ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

بهترین ابزارهای سئو سایت و بهینه سازی(رایگان و غیر رایگان)


برای آشنایی و استعمال از شایسته ترین ابزارهای seo تارنما و سئو آن می بایست دانست که، سئو در مشهد وجود ابزارهای مختلف در هر کاری به ما در بالابردن اعتنا و یا این که سرعت فرایند فعالیت یاری می نماید، seo هم از این قاعده استثنا ندارد، با وجود ابزارهای متنوع بهینه سازی می اقتدار رئیس بهتری بر روی پروسه بهینه سازی‌‌‌‌‌‌ و سئو وبسایت داشت. چه تارنما شما در رتبۀ ششم گوگل باشد و چه پس از زدن دکمه ی اینتر او‌لین سایتی باشد که به مخاطب نشان داده می شود، بازهم نمیتوان ضمانت کرد که برای مدتی وقتگیر تارنما شما درفش دار وبسایت های شبیه خویش خواهد بود و به قولی کلیه چیز می تواند در یک لحظه تغییر و تحول نماید، و همین فردا در او‌لین کاوش ممکن میباشد، درجه شما زمین تا عرش با امروز فرق کرده‌با‌شد.

از این رو میتوان اظهار‌کرد هیچ کس آینده seo را نمی‌داند، اما به طور کاملً مشخص و معلوم میباشد که گوگل روز آپ تو دیت در درجه‌بندی سختگیرتر و در عین اکنون نکته سنجی‌خیس می شود، به این ترتیب نیاز  میباشد که در تعیین ابزارهای seo و سئو وب سایت خویش وسواس به خرج دهید و همواره کوشش نمایید شایسته ترین ها را برای این فعالیت گزینش نمایید.



ابزار بهینه سازی چه می باشد؟
ابزار seo به وب سایت‌ها یا این که نرم‌افزار هایی گفته می‌شود که میتوان توسط آن ها، آحاد جوانب و زوایای گوناگون وبسایت را، تحلیل و ارزیابی نمود، شما میتوانید از ابزار های بدون پول و غیر مجانی بهینه سازی استعمال کرده و با به کارگیری از آن هابه بهبود سئوی وبسایت خویش امداد نمائید.

به کار گیری از گونه های ابزار بهینه سازی به صورت حتم، می تواند در ارتقا بازدهی و مرتبه بندی تارنما شما بوسیله گوگل مؤثر باشد و مطلقا یکی‌از مهم‌ترین قدم ها برای برتری جستن نسبت به رقبا این میباشد که بتوانید تارنما‌های رقبای خویش را نظارت و نظارت فرمایید و این فرمان از وسیع ترین امکاناتی میباشد که ابزارهای سئوی وبسایت آن را دارا‌هستند و نکته مهم در به کارگیری از یک ابزار بهینه سازی این میباشد که، ابزارهای بدون پول seo هم می توانند مانند ابزار های مبلغی seo تارنما ها ماهر شغل نمایند و نقاط ضعف و قوت رقبای شما‌را به شما نشانه دهند، و همینطور در مواقعی برای seo کردن سایتتان با به کارگیری از این ابزار ها نیاز به گذراندن عصر های یادگرفتن seo وبسایت، آن هم به صورت حرافه ای نخواهید بود،در‌پی به تحلیل و معرفی چندین ابزار بدون‌پول و غیر بدون‌پول سئوی وبسایت می‌پردازیم.

معرفی شایسته ترین ابزارهای seo وب سایت(مجانی ها)
۱. ابزار گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)
ابزار گوگل آنالیتیکس، از او‌لین و در عین حالا کاربردی ترین ابزارهای بهینه سازی میباشد، این ابزار برای بازاریابی آنلاین، از وسیع ترین ابزار ها بوده و تحت عنوان یک دارای تخصص بهینه سازی می بایست به طبع برای بهینه سازی کردن سایتتان، به کارگیری از این ابزار را در حق تقدم کارهایتان قرار دهید، در صورتی‌که هنوز از این ابزار به کار گیری نکرده اید، پیشنهاد می‌کنیم در اسرع وقت به سراغ آن بروید.

تحت عنوان هر که قصد داراست یک تارنما را seo و seo نماید، بایستی از هر چیزی درباره ی بازدیدکنندگان سایتتان به خیر و خوبی آگاه باشید، میتوان اذعان کرد این ابزار نسبتاًً تک تک داده های اساسی و قابل انجام درخصوص بازدید کنندگان سایتتان را، به شما اکران می دهد، و شما با به کارگیری از این داده ها می توانید بفهمید ترافیک مو جود از چه طریقی وارد سایتتان می گردد، در سود می‌توانید استراتژی بازاریابی خویش را به سیرتکامل‌ای طرح ریزی نمایید که، از همگی گنجایش‌ های سایتتان به شایسته ترین صورت ممکن به کارگیری فرمایید. شما همینطور برای یادگیری شغل با همه ابزارهای seo می‌توانید، یادگرفتن بهینه سازی وب سایت برترآموز را تنظیم و به کار گیری فرمایید.

و میتوان اظهار کرد که هیچ منبع داده دیگری نیست که بتواند مانند ابزار Google Analytics، اطلاعاتی ظریف و با باکیفیت را برای کارشما ارائه دهد، پس با در لحاظ به دست آوردن همین مورد ها این ابزار یکی‌از شایسته ترین تعیین ها برای seo کردن سایتتان میباشد.

کلمات کلیدی در سئو


ارتقاء تعداد لغات کلیدی دارای ربط

بعداز تعیین تیم ای از لغات کلیدی بلند می‌توانید حتی بر روی لغات کلیدی سئو در مشهد کوتاه قرار گرفته در آن‌ها نیز سپرده گذاری فرمایید. برای مثال در عبارت کلی “مزایا و معایب استعمال از پارکت” عبارت “پارکت” نیز میتوانید یک کلمه و واژه کلیدی برای این محتوا باشد.


8. تایپ کردن تیتر محتوا

نگاهی به لغات کلیدی خویش بیندازید و مورد های متفاوت برای تیتر شیت را نظارت فرمایید. توجه داشته باشید که وقتی شانس بالایی برای کسب سکو بالا در جستجوی یک عبارت را دارید که آن عبارت در تیتر برگه به فعالیت رفته باشد. براین اساس تمرکز شما در‌این مرحله، به کار گیری از لغات کلیدی در تیتر شیت میباشد.


حتی الامکان عملکرد کتند که واژه کلیدی متبوع خویش را در اولِ تیتر برگه قرار دهید. این عمل موجب جلب رضایت موتورهای کاوش و جذب کاربرانی می‌گردد که خیلی سریع نتیجه ها کاوش را با غرض یافتن شایسته ترین مورد کپی می نمایند.


توجه داشته باشید که تیتر پایانی شما می بایست بدیهی و جالب بوده و در عین هم اکنون به زبانی خوانا درج شده باشد. عدم خوانایی تیتر شیت یوزرها را از کلیک بر روی حاصل کاوش به دور می نماید.


9. به فعالیت بردن لغت ها کلیدی در متن محتوا

در حالتی که میخواهید در یک کلمه و واژه کلیدی سکو کسب نمائید، می بایست آن را در متن محتوا به شغل ببرید. در صورتی این عبارت در اولِ متن باشد، مبادرت بسیار خیر ایفا داده اید. از آن به آن‌گاه نیز بد وجود ندارد که به طور طبیعی، چندین باری از کلمه و واژه کلیدی در متن استعمال فرمائید.


هیچ فرمولی برای تعداد به کار گیری از کلمه ها کلیدی نیست. تعداد طبیعی به کارگیری، بستگی به محتوا و مورد آن دارااست. تحت عنوان یک ضابطه کلی بد وجود ندارد که یک توشه در بالا، یک توشه در میانه و یک توشه نیز در پایان از واژه و کلمه کلیدی استعمال فرمائید. ولی هیچ اجباری درین ضابطه رمز انگشتی وجود ندارد.


10. استعمال از لغات کلیدی ثانویه

به کارگیری از عبارت شبیه با واژه کلیدی اساسی در زمان متن و تیترهای ثانویه قادر است راه‌حل خیر برای بهینه سازی خوب باشد.


شاید تعداد پروسه نقل شده زیاد باشد، ولی با تمرین و تکرار، آحاد این پروسه در اکثر زمان ها محتواها خیلی جاری به اعمال خواهد رسید. با هر توشه طی این مراحل، سرعت شغل شما در دفعه آینده بیشتر شود.


ابزار Google mobile friendly testing tool در سئو


Google Mobile Friendly Testing Tool ابزاری میباشد که با به کار گیری از آن میتوانید سئو در مشهد روش تلاش و اکران صفحه های وب سایت خویش را در تلفن همراه نظارت فرمائید. بدین معنا که آیا صفحه های وبسایت شما برای اکران در دستگاه‌های موبایل باصرفه‌سازی گردیده‌است.

داشتن یک اینترنت‌وبسایت سازگار با گوشی یا این که به عبارت بی آلایش‌خیس، یک اینترنت‌وب سایت تلفن همراه فرندلی گردیده، نقش مهمی در ترازو بازدید و حضور مارک شما در حاصل کاوش دارااست. به عبارتی‌طور که می دانید ترافیک تلفن‌های یاروهمدم هوشمند هر روز در هم اکنون ارتقا میباشد و اکنون حتی بیشتر از ترافیک دسکتاپ میباشد. بدین ترتیب نباید اهمیت سازگار بودن صفحه ها وب سایت با شیوه اکران در گوشی را دستکم بگیرید.

مواقعی که در Google Mobile Friendly Testing به‌تیتر یکی ابزارهای بهینه سازی اهمیت دارااست می‌اقتدار به مفاد پایین اشاره نمود.

عدم پشتیبانی از Flash: اکثر مرورگرهای گوشی از Flash پشتیبانی نمی کنند. بدین ترتیب از آن‌جایی‌که یوزرها موبایل نمی‌توانند محتوای متبوع را ملاحظه کنید، دسترسی بی نقص به تارنما نخواهند داشت.
اشتباهات مرتبط با Viewport: در حالتی‌که روش اکران مطالب وبسایت برای اندازه برگه گوشی تهیه نشده باشد یا این که پهنا ثابتی داشته باشد، مطالب هر ورقه در همه دستگاه‌های موبایل به صحت اکران داده نمیشود.
پیمایش افقی: پیمایش عمودی تحت عنوان یک روش پیمایش استاندارد روی گوشی تعریف‌و‌تمجید گردیده، بدین ترتیب پیمایش افقی صفحه ها وبسایت برای مخاطب آزاردهنده خواهد بود.
مقیاس محتوا: هنگامی سایتی را در گوشی خویش گشوده میکنید شیوه اکران آن نباید مشابه به شیوه اکران در دسکتاپ باشد. بلکه بایستی کوچکتر بوده و از طرفی محتوا بایستی با اندازه ورقه گوشی تهیه و تنظیم گردد.
فونت یا این که متن مطلوب: متن می بایست سوای نیاز به والا‌نمایی (زوم) روی شیت اکران تلفن همراه خوانا باشد.
موادتشکیل دهنده لمسی مجاورت: دکمه‌ها و پیوندها می بایست به اندازه‌ای از یکدیگر مسافت داشته باشند که مخاطب به‌راحتی و فارغ از نیاز به گران قدر‌کردن (زوم) کاغذ اکران تلفن همراه خویش، روی آنان کلیک نماید.


Google structured data testing tool
Google Structured Data Testing Tool یکی بی آلایش‌ترین و کاربردی‌ترین ابزارهای seo میباشد که میتوانید برای آزمایش داده‌های ساختاریافته تارنما خویش به کارگیری فرمایید. Structured Data یا این که داده‌های ساختاریافته یکی طریق‌های ارائه داده ها در زمینه ی صفحه های وبسایت و محتوای آن میباشد. گوگل اینک از 3 فرمت متفاوت نماد‌گذاری طرح پشتیبانی می‌نماید که خصوصیت‌ها و فیچرهای متعدد ‌آن ها یاری می‌نمایند تا گوگل از داده‌های ساختاریافته یک تارنما استحضار پیدا نماید. به‌طور خلاصه، داده‌های ساختاریافته به گوگل امداد می‌نماید تا محتوای ارائه گردیده در صفحه ها وبسایت شمارا با تمرکز بیشتری فهم کرده و در سود محتوای ارزشمندتر و دارای ربط‌تری را در مشت یوزرها قرار دهد زیرا موتورهای کاوش داده‌های ارائه گردیده در یک وب سایت را نمی‌توانند مانند یک بشر فهم و شعور نمایند.

استراکچر دیتا استدلال مهمی در بهبود تجربه کاربری میباشد با وجود این امکان، یوزرها می توانند داده‌های ساختاریافته را به اینترنت‌وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌های گوناگون منتقل نمایند به صورتی که علاوه‌بر مخاطب، گوگل نیز فهم و شعور صدق از محتوای ارائه گردیده داشته باشد. به خواسته استعمال از نشان‌گذاری‌های استراکچر دیتا بایستی روند پایین را دنبال فرمایید.

اسکیماهای (Schema) مطلوب تعیین نمایید. پرکاربردترین اسکیماها مشتمل بر Organization، Person، Place، Local Business، Restaurant، Offer، Product و … می باشند.
استراکچر دیتای تارنما خویش را آرم‌گذاری فرمایید. برای این فعالیت میتوانید از ابزار Structured Data Markup Helper استعمال نمایید.
علامت‌گذاری‌های صورت گرفته را آزمایش فرمایید. برای این شغل بایستی از ابزار Structured Data Testing Tool به کارگیری نمائید.
با به کارگیری از ابزار گوگل سرچ کنسول، خطاها احتمالی را شناسایی فرمایید.
به عنوان مثال مهمترین کاربردها و خصوصیت‌های این ابزار می‌اقتدار به موردها ذیل اشاره نمود.

ارزیابی URLها یا این که کدهای داده‌های ساختاریافته تارنما
آنالیز هشدارها یا این که خطاهای جان دار در کدهای وبسایت
محاسبه دارای اعتبار بودن کدهای تارنما
قابلیت و امکان مشاهده پیش‌اکران طریق ظواهر گردیده Rich Snippet در نتیجه ها کاوش

7 عامل کلیدی در سئو داخلی که باید رعایت کنید


هنگامیکه از بهینه سازی گفت و گو می‌شود یکی مواقعی که به آن اشاره می‌گردد تشکیل داد سئو در مشهد بک پیوند میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی میخواهیم تکنیک های که در آن توجهی به تولید بک لینک و پیوند نمی‌شود را توضیح دهیم.

اکثری از وبسایت ها با اشتباهات بهینه سازی داخلی مواجه میباشند. حتی خویش گوگل هم از این قاعده مستثنا وجود ندارد. شما هم قطعاً با خطای 404 در مقاله ها منتشر گردیده در وبسایت گوگل مواجه گردیده اید. یکی‌از عوارض سرایت خطاهای seo داخلی ساخت نقص‌ در آپ تو دیت رسانی وبسایت ها میباشد. وقتی که شما می‌خواهید به تارنما خویش پلاگینی را از روش قابل انعطاف افزارهای ftp اضافه نمائید. این فولدر ها می‌توانند بدرستی بار گذاری نشده و به وب سایت شما زخم وارد نمایند.

نظرها مختلفی در رابطه ترازو تاثیر اشتباهات بهینه سازی داخلی وجود دارااست. صدها نوشته‌علمی در وبسایت های دارای اعتبار منتشر گردیده که به اهیمت بالای دوری از خطای 404  می‌پردازند و جان مولر John Mueller در یک ویدیو اعلام‌کرد که: بهتراست خطای 404 نداشته باشید، اما در‌حالتی که هم در وبسایت خویش خطای 404 داشته باشید،گوگل خیلی به شما طاقت فرسا نمی گیرد. وی این سخن را اینطور ادامه میدهد که ما میدانیم که خطای 404 یک خطای نرم‌افزار نویسی میباشد و برای خویش ما هم پیش میاید. 

البته یک نکته در رابطه seo داخلی را نباید فراموش کرد که در صورتی‌که تارنما شما و وب سایت حریف از نگاه کیفیت محتوا در یک سطح باشند سایتی که خطای کمتری دارااست و کاربر احتمالاً از دیدن آن رضایت بیشتری دارااست سکو بهتری خواهد گرفت.  

در‌این نوشته‌علمی به آنالیز دست اندرکاران کلیدی در بهینه سازی داخلی میپردازیم که بایستی بصورت عصر ای ارزیابی شوند.

7 دلیل کلیدی در بهینه سازی داخلی
اصلی وجود ندارد که شما از چه پلتفرم یا این که پلاگینی برای سئوی تارنما خویش استعمال می‌کنید. عامل ها 7 گانه ای که درین نوشته‌ی‌علمی توضیح داده میشوند بایستی بصورت زمان ای آنالیز شوند تا از بروز ایراد در seo داخلی وبسایت دوری کرد.

پیوند های شکسته
شیت ای که دارنده پیوند های شکسته باشد، اعم از لینک و پیوند داخلی و یا این که فرنگی میتواند بر روی مرتبه دهی تارنما شما تاثیر منفی داشته باشد. شما شاید بر روی عدم حذف صفحه های وب سایت خویش تا پیش از محاسبه لینک و پیوند های آن در دست گرفتن داشته باشید اما نمی توانید بر روی وب سایت های دیگر اینگونه کنترلی داشته باشید. هر آن ممکن میباشد که کاغذ ای از  یک تارنما فرنگی که به آن پیوند داده اید حذف خواهد شد. یااینکه نشانی آن تغییر‌و تحول نماید.

به همین عامل توصیه ما نظارت کردن عصر ای این عامل ها در seo داخلی میباشد.

یکی ابزارهای کاربردی برای چک seo داخلی نرم‌افزار ScreamingFrog میباشد.  می اقتدار این نرم‌افزار را بصورت مجانی دانلود و بهره برد. برای یافتن پیوند های شکسته بوسیله این اپلیکیشن پس از دانلود، نشانی وبسایت را در نصیب URL قرار دهید و تب Response Codes  را گزینش نمایید. آن‌گاه نوع غربال را براساس (Client Error 4xx) قرار دهید. بنابراین مجموع پیوند های شکسته برای شما نشان داده میشود. برای دیدن صفحاتی که‌این لینک و پیوند ها باطن آنان جای‌دارد روی تب Inlinks کلیک فرمائید.

 



 

راه‌حل دیگر یافتن پیوند های شکسته به کارگیری از ابزار وبمستر تولز گوگل میباشد. درین ابزار نام نویسی کرده و امر  Crawl > Crawl Errors را برای یافتن خطای 404 انجام نمائید. در بخش URL Errors وجود کد 404 و یا این که Not found را تحلیل نمایید.

در شرایطی‌که در تارنما شما خطای 404 وجود داشت بر روی نشانی کلیک فرمائید. بعد از آن در تب Linked From شیت ای که‌این لینک و پیوند شکسته در آن قراردارد را بیابید.

لینک سازی داخلی


هر مجال که ربات‌های خزنده به یک پیوند واکنش می‌نمایند در شکل follow بودن لینک و پیوند به کاغذ‌ی مقصد می روند و آن سئو در مشهد کاغذ را هم آنالیز می‌نمایند. وجود لینک و پیوند‌های داخلی مطلوب باعث می گردد موتورهای کاوش صفحه ها مختلف وب سایت شمارا پیدا نمایند و ایندکس نمایند.

همچنین ساخت لینک و پیوند با کلمه ها مطلوب و دارای ربط به هر شیت سبب ساز می گردد موتورهای کاوش قضیه مهم کاغذ مقصد را به خیر بفهمند.

از سایر فواید پیوند داخلی، گردش مخاطب در وب سایت است. وجود لینک و پیوند‌های بجا و درست سبب ساز می گردد نرخ خروج کاربراز وبسایت (bounce rate) به شدت کاهش یابد.

۶- به کارگیری از alt مطلوب
برای کلیه‌ی تصاویر اینترنت‌وبسایت خویش نصیب alt را بدون نقص فرمایید. درین نصیب می بایست متنی که مربوط به تصویر باشد و آن را تعریف نماید نوشته خواهد شد.

در تنی چند از متن‌های جایگزین عباراتی را به عمل ببرید که دربرگیرنده واژه و کلمه‌ی کلیدی آن شیت نیز باشد.

۷- درج تگ title
تگ تیتر seo یا این که title تگی میباشد که در نصیب وب سایت قرار می گیرد و در حاصل گوگل قابل اکران میباشد.


می بایست این تیتر به اندازه‌ی کافی جالب باشد، دربردارنده واژه و کلمه‌ی کلیدی اساسی شیت باشد و از دید ارتفاع خیر خیلی کوتاه باشد و خیر خیلی بلند(حداکثر ۷۰ کارکتر)

۸- درج mata description‌ یا این که توضیحات متا
قسمتی که در ذیل تیتر seo در حاصل چشم می گردد تاثیر خیر در اخذ کلیک می‌تواند داشته باشد.

دیدنی تایپ کردن نصیب توضیحات متا سبب می گردد CTR وبسایت شما ارتقاء یابد.

۹- به کار گیری درست از تگ‌های heading
از تگ‌های h1 تا h6 برای انتخاب تیتر استعمال می‌گردد. تگ h1 با اهمیت‌ترین تیتر هر ورقه میباشد که خوب میباشد صرفا یکبار در هر کاغذ گزینه استعمال قرار بگیرد.

با دقت به اهمیت این تگ‌ها در بهینه سازی عالی میباشد از کلمه ها کلیدی خویش در آن‌ها به کارگیری نمایید.

در به کار گیری از این تگ‌ها همت نمایید خواص سلسه مراتبی آن را مراقبت نمائید.