ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ایندکس گوگل چیست ؛ بررسی دلایل ایندکس نشدن سایت در گوگل

یکی گرفتاری های وبمسترها سئو در مشهد دیر ایندکس شدن رایا پارس مطالب ahrefs وب سایت یا این که ایندکس شدن سریع مطالب تارنما در گوگل است . راهکارهای مختلفی برای این موضوع وجود داراست که ازجمله آن‌ها : تکثیر مطالب به طور منظم و مجال بندی گردیده, خلا مطالب تکراری در وبسایت , درخواست بیشتر از گوگل برای crawl, تصویب نقشه وبسایت در وبمسترتولز و به اشتراک گذاری مطالی در شبکه‌های‌اجتماعی است . برای مدیران سایتها گاهی پیش می‌آید که مطالبشان چندین ساعت بعداز تکثیر در گوگل چشم می گردند و سرعت ایندکس سایتشان بسیار بالاست البته در زمان نامشخصی بصورت ناگهانی سرعت ایندکس شدن شان نادر میشود. شاید بتوان سرعت ایندکس شدن تارنما را با محتوی منتشر گردیده در آن و محدوده به روز شدن وبسایت درباره‌ی بدون واسطه دانست.
در شرایطی که می‌بینید که مطالب تارنما شما ایندکس نمی شوند می بایست مطلقا ارزیابی گردد که مطالب اسکن گردیده نباشد و بصورت منحصر برای شما درج شده باشد و همینطور با به کار گیری از خدمت هایی مانند ping-o-matic پس از تکثیر هر نوشته‌علمی نو در تارنما میتوان موتورهای جست و جو را پینگ کرد تا به سراغ شما بیایند و مطالب تازه را ببینند. با این شغل میتوان بعداز مدتی سرعت ایندکس مطالب را به حد استاندارد رساند. در اکثری از مواقع که گوگل محتوی تکراری در سایتی پیدا نماید یا این که سایتی دیر به دیر آپ دیت گردد گوگل هم نرخ ایندکس شدن مطالب آن را معدود میکند.پس هرچه تارنما فعال تری داشته باشید اخلاق و رفتار گوگل هم با تارنما از صمیم قلب خیس خواهد بود!
در کنار دلایل بالا ممکن میباشد هک شدن یا این که ویروسی بودن صفحه های وبسایت هم استدلال کندی ایندکس یاایندکس نشدن صفحه های تارنما باشد چون گوگل تا حد ممکن یوزرها را به سمت این سایتها هدایت نمی نماید و این سایتها درصورتی که اصلاح نشوند از نتیجه ها گوگل حذف می گردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد