ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

نکات مهم در تولید محتوا

برای فراهم‌سازی محتوا یک‌سری مرحله اساسی وجود داراست سئو در مشهد که عبارت‌اند از:

1- یافت کردن کلیدواژه

با تنظیم پرسونای مشتری متوجه خواهید شد که مشتری بالقوه شما بیشتر به چه موضوعاتی عشق و علاقه‌مند میباشد و چه سؤالاتی ممکن میباشد داشته باشد. همین‌جا شایسته ترین نقطه آغاز میباشد. صرفا کافی میباشد این حدسیات خویش را در مقیاسی تعالی‌خیس پیاده فرمایید تا از سود‌نصیب بودن آنها اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید. به‌این مراد از تفحص کلیدواژه به کار گیری میکنیم. در مطالعه کلیدواژه حجمی که هر کلیدواژه معلوم در یک مدت مشخص و معلوم کاوش می‌گردد را به دست می آوریم تا ببینیم آیا بها گذراندن زمان و سرمایه برای ساخت محتوا داراست یا این که نه. برای تفحص کلیدواژه خودتان را مکان مشتری بگذارید و سؤالاتی که برای سرچ کردن به ذهنتان میرسد را روی یک ورقه بنویسید. بعد از آن در خصوص وسعت جستجوی عبارت‌های نوشته‌گردیده تفحص نمایید. بدین مراد می توانید از اینترنت‌وب سایت‌هایی زیرا google trends، KWfinder، LSI keywords یا این که ... به کار گیری فرمائید.
کلیدواژه‌هایی که گزینش می کنید در عین اینکه می بایست مالامال سرچ باشند، می بایست از لحاظ رقابتی در حدی باشند که بتوانید در آنان درجه نیکی استحصال فرمائید. معمولاً سفارش می گردد از کلیدواژه‌های وقت گیر به کار گیری نمایید که رقابت در آنها کمتر میباشد.

2- ایده پردازی

پس از اینکه کلیدواژه‌های مطلوب را معلوم کردید می بایست با شیوه گردباد فکری یا این که brainstorm برای هر کلیدواژه تعدادی ایده برای قضیه محتوایتان بر روی صفحه بنویسید و موضوعات اساسی و فرعی که قرار میباشد برای آنان مقاله بنویسید به طور نمودار مشخص و معلوم فرمایید.
بدین ترتیب در انتهای این مرحله تعدادی نمودار خواهید داشت که هرکدام موضوعات مربوط به هم با اکران می دهد. در حال حاضر وقت این میباشد که روز‌نگار محتوایی خویش را معین نمائید و آغاز به ساخت‌و‌ساز محتوا نمایید.

3- فرمت محتوا

محتوایی که قصد دارید ایجاد نمایید میتواند با هر فرمتی باشد، پس فرمت آن را معلوم فرمایید. اساسی وجود ندارد چه فرمتی را گزینش می کنید، هر فرمتی که باشد میتوانید فرایند تحت را در خصوص آن به فعالیت ببرید:

-    برای پرسونای کاربر خویش بنویسید. بابیان خودشان با آن ها کلام نمائید؛ حتی از طنز‌ها و توکل‌سخن‌های خودشان به کار گیری فرمائید.
-    برای اینکه کاربر را به قرائت محتوا ترغیب فرمائید از توصیفات متا، تیتر و پیشگفتار برای متقاعد کردن استفاده کننده به استیناف ادامه متن به کار گیری فرمائید.
-    یک چیز نو و منحصربه‌فرد اخلاق نمایید خیر اینکه اطلاعات دردسترس در نت را برگردانید. حتی خوب این میباشد که برای اثرگذاری عالی بر روی مخاطبان یک مدل تازه یا این که منبع نو معرفی نمایید.
-    در هر محتوا تنها به یک ایده بپردازید. خواننده را با مخلوط یکسری زمینه به طور تقریبً شبیه در یک محتوا حیران نکنید.
-    معمولی و سرازیر بنویسید. استعمال از کلمه ها و قلمبه و سلمبه یا این که تکرار بیش تر از حد کلیدواژه نمی‌تواند منجر خوب شدن متن گردد.

گردآوری بندی

محتوا نصیب کلیدی توفیق شما در دیجیتال مارکتینگ میباشد و هر جایی نگاه نمائید سوای داشتن گونه های فرمت‌های محتوا مطلقا کارتان به اختلال برمی‌خورد. گاهی یک مقاله، یک عکس یا این که کلیپ می تواند فروش شمارا یک‌سری موازی نماید. برای ساخت‌و‌ساز محتوای حرفه ای بایستی نکات متعددی را بدانید که در‌این مقاله به آنان اشاره کردیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد