آزمایش A/B میتواند به شما برای ارتقا ترافیک تارنما یاری دهد. سئو در مشهد در حالیکه مخارج اخذ ترافیک از طریق های مبلغی بسیار هنگفت میباشد. مخارج ارتقا تبدیل یوزرها با یاری این آزمایش ها بسیار ناچیز و در دست کم ممکن میباشد. از جمله با 49 دلار که موازی با هزینه 5 تا 10 کلیک روی تبلیغات گوگلی میباشد. براحتی میتواند با یاری آزمایش های A/B میتوان برای ساخت و ساز تغییرات کوچکی در ورقه فرود تصمیم گیری کرد و همین تغییرات خرد میتوانند منجر ارتقا چشمگیری در معیار بازدید کننده، فروش و درآمد تارنما بشوند.
چه مواقعی را میتوان در آزمایش های A/B گزینه رسیدگی قرار اعطا کرد؟
هر عنصری در تارنما که بر روی خوی استفاده کننده میتواند اثر بگذارد را میتوان آیتم آزمایش و تست قرار اعطا کرد. برای مثال تغییر و تحول در قسمت های تحت میتواند گزینه آزمایش قرار گیرد.
راز عنوان ها
تیترهای فرعی
متن گزاره ها
هیبت های نظرسنجی از یوزرها
متن دکمه های Call To Action
دکمه های Call To Action (رنگ، سایز، استایل و غیره)
لینک و پیوند ها
عکس ها
محتوایی که در مجاورت سرتیتر ها جایدارد.
ترازو نشر نوشتهیعلمی در شبکههایاجتماعی
ترازو ملتی مدیاها و اشاره به آنان
تبلیغات گوگل ادوردز و واحد سنجش دارایی رقم خورده برای آن