ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

الگوریتم رنک برین rank brain چیست و چگونه کار می‌کند؟


کلمه و واژه Rank brain در گویش فارسی با تلفظ رنک برین و معنا جایگاه‌بندی با هوش تصنعی سئو در مشهد و مصنوعی یار میباشد که تحت عنوان یکی الگوریتم‌های اساسی گوگل شناخته میشود. این الگوریتم، همواره در حالا یادگیری مفاهیم متعدد بوده و در تنظیم حاصل عالی و کاربرپسندتر به گوگل یاری می‌نماید. شاید از خویش بپرسید یادگیری رنک برین چه سمت و سویی دارااست؟ یا این که روی چه مباحثی عمیق می گردد؟

در واقعیت، حوزه گزینه رسیدگی رنک برین، کردار و تجربیات مخاطب میباشد و نتیجه ها گوگل را براساس این فاکتور تروتمیز می‌نماید. با این نمونه یاروهمدم گردید. فرض نمائید، شما در گوگل عبارت الگوریتم rank brain را کاوش میکنید؛ طبق حاصل به دست آمده وارد لینک و پیوند نوشته‌ی‌علمی‌ای از رشدانا گردیده و به رسیدگی می پردازید. در همین مجال، گوگل در اکنون ارزیابی و ارزیابی کردار شماست ولی چطور؟

به محض تعیین پیوند و ورود به وبسایت؛ گوگل، ارزیابی خویش را فعال می‌نماید. در صورتی‌که زمانی وارد نوشته‌علمی شدید، تا یک مقطع فرصت مشخص و معلوم به استیناف آن بپردازید و سریعا از تارنما بیرون نشوید یا این که در گوگل مجدد عبارت متبوع را کاوش نکنید، امتیاز مثبت برای تارنما متبوع تصویب می گردد؛ براین اساس، جایگاهش در جایگاه‌بندی گوگل بهبود مییابد. احتمالا میتوانید عکس این مورد را هم فکر کنید که در شرایطی‌که سریع از وبسایت بیرون گردید و مجدد در گوگل کاوش نمائید، امتیاز منفی برای وب سایت تصویب گردیده و درجه آن تنزل پیدا می‌نماید.

 

مطلقا بخوانید: دارای اسم و رسم ترین و مهمترین الگوریتم های گوگل چیست؟
 

چرا گوگل، الگوریتم رنک برین را معرفی کرد؟
در بالا، مقصود از ساخت این الگوریتم، برطرف کردن یک خلل معمولی، البته والا بود! یکسری سال پیش، مشکلی که برای گوگل پدیدآمد این بود که ۱۵ درصد عبارات کلیدی که اشخاص درین موتور کاوش تایپ می‌کردند، تا قبل از این هیچوقت بکر بود. ممکن میباشد این‌طور فکر کنید که‌این درصد عدد چندان متعددی هم وجود ندارد، ولی هنگامی که به طور روزمره، میلیاردها کاوش در گوگل پردازش ‌خواهد شد، ۱۵ درصد عددی در حدود ۴۵۰ میلیون واژه کلیدی در روز می باشد. به بیانی معمولی، این موتور جستجوی پرطرفدار، در یک روز برای ۴۵۰ میلیون کاوش هیچ پاسخی نداشت و این قضیه بر ترازو محبوبیت وی تاثیرگذار بود.

پیش از آن‌که رنک برین به وجود بیاید، ربات‌ها به نسخه برداری صفحه های می‌پرداختند تا ببینند که آیا آنان واژه کلیدی ظریف و مشخصی که استفاده کننده کاوش کرده را دارا هستند یا این که نه. البته از آنجایی که‌این کلیدواژه‌ها به طور کامل تازه بودند، گوگل قدرتمند خلا هیچ‌سیرتکامل سرنخی از آنچه که متبوع استفاده کننده بود، بیابد. امروزه این موتور کاوش، برای انتخاب جایگاه‌بندی وب سایت‌ها و محتوای آن ها، از بیشتراز ۲۰۰ سیگنال به کارگیری می‌نماید. الگوریتمی که در‌این نوشته‌علمی معرفی کردیم، دربین این موردها، سو‌مین سیگنال اصلی به حساب میآید. به همین استدلال می‌اقتدار اعلام‌کرد که به دنیاآمدن هوش تصنعی توانسته انقلاب بزرگی در طرز ادراک سوال ها وقتگیر و بغرنج برای ربات‌های گوگل پدید آورد.

به عبارتی‌طور که می دانید، rank brain به مکان تمرکز بر روی کیورد، به معنا هم اعتنا داراست. خلال این، وضعیت جغرافیایی استفاده کننده هم در رساندن وی به مقصودش تاثیرگذار میباشد. در حال حاضر یوزرها با فرضی ریلکس میتوانند موضوعات موردنظرشان را پیدا نمایند، هرچند که کلمات جستجوی آنان غیر قابل درک و مبهم باشد!

روش های سئو


4. فعال سازی یک تارنما اساسی وجود ندارد که یک سری کتاب درباره‌ی گلف بخوانید ، هیچ وقت نمی توانید سئو در مشهد سوای گزینش گروه ای از باشگاه ها و تمرین ، پیروز مسابقات گردید. همین رینگ ها برای seo نیز درست گو میباشد. شما می بایست این تئوری را بدانید ، ولی جایگزینی برای آلوده شدن دستان خویش و در واقع جایگاه بندی وب سایت نیست. برای آغاز پروژه خویش ، فقط کاری که بایستی اعمال دهید اینست: موضوعی را تعیین نمایید که به آن عشق دارید. خرید دامنه و هاستینگ؛ یک تارنما مهم فعال‌ساز‌ی فرمایید. استارت به ساخت‌و‌ساز محتوا نمایید از آنجا ، این یک آیتم میباشد که علم seo سئو خویش را با سئو مطالب خویش ، تولید پیوند ها و اعتقاد و باور از اینکه تارنما شما از دید فنی از نگاه فنی از دید فنی سلامت میباشد ، عملی می نماید. هیچ چیز در باب بهینه سازی بیشتر از اجرا این عمل به شما خاطر نخواهد اعطا کرد. گفته می‌شود ، این به وضوح مدتی ارتفاع می‌کشد ، و هیچ چیز بیشتر از تایپ کردن محتوا ارتفاع نمی کشد. به این ترتیب ، در‌صورتی‌که دارایی ما یحتاج برای اعمال این عمل را دارید ، هیچ شرمی در برون سپاری محتوا نیست. صرفا به طبعً به تالیف کننده خویش آیین نامه های واضحی بدهید تا آنچه برای ایجاد آن‌ها برای مرتبه بندی با صرفه میگردد.

 

 

5- سوت زدن.

این به عبارتی چیزی میباشد که شما در اولِ مسافرت سئو خویش خواهید بود چون می بایست مقداری درخصوص تمامی چیز بیاموزید تا مبنا و مبنا محکمی دراین مورد داشته باشید. با این حالا ، شما بایستی با سپری شد مجال از آن پیشین گردید. در اینجا دو طریق برای اجرا این فعالیت وجود داراست:

 

الف - یک مهارت خاص در seo را مدرس فرمائید از‌آن‌جا‌که سئو یک قضیه بزرگ میباشد ، شما وقت نخواهید داشت که هم در ساختن لینک و پیوند و هم در سئو کاوشگر باشید. دربین این دو همپوشانی پاره ای وجود داراست که بهبود یک مهارت حقیقتاً مهارت دیگر را بهبود نمی بخشد. در قبال ، شما بایستی به آنچه که تحت عنوان یک کارشناس سئو T صورت شناخته میشود ، تبدیل گردید. یک کارشناس بهینه سازی T صورت به‌این مضمون‌ میباشد که مهارتهای وسیع ای را در همگی مورد ها بهینه سازی دارید ، البته در یک ناحیه خاص بهتر می‌باشید.

ب. مدرس seo برای یک صنعت اعمال بهینه سازی برای دلالان نیاز به یک راه به طور کاملً گوناگون برای seo بیزنس الکترونیکی داراست.

 

6. ساخت و ساز سیستم و واگذاری هرچه بیشتر درباره بهینه سازی داده ها استخراج نمائید ، بیشتر متوجه خواهید شد که در روز سا‌عتها کافی نیست تا خودتان کلیه امور را جاری ساختن دهید. البته حتی درصورتی که وجود داشته باشد ، جاری ساختن این عمل گشوده هم ناکارآمد خواهد بود. بودن یک کارشناس سئو \"T صورت\" بدین معنا میباشد که اشخاصی وجود دارا هستند که خوب از شما وظایف بهینه سازی را اجرا میدهند. واگذاری آن وظایف به اشخاص مطلوب ، وقت شمارا صرف می نماید تا برای چیزهایی که در آن به شایسته ترین وجه لذت می‌برید سپری نمائید. مثلا ، در‌حالتی که تخصص شما در بازرسی و جستجوی کلید واژه و کلمه ها و تایپ کردن محتوا در مرتبه بندی باشد ، چنین میباشد که بایستی وقت خویش را بگذرانید. میتوانید فردی را برای اعمال وظایف مانند تشکیل داد لینک و پیوند و سئو فنی به سرویس بگیرید. در طول صرفه جویی در طول قبلی ، مشتریان شما سرویس ها بهتری می‌گیرند چون اشخاص بسیار تخصصی دارا هستند که در هر جنبه سئوی خودکار می نمایند. با این اکنون ، بیشتر اشخاص به معنای بخش های متحرک خیس می باشند ، که می‌تواند سبب به افتادن در میان رخنه‌ ها خواهد شد. ساخت‌و‌ساز سیستم ها شایسته ترین شیوه برای نگه داشتن همگی در به عبارتی برگه میباشد. این در معنای ساخت لیست های تحلیل بهینه سازی (یا این که SOP) میباشد که در هر پروژه از آنان استعمال می‌کنید تا موردها را مرتفع نگه دارید.

در آغاز کار، تجزیه و تحلیلی از وب داشته باشید


پس از اینکه هدف ها سئوی خویش را به صورت بدیهی تمجید کردید، به قابل انعطاف افزاری نیاز دارید که بتواند مورد ها اساسی را پیگیری نماید.



ابزارهایی همانند گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجوی گوگل (Google Search Console) و قابل سئو در مشهد انعطاف افزارهای تجزیه و نظارت سری میتواند در پیگیری این مورد ها به شما یاری دهد. ابزارهایی همانند CrazyEgg به شما  آرم می‌دهد بازدید کنندگان سایتتان بر روی چه مواقعی کلیک می نمایند و در چه قوانینی وبسایت شمارا سوای بازدید رها کرده اند.



پیش از اینکه بخواهید اولی بازدید کنندگان را به وب سایت خویش جذب فرمایید بایستی از این ابزارهای تحلیلی به عایدی خویش به کارگیری فرمایید.

برای هر شیت ای توضیحات متای اختصاصی و مرتبط بنویسید
یکی‌از دیگر از نکات اساسی در حوزه بهینه سازی که بیشتر اشخاص آن را نادیده می‌گیرند، تولید توضیحات متای عالی میباشد. هنگامی که موتور جستجویی همانند گوگل، وب سایت شما‌را در کاغذ نتیجه ها به مخاطب علامت می‌دهد،متا دسکریپشن یا این که به عبارتی توضیحات متا او‌لین بخشی میباشد که اشخاص آن را مشاهده می نمایند.

قطعا بخوانید: روش تولید لینک و پیوند‌ها در رپورتاژ اطلاع رسانی


کلاً بایستی در لحاظ داشته باشید که گوگل محتوای تکراری را دوست ندارد. اما ممکن میباشد برخی از وقت ها بخواهید قسمتی به عنوان مثال یا این که گزاره بقیه تارنما ها را نسخه برداری فرمایید البته به چاپ رساندن محتوای تکراری می‌تواند جریمه گوگل را به یاور داشته باشد.

در همین راستا، توضیحات متای تکراری قادر است شما‌را به دردسر بیندازد. در صورتی‌که بتوانید از این آیتم دوری کنید، قوی خواهید بود تجارب کاربری مفیدی آماده فرمایید. شما نمی توانید توضیحات متای یکسان برای همگی صفحه های خویش بنویسید. موضوعاتی که در وبسایت شما وجود داراست ممکن میباشد به طور کامل با هم گوناگون باشند. در شرایطی که از یوزرها وردپرس میباشید، میتوانید نقص‌ توضیحات متای تکراری را با نصب پلاگین هایی همانند All-In-One-سئو Pack و Yoast حل نمایید. پس از نصب این پلاگین ها، آن را فعال فرمایید. در زیر برگه، نصیب توضیحات متا و تگ تیتر را وارد نمائید.



صرفا از نشانی های با معنا و قابل تلاوت استعمال فرمائید
چنانچه یوزرها نتوانند نشانی وب سایت شما‌را بخوانند یا این که فهم و شعور نمایند، موتورهای کاوش نیز ممکن میباشد سردرگم شوند. در صورت پایین طریق اکران نشانی وب سایت ما‌را مشاهده می‌کنید:

چرا خرید بک لینک اشتباه است؟


حدودا مجموع وبمستران اکنون از اثر منفی خرید بک لینک و پیوند بر بهینه سازی و استخراج لینک و پیوند های سئو در مشهد متعددی و نامناسب آگاه می‌باشند. یکی سوالهای رایجی که خوانند‌گان مطرح میکنند این میباشد که، “خرید بک لینک و پیوند از وب سایت های با پیج رنک بالا چه تاثیری داراست؟ گوگل به چه شکل متوجه مبلغی بودن آن شود؟”

جواب به‌این پرسش عمل بسیار راحتی میباشد، خرید بک لینک و پیوند عمل صدق وجود ندارد! در صورتیکه بدنبال دستیابی منزلت مطلوب در حاصل گوگل می باشید و طرح ریزی دراز مدتی برای شغل خویش دارید، خرید بک لینک و پیوند طرز قابل قبولی وجود ندارد چون ممکن میباشد شما‌را با ایرادات دور از شوخی مانند جریمه وب سایت به وسیله گوگل در آجل روبرو نماید.

به لهجه معمولی، گوگل بک لینک و پیوند را بعنوان یک رای مثبت از طرف یوزرها یا این که تارنما های دیگر به شیت یا این که وب سایت شما می شناسد. با حصول رای بیشتر شما شانس برد در انتخابات گوگل را خواهید داشت. گوگل صراحتا اعلام کرده که خرید بک پیوند برخلاف سیاست های این وب سایت بوده و سرپیچی شناخته می گردد. ایراد از جایی شروع میشود که یوزرها فکر می‌کنند با خرید رای می توانند موتور کاوش را فریب داده و درین انتخابات غالب باشند اما بررسی گوگل بر خرید بک لینک و پیوند بسیار بغرنج و توانمند میباشد.


اخطار گوگل به وب سایت ها درباره‌ی اثر منفی خرید بک پیوند

روش اثر بک پیوند بر حاصل گوگل
در شرایطی‌که بک لینک و پیوند شما از یک وبسایت دارای اعتبار و با پیج رنک بالا باشد حتما اثر بیشتری بر seo وبسایت شما خواهد داشت. همین دستور موجب خرید بک پیوند از وب سایت های کارکشته با ارزش بالا در یکسری سال قبلی گردیده است. گوگل با دقت به کلماتی که در حوالی یک پیوند قرار دارا‌هستند مورد وبسایت را تشحیص می دهد.

بطور نمونه وبسایت های متعددی در صفحه های خویش به وبسایت آمازون ارجاع می‌دهند که معمولا در جمله‌ها آن ها واژه “Books” مشاهده میشود به همین ادله شما با جستجوی این کلمه و واژه در گوگل وبسایت آمازون را در مرتبه دوم و پس از کتابخانه گوگل مشاهده خواهید کرد البته برای وب سایت آمازون بدین حجم و اقتدار، کلمه و واژه “Cars” بعنوان یک کلمه و واژه کلیدی شناخته نمی شود چون هیچ پیوند ورودی قابل قبولی برای آن ندارد.

در سود خرید بک لینک و پیوند فقط وقتی برای تارنما شما موءثر خواهد بود که از وبسایت های دارای اعتبار و مربوط به موضوع کاری شما باشد. همینطور می بایست به واژه و کلمه یا این که عبارت پیوند گردیده یا این که به عبارتی انکر تکست و کلماتی که در حوالی آن حضور دارا هستند دقت ویژه ای داشته باشید. چون بک پیوند شما بر آن واژه کلیدی در نتیجه ها گوگل موءثر خواهد بود و خیر مجموع کلماتی که بعنوان مقصود خویش تعیین نموده اید.

برای استخراج داده ها بیشتر دراین مورد سفارش می کنیم نوشته‌علمی انکر تکست چیست را در وبسایت آکادمی وبسیما تحقیق نمائید.

کنترل سئو سایت، چگونه بر روی سئو نظارت کنیم؟


عدم اعتنا به ایرادات اتفاق افتاده در ارتباط با seo، حتی‌در یکسری روز نیز می‌تواند اثر بزرگی سئو در مشهد بر روی تجارت شما داشته باشد. حالا با این موقعیت چه‌طور به در اختیار گرفتن بهینه سازی وب سایت و شناسایی اشتباهات در کمترین مجال بپردازیم؟ رسیدگی بر روی سالم بهینه سازی برای توفیق در حصول و شغل های آنلاین امری ضروریست. افت جایگاه تارنما در دیده بر هم زدنی قادر است رخداد بیفتد و انتظار برای گزارشات ماهانه می‌تواند تجارت شما‌را به ورطه سقوط مجاورت می نماید.

معیارهایی در seo وجود دارا هستند که باید به طور روزمره یا این که هفتگی نظرها شوند تا از بروز اشتباهات تازه در تارنما منع به کار آید. اگرچه این معیارها اشاره به خلل به سری نمیکنند، ولی آغاز خیر و خوبی برای کشف برهان مهم اختلال میباشند.

شیوه هایی که درین مقاله به آنان پرداخته ایم در اکثری از سایت ها کارا می باشند. این شیوه ها صرفا در وبسایت هایی که نیازهای به خصوص یا این که اپلیکیشن seo غامض ای دارا هستند، باید متناسب با آنان تنظیمات شوند.

1. تغییرات در ترافیک ارگانیک

ترافیک ارگانیک (ترافیک به دست آمده از حاصل کاوش) یکی وسیع ترین هدف ها seo بوده و تغییر و تحول در‌این نوع ترافیک، به صورت پهناور ای از بهینه سازی نشات میگیرد. در صورتی مبتلا افت ترافیک شدید:

ایراد را شناسایی و شرایط را تشریح فرمایید
از معیاری های بیشتری برای یاری به یافتن منبع خلل به کارگیری فرمایید
ترافیک ارگانیک مجموع مناطق را به طر جداازهم نظارت نمائید تا متوجه گردید که آیا افت ترافیک از مکان خاصی نشات گرفته یااینکه تمام وبسایت تحث اثر قرار گرفته میباشد.
داده های به دست آمده را در دو نصیب گوشی و دسکتاپ تیم بندی نمایید تا متوجه پلتفرمی که بیشتر پایین اثر قرار گرفته گردید.
بقیه شبکه های بازاریابی را رسیدگی نمائید و کاهش ترافیک از این منابع را نیز تحلیل نمائید.
در صورتی سایت شما در گیر ارتقاء ترافیک شد، تفحص فرمائید که چه عواملی در آن نقش داشته و با یادگیری در این زمینه، از تکنیک های شبیه در بقیه بخشها نیز استعمال فرمایید.

برای شناسایی سریع افت ترافیک هشداری را در پلتفرم آنالیتیکس خویش طرح ریزی نمائید تا در شکل افت ترافیک ارگانیک هفتگی به مقدار بیش تر از 5% برای شما ایمیلی ارسال گردد تا در جریان آن قرار بگیرید.

2. تغییر‌و تحول در ترافیک فارغ از مرجع
بخش اعظمی از اشخاص صرفا به ترافیک ارگانیک اعتنا می نمایند و به ترافیک فارغ از مرجع وبسایت توجهی نمیکنند. به این دلیل‌که اکثری از یوزرها بعداز مشاهده سایت شما از حاصل کاوش، ممکن میباشد که در دفعات آجل به طور بی واسطه و با نوشتن نشانی دامنه، وارد وب سایت شوند. با ارتقا سطح کد گذاری موتورهای کاوش و امنیت مرورگرها، بخش اعظمی از ترافیک های ارگانیک در پلتفرم های آنالیتیکس به طور بدون واسطه (Direct) شناسایی می‌شوند. این حادثه در ارتباط ترافیک تلفن همراه بیشتر می افتد. در‌حالتی که ترافیک فارغ از مرجع سایت در گیر کاهش شد:

بررسی نمائید که آیا همین حادثه در ترافیک ارگانیک نیز روی داده میباشد یا این که خیر.
داده های مربوط به ورودی های گوشی را نیز آنالیز کرده و کاهش ترافیک از این منبع را نیز تحقیق نمائید، به دلیل آنکه بخش اعظمی از مرورگرهای مدرن گوشی داده های مرجع را منتقل نمی‌کنند.
در شکل برچسب گذاری UTM برای دیگر شبکه های بازاریابی احتمالا با کاهش ترافیک فارغ از مرجع مواجه خواهید شد.
بقیه شبکه های بازاریابی را نظارت نمائید و کاهش ترافیک از این منابع را نیز آنالیز نمائید.
در شرایطی که ترافیک فارغ از مرجع در گیر ارتقا شد:

عامل ها دخیل درین حوزه را شناسایی و از نکته آن در بقیه قسمت های وبسایت نیز به کار گیری نمائید.
از برچسب گذاری درست UTM باور نتایج نمائید.
ارتقا در ورودی های تلفن همراه وبسایت را ارزیابی فرمائید.
ارتقا ورودی ها از سایر شبکه های بازاریابی را آنالیز نمایید.
سفارش میکنیم که هشداری در پلتفرم آنالیتیکس طراحی برنامه فرمایید که با ارتقاء یا این که کاهش 10% ترافیک سوای مرجع نسبت به هفته قبلی به شما در پوسته نشانی اینترنتی آگهی گردد.