این قسمت فرصت گیرترین مرحله روند بازبینی سئو در مشهد محتوا میباشد. نکته حائض اهمیت این میباشد که شما مدت های وقتی صحیح را انتخاب فرمائید. نیازی وجود ندارد شما مجال خویش را برای جستن و اصلاح داده ها یا این که گزارشی مرتبط با ۱۰ سال پیش تلف نمائید بهاین انگیزه که آن محتوا احتمالاً رابطه موضوعی با عمل فعلی شما ندارد. مرور و بازبینی محتواهای مرتبط با دو تا سال پیش منطقی به حیث میرسد. در حالتیکه این مراحل فرصت متعددی از شما میگیرد می بایست طبقه بندی محتوای کمپانی شما اختلال دارااست و می بایست راه و روش ی آرشیو محتوا را اصلاح نمایید.
طبقه بندی و برچسب زنی محتوای بازاریابی
بعداز کسب محتوای ساخت گردیده در سالهای گذشته وهله به برچسب زنی و طبقه بندی کلیه آن محتواها می رسد. شما بایستی یک ساختار مطلوب برای طبقه بندی همگی محتواهای مو جود تهیه و تنظیم نمایید. این شغل در بعدی برای ساخت و ساز محتوای بازاریابی مطلوب نیز به شما یاری خواهد کرد. برچسب ها معمولا موضوعات، صنعت، مورد ی محتوا، مجموعه خاص مخاطبین و مقصود محتوای بازاریابی را مشمول می گردند.