ارتقاء تعداد لغات کلیدی دارای ربط
بعداز تعیین تیم ای از لغات کلیدی بلند میتوانید حتی بر روی لغات کلیدی سئو در مشهد کوتاه قرار گرفته در آنها نیز سپرده گذاری فرمایید. برای مثال در عبارت کلی “مزایا و معایب استعمال از پارکت” عبارت “پارکت” نیز میتوانید یک کلمه و واژه کلیدی برای این محتوا باشد.
8. تایپ کردن تیتر محتوا
نگاهی به لغات کلیدی خویش بیندازید و مورد های متفاوت برای تیتر شیت را نظارت فرمایید. توجه داشته باشید که وقتی شانس بالایی برای کسب سکو بالا در جستجوی یک عبارت را دارید که آن عبارت در تیتر برگه به فعالیت رفته باشد. براین اساس تمرکز شما دراین مرحله، به کار گیری از لغات کلیدی در تیتر شیت میباشد.
حتی الامکان عملکرد کتند که واژه کلیدی متبوع خویش را در اولِ تیتر برگه قرار دهید. این عمل موجب جلب رضایت موتورهای کاوش و جذب کاربرانی میگردد که خیلی سریع نتیجه ها کاوش را با غرض یافتن شایسته ترین مورد کپی می نمایند.
توجه داشته باشید که تیتر پایانی شما می بایست بدیهی و جالب بوده و در عین هم اکنون به زبانی خوانا درج شده باشد. عدم خوانایی تیتر شیت یوزرها را از کلیک بر روی حاصل کاوش به دور می نماید.
9. به فعالیت بردن لغت ها کلیدی در متن محتوا
در حالتی که میخواهید در یک کلمه و واژه کلیدی سکو کسب نمائید، می بایست آن را در متن محتوا به شغل ببرید. در صورتی این عبارت در اولِ متن باشد، مبادرت بسیار خیر ایفا داده اید. از آن به آنگاه نیز بد وجود ندارد که به طور طبیعی، چندین باری از کلمه و واژه کلیدی در متن استعمال فرمائید.
هیچ فرمولی برای تعداد به کار گیری از کلمه ها کلیدی نیست. تعداد طبیعی به کارگیری، بستگی به محتوا و مورد آن دارااست. تحت عنوان یک ضابطه کلی بد وجود ندارد که یک توشه در بالا، یک توشه در میانه و یک توشه نیز در پایان از واژه و کلمه کلیدی استعمال فرمائید. ولی هیچ اجباری درین ضابطه رمز انگشتی وجود ندارد.
10. استعمال از لغات کلیدی ثانویه
به کارگیری از عبارت شبیه با واژه کلیدی اساسی در زمان متن و تیترهای ثانویه قادر است راهحل خیر برای بهینه سازی خوب باشد.
شاید تعداد پروسه نقل شده زیاد باشد، ولی با تمرین و تکرار، آحاد این پروسه در اکثر زمان ها محتواها خیلی جاری به اعمال خواهد رسید. با هر توشه طی این مراحل، سرعت شغل شما در دفعه آینده بیشتر شود.