ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

کاربرد قسمت Audience در گوگل آنالیتیکس

این قسمت مشمول مفاد تحت میباشد:
Active Users
این نصیب به شما اذن میدهد افرادی را که در ۱، ۷، ۱۴ یا این که ۳۰ روز قبل وب سایت سئو در مشهد شما‌را نظارت کرده‌اند شناسایی نمائید و رصد نمائید. با به کار گیری از این داده ها میتوانید علایق مخاطبان خویش را چک فرمائید. 
Lifetime Value
آیا میخواهید بدانید استراتژی که در مسیر یک کمپین ایمیلی در پیش گرفته‌اید، پر ارزش میباشد؟ آیا میخواهید بفهمید که کانال‌های اجتماعی بها صرف فرصت بیشتر را دارا هستند؟
گزارش Lifetime value معیار قیمت مخاطبانی که در یک مقطع وقتگیر و از روش متدهای مختلفی همانند، کانال‌های اجتماعی، بدون واسطه، ارگانیک و ارجاع یافته به دست آورده‌اید را احتساب می‌نماید.
آن‌گاه می توانید هر مورد از مخاطبان به دست آمده را در مجموعه‌های منحصر به فرد قرار بدهید تا معدل وصال به غرض، بازدید و … را به دست آورید.
Cohort Analysis (بررسی تیم)
یک گروه، گروهی از یوزرها میباشد که مشخصه‌های مشترکی دارا‌هستند، مثلا مخاطبانی که در یک روز به دست آورده‌اید.
درین قسمت میتوانید گروه‌ مختلفی از داده‌های یک مجموعه را چک فرمائید. مثلا، می توانید مجموعه خویش را بر حسب روزی که یک همت نو را فعال‌سازی کردید، تعریف‌و‌تمجید نمائید. آن گاه می توانید داده‌های مرتبط با مخاطبانی را مشاهده کنید که به‌این همت تازه برخورد آرم داده‌اند. داده‌هایی از قبیل محل معاش، آیا از تبلت به کار گیری کرده‌اند، آیا خرید کرده‌اند و غیره
Audiences
درین قسمت اذن دارید مخاطبان خویش را با جزئیات بیشتری گروه بندی فرمائید و در نصیب‌های گزارش گوگل آنالیتیکس خویش قرار دهید. قابل ذکر میباشد که میتوانید تا ۲۰ audience را در یک فرصت بسازید.
User Explorer
این گزارش اخلاق و رفتار دسته خاصی از مخاطبان را تحلیل می‌نماید و به مکان یک گزارش کلی، گزارشی با جزئیات به مراتب بیشتر ارائه می دهد.
Demographics
این نصیب به شما اذن می دهد تا داده ها دقیقی از سن و جنسیت مخاطبان خویش به دست بیاورید. از جمله می توانید معدل گرد هم آیی‌های یک خانم در سختی سنی ۲۵-۳۴ را در یک برهه زمانی خاص نظارت نمائید. از این داده ها برای ساخت‌و‌ساز محتوای عالی، تبلیغات هدفمندتر و دیگر متدهای مارکتینگ به کار گیری فرمایید.
Interests
آیا میخواهید مخاطبانی را غرض قرار بدهید که عشق متعددی به مباحث تکنولوژی دارا‌هستند؟ این نصیب از گوگل آنالیتیکس، اینگونه کاری را برای شما جاری ساختن میدهد. برای آغاز این نصیب بایستی یک کدام از خصوصیت‌‌های گوگل آنالیتیکس موسوم به نقل از مارکتینگ و تبلیغات را فعال فرمایید. بعد از اجرا این عمل میتوانید داده‌های متبوع خویش را برحسب موردها پایین مشاهده کنید:
•    Affinity Categories: گروه‌بندی وسیعی از مدل معاش، به عنوان مثال:  خوراک یا این که قیمت خریداران
•    In-Market Segments: علایق مربوط به تولیدات، همچون آپارتمان هتل یا این که مسافرت یا این که محصول ها مرتبط با نوزادان
Other categories: تیم‌بندی‌های ویژه‌خیس همچون حیوان‌ها خانگی یا این که محافظت از گیسو
Geo
این قسمت مشمول گزارش‌هایی از شرایط جغرافیایی و گویش مخاطبان شما می گردد.
Behavior
با این گزارش می توانید مشخص و معلوم فرمائید که آیا یوزرها نو به وب سایت گشوده میگردند و آیا با تارنما تعامل دوباره برقرار می‌نمایند.
Technology
در‌این گزارش میتوانید بفهمید که مخاطبان تارنما، صفحه های را چه‌طور میبینند. یعنی از چه مرورگر و سیستم عاملی به کارگیری می‌نمایند و کانال اتصالی آن ها به وب چیست.
Mobile
این گزارش به شما اذن می دهد مشاهده کنید که مخاطبان شما از تبلت، کامپیوتر یا این که تلفن همراه برای بازدید به کار گیری کرده‌اند. ضمن این میتوانید نوعیت ظریف دستگاه آن‌ها‌را نیز مشاهده کنید. برای مثال از آیفون 6s یا این که سامسونگ SM-G950 و غیره.
Benchmarking
این نصیب به شما اذن می دهد داده ها گردآوری‌آوری گردیده فعلی را با داده‌های دیگر قسمت‌های وب سایت خویش مقایسه فرمایید.
این مقایسه بر حسب تحت گروه‌ها، شبکه‌ها، وضعیت و دستگاه‌ها قابلیت و امکان‌پذیر میباشد.
User Flow
بازدیدکنندگان بعداز ورود به وبسایت شما چکاری اجرا می دهند؟
این گزارش یک محتوای بصری از روش جنبش یوزرها در وبسایت شما ساخت می‌نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد