ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

محتوای قدیمی خود را بهینه کنید

یکی‌از شایسته ترین استراتژی ها می تواند این باشد که مطالب سئو در مشهد کهن وب سایت خویش را پژوهش نموده و با افزودن نکاتی تازه، آنان را سئو فرمایید. این شغل میتواند ترافیک بیشتر، لینک و پیوند های تازه و به اشتراک گذاری های بیشتر را برای تارنما شما به ارمغان آورد. از این رو، درجه صفحه ها تارنما شما در گوگل فراتر می رود.

خلال کل این‌ها، یک راه حل موثر می تواند این باشد که مطالب تازه را مبنی بر مقاله‌ها دیرین خویش بنوسید. آن‌گاه در مقاله نو به نوشته‌ی‌علمی کهن پیوند دهید یا این که برعکس، در نوشته‌علمی دیرین به نوشته‌ی‌علمی تازه پیوند دهید.

برای دیدن اینکه آیا محتوای شما با سپری شد مجال در مرتبه بندی کاوش کاهش پیدا کرده میباشد و مطلقاً می بایست آپ تو دیت خواهد شد، از ردیاب شرایط های Ahrefs به کار گیری نمائید. با استعمال از این ابزار میتوانید خلاصه پست الکترونیک هفتگی خویش را نظارت فرمائید تا مشاهده کنید در صورتی‌که می‌خواهید قطعات شما پیدا خواهد شد، کدام یک از صفحه ها شما به همت بیشتری نیاز دارا‌هستند. به خاطر داشته باشید ، محتوای جدیدی دائماً در حالا ساخت‌و‌ساز میباشد و بعضی از آن ها برای به عبارتی لغات کلیدی متبوع شما رقابت می نمایند. برای اینکه در سطح بالایی قرار بگیرید ، بایستی مطالب خویش را جدید و جامع نگه دارید.

هنگام به روزرسانی محتوا، ارکان تحت را بخاطر بسپارید:

اثرگذار بودن (آیا یوزرها میتوانند فورا اقدامی اجرا دهند؟)
وضوح (آیا اصطلاحات سرگردان کننده ای وجود دارااست؟ آیا قطعه منطقی جریان داراست؟)
لحن (آیا تایپ کردن شما صمیمانه ، قابل دسترسی و مملو از مشورت کردن تخصصی میباشد؟)
اشتراک پذیری (آیا خوا‌نندگان میتوانند به راحتی از روش اشتراک اپلیکیشن ها یا این که مورد ها دیگر محتوا را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارند؟)
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد