ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

آموزش کامل جی تی متریکس و رفع خطاهای gtmetrix

9. Avoid bad requests
با به کار گیری از این نصیب می‌توانید سئو در مشهد پیوند های رایا پارس شکسته (broken links) و یا این ahrefs که ارورهای 404 و یا این که 410 را شناسایی نمایید و از اتلاف وقت و درخواست های مازاد پرهیز نمایید.

10. Avoid landing page redirects
ریدایرکت به landing pages منجر اضافه شدن delay (تعقل) در بارگذاری کاغذ می گردد. درخیلی از بخشها ریدایرکت ها سوای اینکه تغییری در توابع آن کاغذ داشته باشد، می‌توانند حذف شوند.
اکنون این پرسش برایتان پیش میاید که چه کاری می بایست جاری ساختن دهید؟ در شرایطی که خدمت شما درخواست ریدایرکت داشت، به خواسته کاهش درخواست های رفت و برگشتی از سمت خدمت گیرنده (client-side)، تغییرات را از مسیر سرور (server-side) به مکان سمت خدمت گیرنده (client-side) داشته باشید.

11. Enable gzip compression
کاهش وسعت پوشه های پیامبر گردیده از سمت سرور خویش که با ارتقاء سرعتی که آنان به مرورگر منتقل می نمایند. با به کارگیری از این نصیب میتوانید منجر کاهش سایز هر شیت ای از وبسایت تاحدود 70 درصد گردید که‌این دستور به ارتقا سرعت شیت ی تارنما شما امداد خواهد کرد.

12. Enable keep-Alive
فعال کردن نگهداری اتصالات HTTP یا این که اتصالات بادوام HTTP  به اتصالات یکسان TCP (Transmission Control Protocol) برای صادر کردن و اخذ درخواست های گوناگون HTTP اذن میدهد. بنابراین، برای درخواست های آینده مجال ژرف اندیشی کاهش مییابد.

13. Inline small CSS
یک جایگزین بهتر برای inline CSS (CSS  باطن خطی) ادغام فولدر های CSS فرنگی (external CSS) میباشد.




14. Inline small JavaScript
همچون آیتم پیشین یک جایگزین عالی برای جاوا اسکریپت داخل خطی (inline JavaScript) مخلوط فولدر های جاوا اسکریپت فرنگی (external JavaScript) میباشد.

15. Minify CSS
فشرده سازی فولدر های css می‌تواند یاری متعددی به ذخیره ی تعداد متعددی از بایت ها و ارتقا سرعت دانلود و فرصت اعمال داشته باشد. بعداز این قسمت به طبع برای جایگزینی فولدر های فشرده ی css با فولدر های پیشین css تارنما خویش به کار گیری فرمایید.

16. Minimize redirects
گه گاه مایحتاج میباشد که از ریدایرکت یک مرورگر به مرورگر دیگر برای اپلیکشن خویش به کارگیری نمائید. دلایلی که ورژن های اینترنت نرم افزار از ریدایرکت به کارگیری می نمایند به تفصیل ذیل میباشد:

برای علامت دادن شرایط جدیدی از منبع و اطلاعاتی که جابجا گردیده است.
مسیر کلیک ها وimpression (تعداد اکران وبسایت شما در موتورهای کاوش) و مراجعه به صفحه های ورودی
رزو و ذخیره سازی دامین های گوناگون، اذن برای user-friendly یا این که دامنه هایی با URL بی قیمت و کش اشتباه املایی و یا این که spell اشتباهی URL ها.
برای رابطه دربین قسمت های مختلفی از وبسایت و یا این که نرم افزار ها، پروتکل های متعدد (HTTP - HTTPS)
می اقتدار اعلام کرد که‌این نصیب یاری می نماید تا ریدایرکت های HTTP را از یک URL به URL دیگری برای کاهش از RTTs (Real-Time Technology Solutions) مازاد و صرف مجال را برای یوزرها به دستکم برسانید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد