ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ساخت یک برنامه محتوایی


محتوا در هرجایی وجود دارااست، ولی توفیق شما در آن به توانایتان در سازگار شدن با رسانه موردنظر متعلق میباشد. سئو در مشهد سبکی از محتوا که در کلیه اشکال رسانه توفیق‌آمیز باشد نیست. حتی‌در رسانه‌های یک‌صورت نیز هنگامی از پلتفرمی به پلتفرم دیگر میرویم، بازهم بایستی تغییراتی در صورت محتوا ساخت نماییم. محتوای موردنیاز در کانال‌های اجتماعی با اینترنت‌وب سایت‌ها متعدد میباشد؛ بدین ترتیب نیاز میباشد که محتوای ساخت‌و‌ساز گردیده را بسته به مخاطبین رسانه، مطلوب‌سازی فرمایید.


به‌دنبال به موعظه شما در اشتراک‌گذاری محتوا در پلتفرم‌های مختلف پرداخته‌ایم.


محتوای کانال‌های اجتماعی



ایجاد محتوا در کانال‌های اجتماعی نیاز به هنر دارااست. ازآنجاکه 2.6 میلیارد استفاده کننده فعال در کانال‌های اجتماعی وجود دارااست، صرف مجال برای ساخت‌و‌ساز محتوا در‌این پلتفرم‌ها پر ارزش خواهد بود. خلال این اشخاصی که در کانال‌های اجتماعی شما‌را دنبال می‌نمایند مشتریان بالقوه خیر میباشند، چراکه آنان مهیا رابطه با محتوای شما خواهند بود.


به‌دنبال به ارائه یکسری نکته در ساخت محتوا در دوست داستنی‌ترین کانال‌های اجتماعی پرداخته‌ایم.


فیسبوک برای ایجاد کرد مجموعه مطلوب میباشد. در ساخت و ساز محتوای برای فیسبوک سوال‌ها و ویدئوها بیشترین دیدگاه ها را به خویش جلب می‌نمایند.


اینستاگرام شایسته ترین پلتفرم برای اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوهای کوتاه است. هشتگ درین کانال اجتماعی فعال بوده و میتوانید از هشتگ‌های مربوط به محتوا برای بیشتر چشم‌شدن به کارگیری فرمایید. اینستاگرام دارنده خصوصیت‌های متعددی همانند Story، Live و Reels است.


یوتیوب دارنده 1.3 میلیارد استفاده کننده بوده و هر روز بر این تعداد افزوده می شود. یوزرها از این پلتفرم برای دیدن گونه های ویدئوها مثلا ویدئوهای آموزشی و مشغول‌کننده استعمال می‌نمایند. بعضا از توفیق‌آمیزترین ویدئوهای این پلتفرم مشمول ویدئوهای آموزشی، ویلاگ‌ها و عیب گیری و رسیدگی تولیدات میباشند.


توییتر مشمول پیام‌های متنی کوتاه، تصاویر، کلیپ و هشتگ‌های مرتبط میباشد. همینطور جواب شما به توییت‌ها به مخاطبینتان اکران داده شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد