ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

صفحات AMP

AMP مخفف عبارت accelerated mobile pages در معنای سرعت‌دهنده سئو در مشهد صفحه ها گوشی میباشد. یکی‌از نکاتی که در بهینه سازی بسیار بسیار التفات دارااست، سرعت لود صفحه ها وبسایت میباشد. صفحه ها تارنما در گوشی نیز بایستی با سرعت بالایی بار گذاری شوند. امکان AMP، هنگامی برگه اینترنت بر روی نمایشگر تلفن همراه در هم اکنون بار گذاری باشد، بازدارنده از جاری ساختن شدن کدهای جاوا و هنگفت شود و بنابراین سرعت گشوده شدن ورقه اینترنت را تا حد متعددی ارتقاء خواهد اعطا کرد.

تعداد درخواست به سرور (Request or hit)
یکی‌از نحوه‌های ارتقاء سرعت وبسایت چه در تلفن همراه و چه در دستگاه‌های پی سی، کاهش تعداد درخواست‌ها به سرور میباشد.
برخی کدها هر توشه یک درخواست به سرور ارسال می‌نمایند. در مقابل، تکنولوژی‌هایی مانند آنگولار و ای جاکس میتوانند تعداد درخواست به سرور را کاهش دهند. به همین عامل روش کدنویسی وب سایت در سرعت آن و نهایتاً در بهینه سازی آن بسیار مؤثر خواهد بود.

سرعت برگه یا این که Page Speed
سرعت شیت اکثر زمان ها با \"سرعت تارنما\" نادرست گرفته میگردد، که در واقع سرعت برگه برای مثال‌ای از بازدیدهای ورقه در یک تارنما میباشد. سرعت برگه را می‌قدرت در \"مجال لود کاغذ\" (مقطع فرصت ما یحتاج برای اکران بدون نقص مطالب در یک شیت خاص) یا این که بازه زمانی فرصت وقتگیر برای اخذ مرورگر شما برای اولی بایت داده ها از اینترنت سرور تعریف کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد