ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

آموزش Disavow کردن بک لینک‌ها


بطور خلاصه گفتیم که Disavow چیست و چه کاربردی دارااست. روند ایفا شغل را نیز بطور خلاصه ذکر کردیم. سئو در مشهد حال توضیح بیشتری درباره این روند میدهیم. قدم نخستین – تشخیص پیوند های مخرب و اسپم و تنظیم لیست آن ها آحاد روند Disavow کردن بک لینک و پیوند ها یک فرآیند حساس میباشد. پس در‌حالتی که علم کافی ندارید دست به‌این عمل نزنید. از یک شخص کارشناس در مورد بهینه سازی امداد بگیرید تا سایتتان در گیر اختلال نشود.


در حالتی که به غلط بک لینک و پیوند های اثرگذار وبسایت را Disavow فرمائید عالی عمل را خرابتر میکنید و مبتلا افت جایگاه بیشتری می شوید. دارای تخصص بهینه سازی می بایست از روی سرچ کنسول گوگل و با امداد ابزارهایی که بکلینک های وبسایت را آرم می دهند بک پیوند ها را رصد نماید. بنابراین پیوند‌های اسپم را شناسایی می‌نماید و لیستی از آن‌ها‌را تنظیم می‌نماید.


مطالب مرتبط

عکس چه تاثیری در seo تارنما دارااست؟ فراگیری بهینه سازی تصاویر [راهنمای جامع]


۱۹ خطای رایج در بهینه سازی که بازدارنده از قرارگیری وب سایت در مرتبه های بالا میگردد


در تارنما‌هایی مثل Moz و Href.com می‌اقتدار بک لینک و پیوند ها را تحلیل کرد و مخرب بودن آن‌ها‌را تشخیص اعطا کرد.


قدم دوم – ارائه لیست تنظیم گردیده به ابزار Disavow گوگل

روی پیوند ابزار Disavow کلیک نمائید تا به‌این ابزار دسترسی داشته باشید. ولی فرض را بر این گرفتیم که شما تا قبل از این وب سایت خویش را در سرچ کنسول گوگل تصویب کرده‌اید. در حالتی‌که این عمل را نکرده‌اید نوشته‌ی علمی “تصویب وبسایت در سرچ کنسول” به شما یاری خواهد کرد.


سایتی که می خواهید بک پیوند های آن را بی تاثیر فرمایید را گزینش و مورد Disavow link را بزنید.


درپی می بایست یک پوشه متنی با فرمت txt. تهیه و تنظیم فرمائید که پیوند‌های متبوع را در ان قرار دهید. Disavow کردن می تواند روی دامنه صورت پذیرد و یا این که روی یک شیت خاص. در حالتی‌که پیش از این این عمل را ایفا داده باشید و اینک بخواهید لینک و پیوند‌های بیشتری را Disavow فرمائید بایستی پوشه قبل را دانلود و لینکهای نو را به آن اضافه فرمائید. آن گاه پوشه را مجددا آپلود نمائید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد