ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

محتوا دقیقاَ‌ چیست؟

نخستین از تمامی فهمیدن این مسئله خیلی اصلی میباشد که محتوا چیز بی آلایش ای سئو در مشهد وجود ندارد که مقصود از به عمل بردن آن بدست آوردن چندین لینک و پیوند باشد. طبق توضیحاتم روی Mpzinare و پست های آینده ام در وبلاگم که درخصوص تجمیع بازاریابی الکترونیک و پیوندها همگانی بود، محتوا کلاً برای بازاریابی در هر شغلی و استراتژی های ارتباطی بسیار مایحتاج و ضروری میباشد. توابع آن مشمول مفاد ذیل است:

تمجید هدف ها
جستجو کاربر ( به خواسته کشف نیاز و علایق و ...)
پیام رسانی و موضع گیری

جستجو شبکه
ایجاد کرد محتوا
اجرای کمپین
تحقیق حاصل
این سیاق را در حیث بگیرید:
فردی تصمیم می گیرد پیامی را به مخاطبان خویش برساند. این پیام را در چیره یک محتوا ارائه می نماید. این محتوا از روش یک شبکه مناسب در چنگ مخاطبان قرار میگیرد. کانالها هرکدام به طریقی این پیغام را به اخذ کنندگان ارسال میکند. بازاریابی در اصلَ ارسال یک پیغام میباشد که در یک تکه از محتوا خلاصه گردیده و از روش یک شبکه به دست اخذ کنندگان می‌رسد.
محتوا صرفا یک وسیله میباشد که دربرگیرنده یک پیغام بازاریابی مناسب میباشد و از روش یک شبکه در مشت مخاطبین قرار میگیرد.

یک ایده بلندمرتبه
در سال ۲۰۱۴ وقتی که در درحال حاضر گشت گذار در غرب SMX بودم این حرف فوق العاده را از Brian Clark از Copyblogger شنیدم:
پیام اساسی: برندهایی که به موسسات رسانه ای آنلاین تبدیل شدند بر بعد از ظهر اینترنتی اشراف خواهند داشت. یک کدام از مثالهای Clark این بود: Netflix کارش را از توزیع محتوا روی انواعی از شوهای تلوزیونی و فیلم  آغاز کرد و امروزه یک کدام از سازندگان محتوا به حساب میآید.
استراتژی یک تعامل در بین استفاده کننده و تارنما ساخت‌و‌ساز می نماید چون بیشتر محتواهایی که برندها ساخت می نمایند به احتمال زیاد در شبکه‌های‌اجتماعی به اشتراک گذارده می گردند و منجر ساخت و ساز تدبیر در مردم میشوند. اما شانس ارتقاء دانایی برای یوزرها در محتواهایی که لینکهای اکثری دارا‌هستند بیشتر خواهد بود. در غایت، اصل تولید شرکت های رسانه ای ارتقا کلی تعاملات آنلاین میباشد که یک فاکتور مهم در مرتبه بندی حاصل جستجوی موتورهای کاوش است اما متاسفانه بیشتر seo(سئو) ها به آن توجهی ندارند.
برندهای بیشتری به گذر زمان مجال به منتشر کننده و آفریننده محتوا مبدل شدند و بازاریابها مکانهای بیشتر و بیشتری برای تکثیر پیدا کردند هر تعدادی   ما قوی نخواهیم بود تمامی این مکانها را خیلی اثر گذار،  غرض در اختیار بگذاریم، مخصوصاَ‌ زمانی اینترنت سایتهای خودمان نیاز به محتوا دارا هستند.
کلید اساسی این میباشد که یک استراتژی با رویه محتوای بازاریابی را بسط دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد