ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

محتوای سایت برای سئو

ما دوست داریم زمانی گسترش سئو در مشهد سایتو رایا پارس آغاز می کنیم، تا ahrefs جایی که قابلیت داره تمامی فردی سازی ها رو اعمال بدیم. ما برای اینکه بتونیم یه وبسایت برنده بسازیم می بایست بدونیم دقیقا چه اطلاعاتی قراره روی وبسایت اکران داده بشن. هر سبک محتوایی بهتره به یک طریق ای اکران داده بشه و هنگامی ما بدونیم چه محتوایی میخواد روی وبسایت قرار بگیره میتونیم پوسته وبسایت رو متناسب با اون پیاده سازی کنیم. به عنوان مثال اگه مشتری یه دندونپزشک باشه نیازی نداره روی سایتش یه مثال شغل عکس داشته باشه.
اگه هنوز محتوای سایتتونو مهیا نکردید، این داده ها رو مسلما تنظیم نمائید و به طراح سایتتون تحویل بدید:
یه توضیح مختصر در زمینه‌ی حداکثر فروش تولیدات یا این که خدماتتون: یه خلاصه 4-5 گزاره ای در ارتباط انیمیشن و اینکه این شغل چه سود ای برای مخاطبتون داره. صنف کاریتونو توضیح بدید، حوزه‌ مکانی که میتونید به اون نصیب سرویس ها رسانی داشته باشید و نوع خدماتتون.
محتوای شیت: متنی که قراره روی هر کاغذ از وب سایت قرار بگیره. بیوگرافی نیروی کار، توضیح خدماتتون، داده ها ورقه \"درباره ما\"، پرسشهای متداول، هدف ها و ارزشهای کمپانی و هر چیز دیگه ای که فکر‌میکنید برای فروش محصول ها یا این که سرویس ها به مشتریها نیازه.
تصاویری برای آلبوم یا این که بعنوان مثال شغل (در شکل نیاز): عکسها بایستی تا جایی که میشه کیفیت خوب باشند. عکسها رو بر طبق ذوق وسلیقه خودتون دستکاری نمائید، مگر اینکه بخواهید بخشی از کارتونو اکران بدید.
تصاویری که می‌خواهید در صفحه های آگهی وبسایت قرار بگیرند: در شرایطی که هم هیچ عکسی ندارید، دستکم راجع به اینکه چه نوع عکسی می‌خواهید به کارگیری بشه تصور کنید. میتونید از سایتهای فروش عکس، عکسهایی متناسب با نوع سرویس ها یا این که محصولاتتون بخرید یا این که عکسهایی از کارمندها، ساختمون کمپانی/مغازه/سوله و ... تنظیم نمائید.
یک‌سری پست بلاگ فراهم: اگه می خواهید روی اینترنت سایتتون یه بلاگ هم داشته باشید بایستی تعدادی تا پست پیش نویس برای طراح سایتتون مهیا فرمایید که پیش از راه‌اندازی وب سایت روی تارنما بذاره. اینطوری سایتتون با یکم محتوای \"کهن\" استارت به عمل میکنه و خیلی مبتدی به لحاظ نمیاد. این عمل سبب میشه کاربرها بیشتر بهتون اتکا نمایند و می بینند که کمپانی برهه زمانی بیشتری فعال بوده.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد