به طور کاملً می فهمد و در‌پی صفحاتی میگردد که پاسخ این پرسش را به یوزرها خویش ارائه میدهند. که دراین مورد، فیض علامت دادن هوای طهران از روش یک وبسایت انگلیسی (www.weather.com) میباشد. اما گوگل هنوز در جستجوهای فارسی همانند انگلیسی اعتنا خویش را بالا نبرده میباشد، البته می‌اقتدار نماد‌هایی از فهم عمیق گوگل نسبت به مورد جستجوها و مطالب فارسی را در نتیجه ها کاوش روءیت کرد.



برای اینکه به طور کاملً به بضاعت و توان تشخیص بالای گوگل پی‌ ببرید، توصیه می کنم مسلماً یکسری پرسش انگلیسی هم از این موتور کاوش بپرسید. از جملهً اینکه کارگردان فیلم بازشگت به آینده که بود:



این مساله قادر است تاثیر عمیقی بر سئو محتوای شما برای seo داشته باشد. آنچه ما می دانیم این میباشد گوگل ترجیح می دهد محتوایی را آرم دهد که یک قضیه را بی نقص زیر پوشش قرار میدهد. البته پرسش اینجاست که آیا داده‌ها با این ادعای گوگل همخوانی دارا‌هستند؟

برای یافتن جواب این پرسش، سایت بک لینکو از ابزار MarketMuse برای آنالیز 10،000 URL بهره مند شد و معلوم شد که محتوای قابل شعور و عمیق، همت بسیار بهتری نسبت به محتوای سطحی دارااست.

چرا سئو کلاه خاکستری اهمیت دارد؟


مورد اینجاست که در حالتی‌که کسی بخواهد صرفا از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه سپید به کارگیری سئو در مشهد نماید، بایستی سال‌ها با تارنما‌های شبیه خویش رقابت نماید تا به تدریج در کاغذ حاصل کاوش بالا بیاید. چرا؟ زیرا بایستی سال‌ها فرصت بگذرد تا بتواند به اندازه رقیبانشان بک پیوند‌های تماماً طبیعی بگیرد. در واقع این فعالیت از دید اقتصادی ابدا عاقلانه به حیث نمیرسد و به صرفه وجود ندارد. به همین جهت، متخصصان seo برای به دست آوردن بک پیوند مقداری به تارنما امداد می‌نمایند. هر اقدامی که در سمت و سوی جذب بک لینک و پیوند شکل بگیرد، شما‌را از رهروان seo کلاه سپید بیرون خواهد کرد. اکثر افرادی که داعیه می‌نمایند صرفا تابع تکنیک‌های seo کلاه سپید می باشند، در واقع از تکنیک‌های بهینه سازی کلاه خاکستری به کار گیری می‌نمایند.


تکنیک‌های بهینه سازی کلاه خاکستری چه می باشد؟

در اینجا یک سؤال مطرح گردد و آن این میباشد که مرز فی مابین seo کلاه خاکستری و seo کلاه سیاه کجاست؟ در واقع کدام تکنیک‌ها جزء بهینه سازی کلاه سیاه محسوب میگردند و چه تکنیک‌هایی را می‌قدرت در قسمت بهینه سازی کلاه خاکستری و معدود خطرتر بهینه سازی در لحاظ گرفت؟ موردها پایین از طریق‌های seo کلاه خاکستری میباشند؛ یعنی شما با به کارگیری از آنان قانون ها گوگل را به صورت بدون واسطه نقض نکرده‌اید و در فیض سایتتان را در معرض خطر جریمه‌های سنگین گوگل قرار نخواهید بخشید. در ازای می توانید به بهبود مرتبه سایتتان هم امداد فرمایید:


1- کمین کردن برای خرید دامنه‌های دیرین


درین تکنیک یک دامنه منقضی گردیده که با کلمه ها کلیدی مد لحاظ ما هم آهنگی داشته میباشد را خریداری می کنیم. بعد صفحاتی کیفیت بالا در آن دامنه اضافه میکنیم و به وب سایت خویش لینک و پیوند می دهیم. درین طریق گهگاه محتوای گذشته آن دامنه را یافته و آن را در دامنه تازه نسخه برداری می‌نمایند. یا این که محتوایی در حدود محتوای گذشته به آن اضافه می‌نمایند. این طرز به اسم تولید پیوند دارای اعتبار هم شناخته میگردد.


2- بک لینک و پیوند دریافت کردن از کانال‌های اجتماعی


گوگل به بک پیوند‌های گرفته گردیده از کانال‌های اجتماعی حساس وجود ندارد و هیچ کدام از الگوریتم‌های گوگل، شمارا برای بک لینک و پیوند به چنگ آوردن از کانال‌های اجتماعی جریمه نمیکنند. درین شیوه کافی میباشد قطعه‌ای از متن و یک عکس مربوط به آن در کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. آن‌گاه در به عبارتی متن با قرار دادن یک پیوند مخاطب را به مطالعه ادامه مقاله در تارنما اساسی دعوت فرمایید. اما این شیوه جزو تکنیک‌های کلاه سپید بهینه سازی هم قرار می گیرد بدین شرط که در هر کانال اجتماعی صرفا یک کاغذ تولید کرده باشید. ولی در seo کلاه خاکستری، در هر کانال اجتماعی چندین کاغذ اجتماعی ساخت و ساز می‌گردد و این‌طور وانمود میشود که تعداد صفحه های متعددی به وب سایت مقصد لینک و پیوند داده‌اند.


3- تغییر تحول ظواهر اینترنت‌وب سایت


گهگاه سئوکاران کلاه خاکستری با تغییر و تحول در کدها و متن صفحه ها اینترنت‌وب سایت وانمود می‌نمایند که وب سایت هر تعدادی وقت یک توشه به‌روزرسانی میشود. این نحوه بیشتر برای وب سایت‌هایی کاربرد داراست که قابلیت ساخت محتوا ندارند. وبسایت‌های تک‌شیت‌ای و سوله‌های تک محصولی از این تیم میباشند.


عوامل خارجی بدون استفاده از لینک (Non-link-related off-page)


هر کاری که در بیرون از وبسایت با پتانسیل تأثیرگذاری بر جایگاه بندی های موتور کاوش شکل گیرد، سئو در مشهد offpage میباشد. ساختن لینک و پیوند ها بارزترین مثال آن میباشد، البته علاوه بر لینک و پیوند ها، عامل ها فرنگی مختلفی وجود داراست. در حالتی‌که شما یک تجارت محلی دارید و می خواهید به طور محلی درجه بندی گردد، به‌این نصیب اعتنا ویژه ای داشته باشید، چون عواملی که در پی به آن می پردازیم و با \" * \" معلوم گردیده‌اند، از عامل ها کاربردی در بهینه سازی محلی می باشند.

 

سایتیشن های NAP *
سایتیشن های NAP، به طور آنلاین به بیزنس شما اشاره می‌نماید که همینطور اسم تجاری ، نشانی و شماره تلفن شما‌را نماد می‌دهد.



طبق گفته Moz، سیگنال های سایتیشن یکی‌از مهم‌ترین کارداران فرنگی در مرتبه بندی محلی میباشد. این بدان معناست که در حالتی‌که شما یک بیزینس محلی دارید و می خواهید به طور محلی جایگاه بندی گردید (خواه در نتیجه ها \"snack pack\" گوگل و یا این که نتیجه ها جستجوی ارگانیک معمولی)، سایتیشن ها بسیار اساسی میباشند.

شما می توانید اکثری از سایتیشن هایی را که اکنون دارید با کاوش در گوگل، مانند تصویر ذیل، پیدا نمایید:


در حالتی که همین فعالیت را برای رقبای خویش اعمال می‌دهید، بعد از آن منابع را به وبسایت هایی که در حاصل کاوش علامت داده میشوند، الحاق می کنید، به راحتی می توانید وب سایت های مختلفی به خواسته تشکیل داد سایتیشن در هر مورد، پیدا نمایید. با اینکه این شغل دردسر های خودش را دارااست و نیز تشخیص این که کدام سایتیشن قابلیت و امکان انتقال پین تا آنجایی که سکو بندی اصلی میباشد را دارااست، طاقت فرسا میباشد.

یکی‌از چاره ها، استعمال از ابزارهای اختصاصی به شخصی مانند Whitespark به خواسته یافتن سایتیشن ها میباشد. 

Whitespark یکی‌از ابزارهای بهینه سازی میباشد که به یاری آن می توانید تارنما خویش را با صرفه نمایید؛ در سرچ ارگانیک عالی چشم گردید و نهایتا از رقبای خویش پیشی بگیرید.

تعیین ابزار مطلوب و قابل دسترس قادر است وجه تمایز میان یک دارای تخصص seo و شخص معمولی ساخت نماید. با مطالعه نوشته‌علمی \"ابزارهای بهینه سازی: معرفی ۲۰ ابزار پر کاربرد در seo برای متخصصین\" شما هم یک کارشناس ماهر گردید

 

چاره دیگر، بکارگیری ابزاری مانند Ahrefs’ Link Intersect میباشد. به یاری آن می‌اقتدار تارنما هایی را که به رقبای شما لینک و پیوند داده اند، پیدا کرد.  به جهت این که اکثری از سایتیشن های NAP پیوند هایی نوفالو دارا‌هستند، معمولاً سایتیشن هایی را آرم میدهد که رقبای شما در مشت دارا‌هستند البته شما ندارید.
برای به کارگیری از آن کافی میباشد وبسایت های رقیبان خویش را در نصیب بالا و تارنما خویش را در نصیب ذیل وارد فرمایید.



با کلیک بر روی آرم مثلثی صورت کنار لینک و پیوند، جزئیات بی نقص درمورد آن پیوند نمایان می گردد. درپی آن لینک و پیوند هایی باشید که از سایتیشن ها میباشند.



این نکته نیز اصلی میباشد که داده ها NAP شما  میان سایتیشن ها آن چنان سازگار و هماهنگ میباشد که به گوگل این اذن را می‌دهد تا مجموع سایتیشن ها را تحت عنوان بخشی از پروفایل آنلاین شما به هم دارای ارتباط سازد.

 

مارک منشن (Brand mentions)
منشن های مارک میتواند با پیوند و یا این که فارغ از پیوند باشد. منشن با لینک و پیوند بنابر عوارض مشخصی دارنده بها سئویی میباشد. ولی منشن مارک فارغ از پیوند چطور، آیا آنها هم بها دارا‌هستند؟

 

همان گونه که گوگل در زمینه‌ی مارک منشن فارغ از لینک و پیوند در یکی‌از تصدیق های خویش به صورت غیر بی واسطه اشاره نمود: به سیستمی گفته میگردد که برای برقراری رابطه موءثر با پیوند های بدیهی (بیان مارک با لینک و پیوند) و لینک و پیوند های ضمنی (اسم بردن مارک فارغ از استعمال از پیوند) بکار گرفته می شود.

گزیده ای از آن گواهینامه را در اینجا آورده ایم:

“بر فرض نمونه، هایپرلینک تحت عنوان لینک و پیوند بدیهی، لینکی میباشد که در منبع گنجانده می گردد و یوزرها را به سمت منبع متبوع سوق میدهد. پیوند ضمنی، مرجعی میباشد برای یک منبع متبوع. از جمله، یک سایتیشن به منبع مد لحاظ، که مرجع میباشد، ولی پیوند مشخصی دارای ارتباط به آن منبع ندارد.”

در اینجا ، گوگل میگوید:

\"ما می دانیم معمولا اشخاص به مارک ها و محتوا ها سوای لینک و پیوند زدن منشن می‌نمایند، این صفحه ها با اینگونه منشن هایی به یار و همدم منشن های با لینک و پیوند، شایستگی این را دارا‌هستند که در الگوریتم مرتبه بندی ما قرار بگیرند.\"

به حیث منطقی میاید. صرفا تفاوت حقیقی دربین منشن با لینک و پیوند و منشن فارغ از لینک و پیوند این میباشد که اولین قابل کلیک میباشد و میتواند سبب به ترافیک ارجاعی بیشتری گردد. به جهت اینکه شاید مارک منشن استدلال فرنگی در سکو بندی گوگل محسوب گردد، در اینجا به شما می گوییم که چطور می توانید این فعالیت را اعمال دهید. 

در اینجا به تعدادی نحوه آن اشاره می کنیم:

تایپ کردن پست مهمان (guest post)
مهمان شدن در یک پادکست
تبلیغات Blogger outreach
وایرال شدن (در گفتار سهل و آسان البته در فعالیت مشقت بار میباشد)
همینطور میتوانید به یاری ابزارهایی مانند Google Alerts یا این که Ahrefs Alerts منشن های نو رقبای خویش را تحلیل فرمائید و آنگاه در آن جا مارک خویش را بیان نمائید. برای مثال، چنانچه در MailChimp درگیر به شغل میباشید، می‌توانید برای منشن های نو رقبایی مثل ConvertKit و ActiveCampaign هشدار بگذارید.

دیگر معیارهای گوگل برای سنجش سایت


با اعتنا به اینکه امروزه بیشتر یوزرها از تلفن همراه برای سرچ به کار گیری می نمایند، گوگل سئو در مشهد برای سکو بندی تارنما شما صرفا ورژن دسکتاپ را آیتم نظارت قرار نداده و تلاش می نماید ورژن گوشی وبسایت را نیز مد حیث قرار دهد. برای اینکه مرتبه بهتری داشته باشید ما یحتاج میباشد محتوا، ساختار و کدهای ورژن گوشی و دسکتاپ یکسان باشند همینطور بایستی به فوتر و سایدبار توجه فرمائید. ریسپانسیو نبودن از دید بهینه سازی یک امتیاز منفی میباشد.

یکی‌از دیگر از معیارهای گوگل برای درجه بندی تارنما ها، وضعیت مکانی یا این که لوکیشن میباشد که با الگوریتم کبوتر شناخته گردیده. سئوی محلی برای کسب کارهایی مانند کافی شاپ ها، رستوران ها و ... کاربرد داراست. سئوی محلی امداد می نماید تا بتوانید تجارت خویش را به مشتری هایی که در همسایگی شما می باشند معرفی نمایید.

نمره منفی گوگل برای تارنما ها
برای اینکه وبسایت خویش را بر پایه ی موتور جستوجو گر گوگل باصرفه نمائید، مورد نیاز میباشد بدانیم که موتور کاوشگر گوگل چه وبسایت هایی را اسپم میداند و به چه محتوایی نمره منفی میدهد. گوگل تارنما هایی را که به طور خود کار و برای ساخت و ساز هرزنامه بوجود آمده اند را به نام وب سایت های اسپم شناسایی کرده و آنها را نادیده می‌گیرد. گوگل تلاش داراست به وب سایت های هک گردیده و همینطور تارنما هایی که دارنده متن یا این که لغت ها پنهان گردیده در شیت میباشند نمره منفی در حیث بگیرد.

ساخت و ساز محتوا نادر و یا این که بی قیمت و همینطور تغییر و تحول مسیر و مخفی سازی از سایر آیتم هایی میباشد که گوگل آن‌ها را شناسایی کرده و بدین گروه تارنما ها نمره منفی داده و کارایی می نماید این نمره های منفی را در جستجوهای خویش مد لحاظ قرار دهد. از سایر مواقعی که وبسایت نمره منفی می‌گیرد وجود پیوند های غیر معمول و غیر طبیعی میباشد. همینطور عدم یکتا بودن محتوا میتواند موجب نمره منفی دادن گوگل به وبسایت ها خواهد شد. پس چنانچه میخواهید که گوگل تارنما شما‌را تحت عنوان سایتی دارای اعتبار شناسایی نماید و در صفحه های اولیه اکران دهد اعتنا بدین نکات الزامی میباشد.

حرف آخری
در غایت می اقتدار بیان کرد در حالتی‌که می خواهید تارنما شما جزء یکی پیشنهادهای ورقه اولیه گوگل باشد، کارایی فرمائید بعد از شناسایی الگوریتم های گوگل اینترنت سایتتان را با رعایت آن ها با صرفه (بهینه سازی) فرمائید.

بهترین ابزارهای سئو سایت و بهینه سازی(رایگان و غیر رایگان)


برای آشنایی و استعمال از شایسته ترین ابزارهای seo تارنما و سئو آن می بایست دانست که، سئو در مشهد وجود ابزارهای مختلف در هر کاری به ما در بالابردن اعتنا و یا این که سرعت فرایند فعالیت یاری می نماید، seo هم از این قاعده استثنا ندارد، با وجود ابزارهای متنوع بهینه سازی می اقتدار رئیس بهتری بر روی پروسه بهینه سازی‌‌‌‌‌‌ و سئو وبسایت داشت. چه تارنما شما در رتبۀ ششم گوگل باشد و چه پس از زدن دکمه ی اینتر او‌لین سایتی باشد که به مخاطب نشان داده می شود، بازهم نمیتوان ضمانت کرد که برای مدتی وقتگیر تارنما شما درفش دار وبسایت های شبیه خویش خواهد بود و به قولی کلیه چیز می تواند در یک لحظه تغییر و تحول نماید، و همین فردا در او‌لین کاوش ممکن میباشد، درجه شما زمین تا عرش با امروز فرق کرده‌با‌شد.

از این رو میتوان اظهار‌کرد هیچ کس آینده seo را نمی‌داند، اما به طور کاملً مشخص و معلوم میباشد که گوگل روز آپ تو دیت در درجه‌بندی سختگیرتر و در عین اکنون نکته سنجی‌خیس می شود، به این ترتیب نیاز  میباشد که در تعیین ابزارهای seo و سئو وب سایت خویش وسواس به خرج دهید و همواره کوشش نمایید شایسته ترین ها را برای این فعالیت گزینش نمایید.



ابزار بهینه سازی چه می باشد؟
ابزار seo به وب سایت‌ها یا این که نرم‌افزار هایی گفته می‌شود که میتوان توسط آن ها، آحاد جوانب و زوایای گوناگون وبسایت را، تحلیل و ارزیابی نمود، شما میتوانید از ابزار های بدون پول و غیر مجانی بهینه سازی استعمال کرده و با به کارگیری از آن هابه بهبود سئوی وبسایت خویش امداد نمائید.

به کار گیری از گونه های ابزار بهینه سازی به صورت حتم، می تواند در ارتقا بازدهی و مرتبه بندی تارنما شما بوسیله گوگل مؤثر باشد و مطلقا یکی‌از مهم‌ترین قدم ها برای برتری جستن نسبت به رقبا این میباشد که بتوانید تارنما‌های رقبای خویش را نظارت و نظارت فرمایید و این فرمان از وسیع ترین امکاناتی میباشد که ابزارهای سئوی وبسایت آن را دارا‌هستند و نکته مهم در به کارگیری از یک ابزار بهینه سازی این میباشد که، ابزارهای بدون پول seo هم می توانند مانند ابزار های مبلغی seo تارنما ها ماهر شغل نمایند و نقاط ضعف و قوت رقبای شما‌را به شما نشانه دهند، و همینطور در مواقعی برای seo کردن سایتتان با به کارگیری از این ابزار ها نیاز به گذراندن عصر های یادگرفتن seo وبسایت، آن هم به صورت حرافه ای نخواهید بود،در‌پی به تحلیل و معرفی چندین ابزار بدون‌پول و غیر بدون‌پول سئوی وبسایت می‌پردازیم.

معرفی شایسته ترین ابزارهای seo وب سایت(مجانی ها)
۱. ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
ابزار گوگل آنالیتیکس، از او‌لین و در عین حالا کاربردی ترین ابزارهای بهینه سازی میباشد، این ابزار برای بازاریابی آنلاین، از وسیع ترین ابزار ها بوده و تحت عنوان یک دارای تخصص بهینه سازی می بایست به طبع برای بهینه سازی کردن سایتتان، به کارگیری از این ابزار را در حق تقدم کارهایتان قرار دهید، در صورتی‌که هنوز از این ابزار به کار گیری نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم در اسرع وقت به سراغ آن بروید.

تحت عنوان هر که قصد داراست یک تارنما را seo و seo نماید، بایستی از هر چیزی درباره ی بازدیدکنندگان سایتتان به خیر و خوبی آگاه باشید، میتوان اذعان کرد این ابزار نسبتاًً تک تک داده های اساسی و قابل انجام درخصوص بازدید کنندگان سایتتان را، به شما اکران می دهد، و شما با به کارگیری از این داده ها می توانید بفهمید ترافیک مو جود از چه طریقی وارد سایتتان می گردد، در سود می‌توانید استراتژی بازاریابی خویش را به سیرتکامل‌ای طرح ریزی نمایید که، از همگی گنجایش‌ های سایتتان به شایسته ترین صورت ممکن به کارگیری فرمایید. شما همینطور برای یادگیری شغل با همه ابزارهای seo می‌توانید، یادگرفتن بهینه سازی وب سایت برترآموز را تنظیم و به کار گیری فرمایید.

و میتوان اظهار کرد که هیچ منبع داده دیگری نیست که بتواند مانند ابزار Google Analytics، اطلاعاتی ظریف و با باکیفیت را برای کارشما ارائه دهد، پس با در لحاظ به دست آوردن همین مورد ها این ابزار یکی‌از شایسته ترین تعیین ها برای seo کردن سایتتان میباشد.