عدم اعتنا به ایرادات اتفاق افتاده در ارتباط با seo، حتیدر یکسری روز نیز میتواند اثر بزرگی
سئو در مشهد بر روی تجارت شما داشته باشد. حالا با این موقعیت چهطور به در اختیار گرفتن بهینه سازی وب سایت و شناسایی اشتباهات در کمترین مجال بپردازیم؟
رسیدگی بر روی سالم بهینه سازی برای توفیق در حصول و شغل های آنلاین امری ضروریست. افت جایگاه تارنما در دیده بر هم زدنی قادر است رخداد بیفتد و انتظار برای گزارشات ماهانه میتواند تجارت شمارا به ورطه سقوط مجاورت می نماید.
معیارهایی در seo وجود دارا هستند که باید به طور روزمره یا این که هفتگی نظرها شوند تا از بروز اشتباهات تازه در تارنما منع به کار آید. اگرچه این معیارها اشاره به خلل به سری نمیکنند، ولی آغاز خیر و خوبی برای کشف برهان مهم اختلال میباشند.
شیوه هایی که درین مقاله به آنان پرداخته ایم در اکثری از سایت ها کارا می باشند. این شیوه ها صرفا در وبسایت هایی که نیازهای به خصوص یا این که اپلیکیشن seo غامض ای دارا هستند، باید متناسب با آنان تنظیمات شوند.
1. تغییرات در ترافیک ارگانیک
ترافیک ارگانیک (ترافیک به دست آمده از حاصل کاوش) یکی وسیع ترین هدف ها seo بوده و تغییر و تحول دراین نوع ترافیک، به صورت پهناور ای از بهینه سازی نشات میگیرد. در صورتی مبتلا افت ترافیک شدید:
ایراد را شناسایی و شرایط را تشریح فرمایید
از معیاری های بیشتری برای یاری به یافتن منبع خلل به کارگیری فرمایید
ترافیک ارگانیک مجموع مناطق را به طر جداازهم نظارت نمائید تا متوجه گردید که آیا افت ترافیک از مکان خاصی نشات گرفته یااینکه تمام وبسایت تحث اثر قرار گرفته میباشد.
داده های به دست آمده را در دو نصیب گوشی و دسکتاپ تیم بندی نمایید تا متوجه پلتفرمی که بیشتر پایین اثر قرار گرفته گردید.
بقیه شبکه های بازاریابی را رسیدگی نمائید و کاهش ترافیک از این منابع را نیز تحلیل نمائید.
در صورتی سایت شما در گیر ارتقاء ترافیک شد، تفحص فرمائید که چه عواملی در آن نقش داشته و با یادگیری در این زمینه، از تکنیک های شبیه در بقیه بخشها نیز استعمال فرمایید.
برای شناسایی سریع افت ترافیک هشداری را در پلتفرم آنالیتیکس خویش طرح ریزی نمائید تا در شکل افت ترافیک ارگانیک هفتگی به مقدار بیش تر از 5% برای شما ایمیلی ارسال گردد تا در جریان آن قرار بگیرید.
2. تغییرو تحول در ترافیک فارغ از مرجع
بخش اعظمی از اشخاص صرفا به ترافیک ارگانیک اعتنا می نمایند و به ترافیک فارغ از مرجع وبسایت توجهی نمیکنند. به این دلیلکه اکثری از یوزرها بعداز مشاهده سایت شما از حاصل کاوش، ممکن میباشد که در دفعات آجل به طور بی واسطه و با نوشتن نشانی دامنه، وارد وب سایت شوند. با ارتقا سطح کد گذاری موتورهای کاوش و امنیت مرورگرها، بخش اعظمی از ترافیک های ارگانیک در پلتفرم های آنالیتیکس به طور بدون واسطه (Direct) شناسایی میشوند. این حادثه در ارتباط ترافیک تلفن همراه بیشتر می افتد. درحالتی که ترافیک فارغ از مرجع سایت در گیر کاهش شد:
بررسی نمائید که آیا همین حادثه در ترافیک ارگانیک نیز روی داده میباشد یا این که خیر.
داده های مربوط به ورودی های گوشی را نیز آنالیز کرده و کاهش ترافیک از این منبع را نیز تحقیق نمائید، به دلیل آنکه بخش اعظمی از مرورگرهای مدرن گوشی داده های مرجع را منتقل نمیکنند.
در شکل برچسب گذاری UTM برای دیگر شبکه های بازاریابی احتمالا با کاهش ترافیک فارغ از مرجع مواجه خواهید شد.
بقیه شبکه های بازاریابی را نظارت نمائید و کاهش ترافیک از این منابع را نیز آنالیز نمائید.
در شرایطی که ترافیک فارغ از مرجع در گیر ارتقا شد:
عامل ها دخیل درین حوزه را شناسایی و از نکته آن در بقیه قسمت های وبسایت نیز به کار گیری نمائید.
از برچسب گذاری درست UTM باور نتایج نمائید.
ارتقا در ورودی های تلفن همراه وبسایت را ارزیابی فرمائید.
ارتقا ورودی ها از سایر شبکه های بازاریابی را آنالیز نمایید.
سفارش میکنیم که هشداری در پلتفرم آنالیتیکس طراحی برنامه فرمایید که با ارتقاء یا این که کاهش 10% ترافیک سوای مرجع نسبت به هفته قبلی به شما در پوسته نشانی اینترنتی آگهی گردد.