ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

الگوریتم کبوتر گوگل و تاثیرات آن بر سئو محلی


الگوریتم های گوگل یا این که گلشن وحش گوگل
الگوریتم‌های گوگل اسم‌های جالبی دارا هستند؛ در کنار الگوریتم کبوتر، یکسری الگوریتم دیگر با اسم‌های سئو در مشهد جالبی مانند مرغ مرگس‌خوار، پاندا، پنگوئن و غیره قراردارد که همه با وظیفه الگوریتم مرتبط می باشند. شاید از بدور مانند یک گلشن وحش به حیث رسد ولی برای مثال الگوریتم مرغ مگس‌خوار دقیقا همچون نامش شغل می‌نماید و تارنما‌های خلاف کار را از دربین نتیجه ها کاوش کنار می گذارد. درین در بین، اسم الگوریتم کبوتر گوگل یا این که Google Pigeon Algorithm هم به چشم می خورد که در نصیب آتی می خواهیم به کاربرد آن بپردازیم.



 

الگوریتم کبوتر گوگل چیست؟
در شرایطی‌که بخواهیم در یک تعریف و تمجید خیلی معمولی و مختصر کاربرد این الگوریتم را تعریف‌و‌تمجید کنیم، این تعریف و تمجید مطلوب میباشد؛ الگوریتمی از گوگل که هنگامی شما واژه کلیدی یا این که نام خاصی را کاوش میکنید، آن عبارت را نظارت می‌نماید تا چنانچه به حالت مکانی یا این که نام جای خاصی یا این که استخراج‌وکار محلی اشاره گردیده بود شایسته ترین پیشنهادات و نتیجه ها به عبارتی ناحیه را در دسترستان قرار دهد. شاید شما هم یک دستیابی‌وکار محلی داشته باشید و بخواهید از اینگونه قابلیتی به کارگیری نمائید.

مداقه شرایط مکانی برای گوگل
یک کدام از معیارهای تازه گوگل برای جایگاه‌بندی تارنما‌ها و محتواهای آنان براساس حالت مکانی میباشد. به عبارت دیگر، گوگل از مجموع گونه های محتواها یعنی متن، تصویر، صدا و کلیپ پناه می‌نماید. پس نوع محتوا چندان در‌این گفت و گو یعنی جایگاه وب سایت دخالت ندارد. عامل ها مفید در گزینش یک محتوا، زیاد می‌باشند ولی موثرترین دلیل مرتبط بودن محتوا با کلیدواژه استفاده کننده میباشد.

در صورتی‌که بخواهیم با یک نمونه توضیحاتمان را کامل شدن کنیم، می بایست از شما هم امداد بگیریم. قطعا یادتان میباشد که تا تعدادی وقت پیش هنگامی درباره یک کلیدواژه مانند خرید کفش طهران در گوگل کاوش می‌کردید، سرویس ها فروش کفش از جای ‌های غیرمرتبط هم در کاغذ کاوش و SERPs ظواهر می‌شدند. این از حیث مخاطب به هیچ عنوان خوشایند وجود ندارد؛ زیرا سبب ساز اتلاف وقت میشود.

 

مسلما بخوانید: بهینه سازی محلی چیست؟ نحوه های بهبود seo محلی Local سئو
 

امروزه البته زمانی درباره نزدیکترین رستوران به ولیعصر یا این که رزرو هتل آنلاین در طهران کاوش می کنید، مرتبط‌ترین پیشنهادات همپا با نقشه و فاصله در اختیارتان قرار می گیرد. مجموع این تغییرات در راستای بهبود حالت مخاطب و ساخت احساس ارزشمندی در او میباشد. هنگامی نتیجه ها کاوش به نیاز استفاده کننده مجاورت باشد، شم بهتری در او صورت می گیرد.

به عبارتی هنگامی که الگوریتم کبوتر خلا و معیاری براساس شرایط مکانی تعریف‌و‌تمجید نشده بود، گوگل حاصل متعدد را گزینه تحقیق قرار بخشید و تصمیم گرفت تا الگوریتم جدیدی به اسم کبوتر راه اندازی نماید. همان طور که تا این نصیب متوجه شدید، الگوریتم Pigeon گوگل در واقع سئوی محلی را مقصود قرار می دهد؛ البته این اثر دقیقا چقدر میباشد؟ یا این که تمجید سئوی محلی چیست؟ همگی این مفاد را در نصیب آینده با جزئیات بی نقص بخوانید.



 

آیا الگوریتم کبوتر روی seo اثر داراست؟
مطلقا جواب این پرسش مثبت میباشد ولی پیش از پژوهش مفاد بیشتر، آغاز بایستی به تمجید seo محلی یا این که Local سئو بپردازیم. در سئوی محلی، داده ها متفاوت استخراج‌وکارها، جای ‌های خاص و غیره براساس حالت مکانی عده‌آوری گردیده و براساس به عبارتی میتوانید در حاصل کاوش مرتبه بهتری پیدا فرمائید. الگوریتم کبوتر گوگل سبب ساز میگردد سکو شما در سئوی محلی خوب گردیده و مشتریان بیشتری جذب نمائید.

براین اساس، معرفی خوب و ظریف‌تری از استحصال‌وکار شما در دسترس مشتریان قرار می گیرد؛ به عنوان مثال در صورتی مشتری به‌دنبال آرایشگاه مردانه در مجاورت خانه خویش باشد، با وارد کردن اسم محل متبوع به راحتی اسم و نشانی، شماره تلفن، ساعت کاری و ترازو فاصله تا جای آرایشگاه را پیدا می‌نماید؛ کل این جزئیات فقط با یک سری کلیک معمولی! به طبع کاوش در گوگل با الگوریتم‌های خفنی زیرا کبوتر، بسیار ریلکس‌خیس از مدام گردیده.

شاید از خویش بپرسید دیگر چه اطلاعاتی به وسیله این الگوریتم قابل تشخص میباشد؟ در کل هر محتوایی که مرتبط با فضای استخراج‌وکار باشد، مانند عکس‌های دور و اطراف داخلی رستوران، عکس غذاها، کلیپ مشتریان، نظرها یوزرها متعدد، ترازو امتیازدهی آن ها و مواقعی از این قبیل به راحتی در سئوی محلی قابل ردیابی خواهد بود و روی فروش یا این که شناخته‌خیس شدن شما اثر بسزایی دارااست.

تولید محتوا چیست؟


اوایل که ایجاد محتوا باب شد، بخش اعظمی در ادامه تایپ کردن نوشته‌ی علمی آموزشی یا این که کامل شدن صفحه ها وب سایت خویش سئو در مشهد  افتادند. ایجاد محتوا تکنیک جدیدی وجود ندارد. آدم از وقتی که توانست خودکار به دست بگیرد و خط نوآوری شد، محتوا پدید آمد. اکنون این ایام مدل محتوا عوض شد‌ه‌است. متن، پادکست، ویدیو، محتوای کوتاه برای پیامک و نشانی اینترنتی و غیره از مثال‌های محتوا میباشند. هریک بسته به نوع مقاله ها وبسایت بایستی در درون مقاله به شغل رفته میباشد.

اکنون اصطلاح دیگری که داریم، بازاریابی محتوا میباشد. بازاریابی محتوا دربرگیرنده تکنیک‌هایی میباشد که با آنها شما متن را به یوزرها مطلوب میرسانید. هر که درین حوزه شغل می‌نماید، بایستی اصول بهینه سازی و بازاریابی اینترنتی را هم بداند.

در نگاه نخستین seo و بازاریابی محتوا را می‌اقتدار به‌شکل ذیل اکران بخشید (اما می‌قدرت برای ساخت محتوا هم همین صورت را در حیث گرفت.)

درپی قرائت نوشته‌ی‌علمی‌ی پایین به شما توصیه میشود

گام اولیه در ساخت‌و‌ساز محتوا

 



محتوا بخشی از seo میباشد. در واقع یکی‌از اصول seo برای ارتقاء درجه وب سایت، ساخت و بازاریابی محتوا میباشد. برای همین صورت ظریف آن به‌شکل ذیل خواهد بود:



بخشی که مستقل آرم داده گردیده مشمول عمل‌هایی میباشد که خارج از حوزه مشترک برای ارتقا مرتبه تارنما اجرا داده میشود.

تفاوت بهینه سازی با ساخت و ساز محتوا
پیش از اینکه وارد رابطه در بین seo و ساخت و ساز محتوا شویم، آغاز می بایست به‌شکل ظریف تفاوت آنان را بدانیم. در واقع اینکه چرا می گوییم ساخت‌و‌ساز محتوای خالی نمی‌تواند به سئو وبسایت شما یاری دهد:

دعوا‌های تکنیکی seo نسبت به محتوا خیلی بیشتر میباشد. در واقع محتوا بخشی میباشد دایره تکنیک‌های seo وبسایت به حساب میآید.
شخصی که دارای تخصص بهینه سازی میباشد، می بایست علم ابتدایی محتوانویسی را بداند؛ ولی متخصص ایجاد محتوا صرفا بایستی بر اصول بهینه سازی نویسی مسلط باشد.
هزینه بهینه سازی برای ارتقاء وب سایت در یک واژه خیلی بیشتر از محتوا میباشد.

بهترین و اصلی ترین نکات سئو


۶) استعمال از تگ‌های تیتر (H)
استعمال از تگ‌های تیتر h به صحت، مداقه متعددی دارااست، h مشخص و معلوم کننده قیمت عبارات میباشد سئو در مشهد و از شماره ۱ تا ۶ وجود داراست، باارزش ترین تگ شماره یک میباشد که در هر شیت از اینترنت‌تارنما فقط یک توشه می بایست استعمال شود. برای عنوان ها داخلی ورقه وب سایت که قیمت بیشتری دارا هستند، تگ h2 مطلوب خیس بوده و برای تارنما تحت تیتر‌ها هم می‌اقتدار از تگ h3 و … نیز بهره مند شد.

برای پژوهش بیشتر در موضوع بهینه سازی محتوا، به نوشته‌علمی‌ی طرز‌های seo محتوا رجوع‌نمایید.

 
Off page بهینه سازی یا این که سئو آف پیج
offpage برخلاف seo داخلی که بر روی پباده سازی و همت باطن اینترنت‌تارنما کار داشت، دربرگیرنده اقدامات و تغییراتی میباشد که در سوا اینترنت‌تارنما می بایست صورت پذیرد و به صورت عمده بر روی پیوند سازی و پیوند به چنگ آوردن از اینترنت‌تارنما‌های دارای اعتبار کار می‌نماید.

 در اینجا به چندین مبادرت اصلی در بهبود seo off page میپردازیم:

تولید کانال بک پیوند سازی کارکشته
کامنت گذاشتن در وب لاگ های مرتبط
شغل در انجمن های ذکر کرد و گویی و تارنما های سوال و جواب
خرید بک پیوند و رپورتاژ اطلاع رسانی
شغل در کانال اجتماعی
در خصوص سئوی خارجی و ساخت کانال بک، در مقالاتی مشاجره‌های کامل تری داشته‌ایم که برای پژوهش‌ی آن میتوانید به صفحه ها سئوی آف پیج رجوع نمایید.

گوگل بمب چیست و چگونه می‌توان آن را اعمال کرد؟


گوگل بمب چیست؟

گوگل بمب، بمب گوگل، بمباران گوگل، Google Bomb، Google Washing و Google Bombing همه به یک مضمون‌ سئو در مشهد اشاره دارا‌هستند و آن هم ارتقا مرتبه یک شیت اینترنت بر روی یک واژه و کلمه ی کلیدی معلوم با به دست آوردن بک پیوند بیشمار از سایت های متفاوت میباشد که نوعی تکنیک سئوی کلاه سیاه به حساب میآید. بمباران گوگل به ‌طورکلی دربرگیرنده ارتقا غیر طبیعی تعداد صفحاتی میباشد که به یک کاغذ خاص اینترنت، لینک و پیوند می دهند (به یار و همدم کلمه ها مستعمل در انکرتکست پیوند). بدین شکل که در صورتی چند شیت متعدد اینترنت، دربردارنده یک بک لینک و پیوند با انکرتکست (متن لینک و پیوند) یکسان به یک برگه اینترنت باشند، الگوریتم مرتبه ‌بندی جستجوی گوگل، آن شیت اینترنت را در جستجوهای گوناگون یوزرها در گوگل، در درجه‌های بالا قرار می دهد.



بمب گوگل چه‌طور عمل می‌نماید؟

برای گستردن کیفیت کارکرد این گوگل بایستی آغاز یک کدام از سیاق هایی که گوگل برای آنالیز اینترنت‌وبسایت‌ها به کار گیری می‌نماید رو گزینه تحقیق در اختیار بگذاریم. این سیاق گوگل در واقع استعمال از الگوریتم PageRank میباشد که هنوز هم بخشی از نتیجه ها جستجوی گوگل، مبنی بر آن علامت داده میگردند. طبق این الگوریتمِ گوگل، تعداد پیوند های ارجاعی به یک وبسایت و متنی که لینک و پیوند گردیده واحد سنجش محبوبیت یک اینترنت‌وب سایت را در فضای وب معین می نماید. براین اساس به‌شکل تئوری، هرچه تعداد پیوند‌های بیشتری با انکرتکست یکسان، به یک برگه اینترنت وجود داشته باشد، این اینترنت‌وب سایت در حاصل جستجوی مرتبط با محاسبه عبارات کلیدی مو جود در انکرتکست‌ها، سکو بالاتری دستیابی خواهد کرد. اساسا می‌اقتدار اذعان کرد که پیوند دادن اینترنت‌وب سایت‌ها از روش عباراتی یا این که کلماتی که هیچ رابطه موضوعی با محتوای آن اینترنت‌وب سایت ندارند، قابلیت و امکان‌پذیر میباشد.


ولی اینک گوگل دیگر اینترنت‌تارنما‌ها را صرفا مطابق تعداد بک پیوند‌های یک اینترنت‌وب سایت در صفحه های دیگر اینترنت و یا این که حتی مرتبط بودن محتوا با زمینه تارنما آنالیز نمی‌نماید. چون به‌این کارداران، صدها استدلال دیگر جایگاه‌بندی فنی، ساختاری و رابطه با محتوا نیز اضافه گردیده است و به‌طورکلی بیش تر از 200 فاکتور سکو‌بندی گوگل وجود دارااست. این طرز عموماً نتیجه ها معتبری را به یوزرها ارائه می دهد، ولی به جهت الگوریتم PageRank در پیشین، هنوز هم حاصل گوگل میتواند مستعد تخریب به ‌واسطه ترفندها و بازنویسی‌های مرتبه بندی مانند گوگل بمب، باشد. فعلا شرکت گوگل ساختار لینک و پیوند اینترنت‌وب سایت‌ها را به سیرتکامل‌ای گزینه تجزیه و محاسبه قرار می دهد که بتوانند بمباران‌های گوگل را شناسایی و بی‌اعتبار نمایند.



توصیه می‌کنیم نوشته‌علمی ی تحت را از دست ندهید:


در خصوص بهینه سازی کلاه سیاه بیشتر بدانید


عامل ها مؤثر در یک گوگل بمب غالب

یک گوگل بمب چیره نیازمند آن میباشد که تعداد متعددی از اینترنت‌وب سایت‌ها با به‌شغل بردن عبارات کلیدی خاصی در انکرتکست لینک و پیوند، به یک کاغذ اینترنت خاص پیوند دهند. نکته دیگر این میباشد که هنگام ساخت و ساز گوگل بمب، استعمال از وبسایت‌های پر بازدید برای تصاحب کردن بک لینک و پیوند از مداقه ویژه‌ای شامل است، چون لینک و پیوند‌های خروجی آنها در الگوریتم جستجوی گوگل وزن بیشتری دارا‌هستند.


در وبسایت خود از محتواهای تعاملی استفاده کنید


چگونگی محتوایی که برای وب سایت خویش ساخت میکنید، از عنایت بسیار متعددی شامل است. سئو در مشهد دقت داشته باشید که اصلا با به کارگیری از محتواهای باکیفیت ذیل به سکو و واحد سنجش بازدید دلخواه خویش دست پیدا نخواهید کرد.
به کار گیری از تکنیک تعامل با مخاطب، یکی ارزشمندترین تکنیک های بهینه سازی داخلی میباشد. محتوایی که در آن کاربر و شخص خواننده را به داشتن تعامل ترغیب نماید، بها بسیار بالایی دارااست. مثلا ارائه ی یک‌سری سوالات به جا و در غایت قرار دهی جواب سوالهای در‌پی ی محتوا، می‌تواند تاثیرت بسیار مثبتی را در ارتقا تعداد بازدیدکننده های سایت داشته باشد.

13. به کارگیری از لغات مترادف در کنار واژه و کلمه کلیدی
امروزه به کارگیری از معنی واژه کلیدی در ساخت و ساز محتوا به شدت گزینه اعتنا گوگل قرار گرفته و مهمترین انگیزه این دقت نیز، به کارگیری از الگوریتم های بغرنج و توسعه یافته در موتورهای جست و جو میباشد که اقتدار مطلوب را برای شعور مضمون‌ های لغت ها دارا‌هستند. اعتنا داشته باشید که خوب میباشد از ادبیات بی نیاز در ساخت و ساز محتوا به کار گیری فرمایید و از تکرار زیاد عبارات و یا این که عبارت های کلیدی در محتوا خودداری کنید و به مکان آن‌ها، کلمات شبیه یا این که مترادف آن‌ها را بیاورید تا سکو ی بهتری اخذ کنید. از جمله در حالتی که واژه کلیدی شما خرید اینترنتی میباشد، از کلمه و واژه ای مانند خرید آنلاین نیز به کار گیری نمایید.

14.نشانی کاغذ بایستی ظریف و قابل ادراک باشد
این که موتورهای جست و جو بتوانند ریلکس خیس و با جزییات بیشتر به نشانی های جست و جو گردیده دسترسی داشته باشند، بسیار اصلی میباشد. فکر کنید که گوگل در ادامه یکی محتواهای جانور در ورقه ی خاصی از سایت شما میباشد، به هر اندازه ای که نشانی ارائه گردیده به وسیله سایت شما ریلکس خیس و خواناتر باشد، فعالیت جست و جو و کسب نیز خوب اجرا می‌گردد. پس کوشش نمائید با دقت به قضیه یا این که محصولی که دارید، نشانی شیت را تعیین نمائید.

15.زمانبر نبودن نشانی شیت
به هر اندازه ای که نشانی گزینه استعمال برای یک کاغذ ی وب سایت کوتاه خیس باشد، دسترسی به آن نیز فارغ از وجود ایراد و آسوده خیس خواهد بود. اعتنا داشته باشید که یک کدام از تکنیک های بهینه سازی داخلی، به کار گیری از نشانی های کوتاهی میباشد که به شل ترین طرز ی ممکن در اذهان باقی میمانند.

16. به طبع از واژه و کلمه کلیدی در گزاره اولیه به کار گیری فرمایید.
به کار بستن از کلید کلمه در جمله نخستین، از عنایت بسیار متعددی برخوردار‌است. این مسئله باعث می گردد تا مخاطب با پژوهش ی او‌لین خطوط از محتوای جانور، تشخیص دهد که آیا محتوای آن شیت از صفحات وب سایت برای وی مطلوب و اثر گذار میباشد یا این که نه؟ اما یکی از دیگر از دلایل ضرورت به کارگیری واژه کلیدی در گزاره نخستین نیز، هوشمند بودن گوگل و انتظاراتی میباشد که از یک محتوای کیفیت عالی دارااست.