ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

تگ ALT برای عکس ها


تگ alt شبیه متا تگ تیتر و توضیحات میباشد. این تگ به گوگل برای جستجوی عکس ها یاری می نماید. وقتی سئو در مشهد که مخاطب عکسی را در نصیب image گوگل کاوش می نماید، این شانس برای شما وجود داراست عکس شما در بخش های ابتدایی آرم داده گردد.

مهم ترین نکته این میباشد که قطعا محتوای این تگ و عکس ها مربوط به قضیه مهم سایتتان باشد و همینطور لغت ها کلیدی اساسی که مرتبط با این نوشته‌ی علمی میباشد را در آن به فعالیت ببرید. وقتی که عکسی بار گذاری نشود، این متن به مکان آن علامت داده شود و از این رو سبب ساز یاری به تارنما برای قرارگیری در ورقه اولیه گوگل میشود. نکته خیلی اساسی این میباشد که تگ های alt هر عکس بایستی با یکدیگر گوناگون باشد.

پیوند های داخلی
پیوند های داخلی در واقع پیوند های میباشند که منجر اتصال داخلی صحفات مرتبط وبسایت به یکدیگر میگردند. به نوعی آنان را نوعی بک پیوند به اکانت می‌آورند البته بک پیوند داخلی. نکته ای که می بایست در آن‌ها در حیث بگیرید، این میباشد انکر تکست لینک و پیوند های داخلی بایستی واژه و کلمه کلیدی ورقه متبوع باشد و همینطور رابطه محتوایی در بین صفحه های رابطه داده گردیده باشد. مهم‌ترین مزیت لینک و پیوند های داخلی، سبب ساز ریلکس خیس شدن پیمایش یوزرها در وب سایت می گردد که‌این قادر است اثر مهمی در قرارگیری وبسایت شما در ورقه اولیه گوگل باشد.

پیوند های فرنگی
پیوند هایی می‌باشند که شما به دیگر وب سایت ها می دهید یا این که از سایر تارنما ها اخذ میکنید. اثر این لینک و پیوند ها برای شیت اولیه گوگل به مراتب خیلی مهمتر از لینک و پیوند های داخلی میباشد، مخصوصا اینکه در حالتی‌که از شبکه‌های‌مردمی باشد. هرچه محتوای تارنما شما مطلوب باشد، شانس اخذ لینک و پیوند های فرنگی به وب سایت شما بیشتر خواهد بود.

سرعت وب سایت
سرعت تارنما از عامل ها مهمی میباشد که نقش انتخاب کننده در قرار تصاحب کردن تارنما شما در شیت اولیه گوگل داراست. حتی چنانچه همه مفاد به خیر و خوبی رعایت خواهد شد ولی سرعت لود وبسایت بالا باشد، سود منفی برروی جایگاه شما خواهد داشت. سرعت بار گذاری زیاد خیر صرفا اثر منفی بر بهینه سازی تارنما شما داشته باشد، بلکه سبب سوراخ یوزرها شود. حتی تانی 1 ثانیه ای در لود، سود به مراتب منفی خواهد داشت.

نقشه وبسایت
این نکته را در حیث داشته باشید که شما تارنما خویش را برای موتورهای کاوش اولیه از همگی بایستی باصرفه نمایید و این عمل به خیر اجرا نمیشود مگر با داشته یک نقشه تارنما که به آنها نقشه کلی مسیر پیمایش را معرفی فرمائید.

از این رو نقشه وب سایت می بایست بدیهی، قابل خوانا و آپدیت باشد و هر تغییری که در وبسایت نظر میکنید سریعا در پوشه sitemap آپ دیت گردد و قرار گیرد. داشتن نقشه وب سایت به موتورهای کاوش یاری می نماید تا خوب درسایت شما پیمایش کرده و ازاین رو در ورقه اولیه گوگل قرار بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد