ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

دستورالعمل ایجاد صفحه بیوگرافی در ویکی پدیا برای حرفه های مختلف

ویکی پدیا قادر است سرگردان کننده باشد. سیاست ها و رهنمودهای بسیار سئو در مشهد متعددی وجود دارااست که به راحتی می اقتدار داده ها و محتوایی را اعتقاد و باور کرد در حالی که در حقیقت وجود ندارند.

بعضی از آیین نامه های اصلی در ویکی پدیا به تفصیل پایین میباشد:
شیوه نامه های همگانی شایان توجه (General notability guideline) در ویکی پدیا به راهنماهای مهم مربوط می گردد که میتواند برای هر موضوعی در ویکی پدیا به عنوان مثال بیوگرافی ها جاری ساختن گردد. این راهبرد ها در ویکی پدیا می‌گویند که موضوعی برای درج در ویکی پدیا شایان توجه میباشد و دارنده پوشش قابل توجهی در منابع دارای اعتبار میباشد. خلال دستور کار های جانور، راهبرد های خاصی نیز وجود داراست که قادر است در ساخت‌و‌ساز کاغذ بیوگرافی در ویکی پدیا اثر گذار باشد.

این راهبرد ها به تفکیک رشته طبقه بندی می گردند.به صورت کلی فردی که محرک یا این که افتخار شناخته گردیده و قابل توجهی را اخذ کرده یا این که یک سری توشه برای اینگونه محرک ای نامزد گردیده باشد، شایان توجه به حساب آورده می شود. ضمن این، فردی که سهم پهناور ای را در بخشی از سابقه تاریخی به یاد ماندنی در موضوع خویش را داشته باشد و فردی که نامش در فرهنگ وتمدن طومار بیوگرافی ملی یا این که نشریه مشابهی وارداتی باشد، احتمالا شایان توجه میباشد.

به خیال داشته باشید که ضمن این مفاد، گشوده هم بایستی پوشش قابل توجهی در منابع دارای اعتبار غیر وابسته داشته باشد و تنها حدس معیارهای بالا کفایت نمیکند. در واقع بایستی منابعی وجود داشته باشد که آن را پذیرش نمایند. در تولید شیت بیوگرافی در ویکی پدیا برای یک نوازنده یا این که تیم، بایستی بدانید که کلاً دوازده میزان وجود دارااست که میتواند برای نماد دادن مشهور بودن مصرف شود. شما تنها بایستی یکی‌از دوازده گزینه را آرم دهید، ولی بخاطر داشته باشید که بایستی پوشش قابل توجهی را که مستند آن میباشد نیز داشته باشید.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد