ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

آموزش کامل جی تی متریکس و رفع خطاهای gtmetrix

9. Avoid bad requests
با به کار گیری از این نصیب می‌توانید سئو در مشهد لینک رایا پارس و پیوند های ahrefs شکسته (broken links) و یا این که ارورهای 404 و یا این که 410 را شناسایی نمایید و از اتلاف وقت و درخواست های مازاد خودداری نمائید.

10. Avoid landing page redirects
ریدایرکت به landing pages سبب اضافه شدن delay (ژرف اندیشی) در بار گذاری شیت میگردد. درخیلی از بخشها ریدایرکت ها سوای اینکه تغییری در توابع آن ورقه داشته باشد، می‌توانند حذف شوند.
درحال حاضر این پرسش برایتان پیش می‌آید که چه کاری می بایست جاری ساختن دهید؟ در حالتی که خدمت شما درخواست ریدایرکت داشت، به مراد کاهش درخواست های رفت و برگشتی از سمت خدمت گیرنده (client-side)، تغییرات را از مسیر سرور (server-side) به مکان سمت خدمت گیرنده (client-side) داشته باشید.

11. Enable gzip compression
کاهش وسعت فولدر های رسول گردیده از سمت سرور خویش که با ارتقاء سرعتی که آن‌ها به مرورگر منتقل می نمایند. با به کارگیری از این قسمت میتوانید منجر کاهش سایز هر برگه ای از وب سایت تاحدود 70 درصد گردید که‌این دستور به ارتقاء سرعت ورقه ی وبسایت شما امداد خواهد کرد.

12. Enable keep-Alive
فعال کردن محافظت اتصالات HTTP یا این که اتصالات بادوام HTTP  به اتصالات یکسان TCP (Transmission Control Protocol) برای پست کردن و اخذ درخواست های متفاوت HTTP اذن می‌دهد. براین اساس، برای درخواست های آینده مجال تانی کاهش می‌یابد.

13. Inline small CSS
یک جایگزین عالی برای inline CSS (CSS  داخل خطی) ادغام فولدر های CSS فرنگی (external CSS) میباشد.




14. Inline small JavaScript
همچون گزینه گذشته یک جایگزین عالی برای جاوا اسکریپت داخل خطی (inline JavaScript) مخلوط پوشه های جاوا اسکریپت فرنگی (external JavaScript) میباشد.

15. Minify CSS
فشرده سازی پوشه های css می‌تواند یاری متعددی به ذخیره ی تعداد متعددی از بایت ها و ارتقاء سرعت دانلود و مجال ایفا داشته باشد. بعد از این نصیب به طبع برای جایگزینی پوشه های فشرده ی css با فولدر های گذشته css وبسایت خویش استعمال نمایید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد