ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

نکات تبدیل شدن به بهترین نویسنده محتوا

یک‌سری نکته برای تبدیل شدن به شایسته ترین سئو در مشهد محتوانویس در صنعت خویش 
برای تبدیل شدن به شایسته ترین محتوا نویس در صنعت خویش، چه چیزی مایحتاج دارید؟

 برگزیدگان نکات تبدیل شدن به شایسته ترین مولف محتوا
کارل نیوپورت، در کتاب خویش به اسم ( عمیق فعالیت کن )، به‌این نکته اشاره نموده است که امروزه، راهی برای شایسته ترین شدن در رشته خویش وجود داراست. در شکل کارایی بیشتراز حد برای شایسته ترین شدن، خویش را در هم اکنون جستجوی مشتری و درآمدزایی خواهید مشاهده کرد. در اینجا، ما 20 نکته را فراگیری خوا هیم اعطا کرد و در کنار آن با معرفی نرم افزار هایی، به شما در تبدیل شدن به یکی شایسته ترین محتوا نویسان امداد می‌کنیم و نکات تبدیل شدن به شایسته ترین تالیف کننده محتوا را به شما می گوییم.

ایجاد محتوا به مدل شایسته ترین مولف ها

1. خویش را با خبرها نو ، آپ دیت نگه دارید  
برای تایپ کردن محتوای مطلوب، تحت عنوان یک محتوا نویس ، می بایست بروز باشید و جدیدترین خبرها و مسائل روز عالم را بدانید . یک کدام از دلایل آن این میباشد که‌این تغییرات ، اثر مهمی بر محتوا نویسی شما خواهند داشت . در صورتی این عمل را نکنید ، نوشته شما ، چشم نخواهد شد . از آن بدتر ، قابلیت و امکان دارااست در تهیه و تنظیم کردن بدنه متن به خلل بر بخورید . 

ساخت‌و‌ساز محتوا بهینه سازی گردیده

مثلا ، یوتیوب ، در سپتامبر سال 2019 بیان کرد که به محتوا نویسانی احتیاج داراست که بتوانند محتوا های ویدیویی متناسب با خردسالان ساخت‌و‌ساز و سازگار نمایند و این راه و روش از ژانویه سال 2020 انجام شد . 

تغییر تحول در خط متد و قانون ها یوتیوب ، بخشی از توافق طومار آن با کمیسیون بیزنس فدرال و صاحب و مالک کمپانی ، گوگل ، بود که به جهت نقض ضابطه مراقبت از حریم آنلاین کودک ها ، به 170 میلیون دلار جریمه محکوم شد . ضمن اینها ، کمیسیون بیزنس فدرال ، به ساخت کنندگان محتوا در یوتیوب هشدار اعطا کرد که به طبع پیش از آپلود فیلم ، این قانون ها را استیناف و در غیر این شکل ، خویش تالیف کننده مسئول خواهد بود . 

آپدیت نگه داشتن خویش با خبر‌ها دوستداشتنی ، سبب ساز محبوبیت بیشتر محتوایی که ایجاد می‌کنید شود . 

در اینجا نمونه هایی از این دست اورده شده میباشد : 

بیسکویت های اورئو و قطعی برق در مسابقات فوتبال آمریکایی 

زمانی در مسابقات فوتبال آمریکایی سال 2013 ، ناگهان تیم مبتلا خاموشی و قطعی برق شد ، کمپانی اورئو ، این توییت را منتشر کرد : 

فیض این عمل شگفت آور بود . این توییت بیش تر از 15 هزار توشه به اشتراک گذارده شد و از آن تحت عنوان ( توییتی که در سراسر عالم شنیده شد ) تعبیروتفسیر می‌شود . 

نکات مدیر معضل و استعفای شاهزاده هری از خانواده سلطنتی 

درباره تایپ کردن محتوای مطلوب،  نیکول شومان ، نوشته ی علمی ای درباره این تصمیم شاهزاده هری نوشت و آن را در وبسایتی مختص به منابع بازاریابان ، تبلیغات شبکه های عمومی ، رابطه ها همگانی و رئیس معضل ، منتشر کرد . این رخداد ، منجر شد که آن تارنما ، از محبوبیت بالای این مورد به کارگیری کرده و واحد سنجش بازدید از پست های معمولی خویش را بالا غالب شود . مدبرانه وجود ندارد ؟ 



نکاتی برای ساخت و ساز شایسته ترین محتوا

چه طور آپ دیت بمانیم ؟ 
در نکات تبدیل شدن به شایسته ترین تالیف کننده محتوا، برای اینکه بتوانید مدام از خبر‌ها روز و موضوعات جنجالی عالم باخبر باشید ، بایستی در گوگل آلرت ، برای خویش موضوعی که می‌خواهید را تعریف‌و‌تمجید فرمائید . سپس ، گوگل هر سیرتکامل واقعه مربوط به مورد انتخابی شمارا ، به اکانت جیمیلتان ارسال خواهد کرد .  

برنامه دیگری که می‌توانید از آن به کار گیری نمایید ، اپلیکیشن ی ( کوو Quuu)) ) می باشد . این برنامه ، طرحی برای در دست گرفتن محتوا میباشد و مقاله ها و خبر‌ها را توصیه می نماید و می‌توانید از در بین 500 گروه بندی موضوعی متعدد آن تعیین فرمایید که درباره کدام یک خبر ها را اخذ نمایید . 

2. مخاطبین خویش را بفهمید 
برای تبدیل شدن به شایسته ترین محتوا نویس در صنعت خویش ، صرفا پی بردن اینکه برای چه افرادی می نویسید کفاف نمیدهد . بلکه بایستی به نیکی بازار غرض و استفاده کننده خویش را بشناسید . فقط در آن شکل میباشد که محتوای شما برای آن ها موءثر و مرتبط خواهد بود . 

برای ساخت محتوا به مدل شایسته ترین تالیف کننده ها، به لهجه معمولی ، بایستی از پیشین ، موضوع محتوای خویش را ارائه دهید . صنعتگران چیره ، اشاره کرده اند که مسئله سازی در ذهن کاربر ، یک کدام از خصوصیت هایی میباشد که محتوا نویسان بلندتر را از سایر افراد متمایز می نماید . همینطور ، به گفته آن ها ، مورد سازی ، عنایت بیشتری نسبت به خویش داده ها داراست . 



3. تایپ کردن را برای خویش تبدیل به سرگرمی نمایید 
یک کدام از دیگر از نکات تبدیل شدن به شایسته ترین مولف محتوا، این میباشد که، از‌آنجا که پوشه های ویدیویی ، اکثر زمان ها گزینه عشق و علاقه بازاریابان محتوا قرار می گیرد ، البته این بدان معنا وجود ندارد که وب لاگ های نوشتاری قیمت چندانی ندارند . بالعکس ، امروزه مطالب نوشتاری بسیار حیاتی بوده ، مخصوصا در شرایطی‌که درحال تبلیغ کردن مارک و کمپانی خویش باشید.

به دلایل ذیل : 

گوگل ، محتواهای نوشتاری زمان بر را میپسندد 
 در نکات تبدیل شدن به شایسته ترین تالیف کننده محتوا، در واقع ، بر طبق پژوهش ها اخیر ، مطالب و محتواهای نوشتاری ، مخصوصا نوشته های وقتگیر و بلند ، رده بهتری در گوگل و دیگر موتور های کاوشگر حصول می نمایند . همینطور ، گوگل ، دست اندرکاران اکثری را برای این سکو بندی ملاک قرار می‌دهد . 

یک دلیل آن ، واحد سنجش لینک و پیوند ها و محتواهایی میباشد که شما ، هنگام کاوش کردن در گوگل به آن ها بر میخورید . اینکه شما به طوری محتوای خویش را بنویسید که در کاوش های گوگل ، جزو اولی پیشنهادات باشد ، بسیار کلیدی میباشد. 

گوگل صرفا موتور کاوش گر در عالم وجود ندارد ! 
در  نکات تبدیل شدن به شایسته ترین مولف محتوا، بایستی بدانید که گوگل صرفا موتور جستجوگری وجود ندارد که عموم از آن برای جستن محتوا های موءثر استعمال می نمایند ، بلکه صرفا جزو دوست داستنی ترین ها هست . این موتور های جستجو گر دیگر ، همچنان از طریق های دیرین برای درجه بندی استعمال می نمایند و به همین خیال ، محتواهای نوشتاری ، درین موتور ها شانس بیشتری برای جایگاه بندی عالی دارا‌هستند . در انتها ، محتوای زمان بر خیس ، دارنده لینک و پیوند های زیادی  میباشد که‌این خویش نیز در درجه بندی اثر گذار میباشد . تولید لینک و پیوند هایی در متن خویش ، کشف کردن منابع را برای استفاده کننده آسوده خیس می نماید . درنهایت ، هر چه محتوا وقت گیر خیس باشد ، استفاده کننده فرصت بیشتری صرف قرائت میکند و درنهایت بازدید بیشتر نیز ، ملاک سکو بندی به حساب می آید . 

چه طور خبر نامه نگاری به اینجانب در گسترش مهارت های محتوا نویسی امداد کرد 

یک کدام از دیگر از نکات تبدیل شدن به شایسته ترین مولف محتوا، این میباشد که، صرف کردن هرروزه مجال برای تایپ کردن و مجله نگاری ، به اینجانب در تایپ کردن ذهن ها خیالی خودم یاری بخش اعظمی کرد . به اینجانب یاری کرد که خوب بتوانم درباره موضوعی که قرار میباشد راجع‌به آن بنویسم اندیشه کنم . در برخی مورد ها ، متوجه شدم راجع‌به محتواهایی می‌توانم بارش فرضی جاری ساختن دهم که پیش از این قوی به اعمال آن نبودم . یکی خصوصیت هایی که زیاد آن را به فعالیت می برم ، تایپ کردن روزمره میباشد . تا جایی که می توانم درباره یک زمینه ، فارغ از هیچ تحقیقی می نویسم . فقط پس از اینکه متوجه شدم که هر چه که در ذهنم بوده را روی ورقه آورده ام ، برمیگردم و کوشش می‌کنم آن را اصلاح کنم . این عمل به اینجانب یاری کرد که بتوانم در هنگام تایپ کردن ، متن خویش را اصلاح کنم . در فیض ، میتوانستم یک نوشته‌علمی 3000 واژه ای را زودتر تک تک کنم و از‌آن‌جا‌که بلاگ با موبایل هوشمند اینجانب متصل میشود ، می‌توانم ایده هایی که در لحظه به ذهنم میرسند را سریعا وارد کنم .
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد