ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

چرا Schema Markup مهم است؟

Schema Markup به تارنما سئو در مشهد شما رایا پارس امداد ahrefs می‌نماید تا سکو بهتری را برای گونه های محتوای جان دار در وب سایت بگیرد. نماد‌گذاری داده ها میتواند برای مقاله ها، استحصال و امور، رستوران‌ها، کتاب، فیلم، نرم افزار نرم افزار، حوادث، تولیدات و غیره باشد. صدها نوع نشان‌گذاری از دکان اثاثیه‌بازی تا نرم افزار پزشکی میتواند وجود داراست. در صورتی شما دارنده هر نوع اطلاعاتی برای وبسایت خویش باشید یک زمان عالی میباشد که از itemscope و itemtype مرتبط (تگهای میکرودیتا که در میان کدهای HTML قرار می گیرند و نقش متعددی در بهینه سازی و باصرفه‌سازی وبسایت دارا هستند) به کار گیری نمائید.
وبسایتهایی که از Schema Markup به کار گیری می‌نمایند درجه بهتری را در ورقه حاصل موتور کاوش نسبت به سایتهایی که از آرم‌گذاری به کارگیری نمی کنند میگیرند. در یک تفحص مشخص و معلوم گردیده‌است که وبسایتهای دارنده علامت‌گذاری، درجه بالاتری نسبت به وب سایت‌های فارغ از Schema Markup داشتند. به این دلیل‌که این سایتها طریق حاصل متفاوتی با بقیه رقبا علامت می دهند و براین اساس شانس کلیک شدن بر روی وب سایت ارتقاء مییابد. در حالی که تماما پر‌نور وجود ندارد که سود فراتر فقط مربوط به نشان‌گذاری باشد، مبرهن میباشد که ممکن رابطه به آن داشته باشد.
فعلا، یک سوم از حاصل جستجوی گوگل، دارنده Rich Snippet میباشند که مشمول Schema Markup هم می گردد. البته طبق Searchmetrics فقط 0.3 از وبسایتها از  Schema Markup استعمال می‌نمایند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد