یافتن کلمه ها کلیدی یکیاز مهمترین قسمت های کار یک کارشناس بهینه سازی میباشد.
سئو در مشهد ولی طبق یک تحقیق انجام یافته در سال های قبل اشخاص یه خرده در واقع عشق و علاقه مند بدین عمل می باشند.
طبق حیث متخصصین seo، یافتن لغت ها کلیدی جز سه عدد از مشقت بار ترین شغل های seo بعداز ساخت محتوا و پیوند سازی تلقی گردیدهاست. برهان این فرمان نیز احتمالا اینست که 66% یوزرها، مراحل یافتن لغت ها کلیدی را به مکان برونسپاری، خویش جاری ساختن میدهند.
یافتن لغت ها میتوانید فرایندی دلهره آور تصور خواهد شد و به همین ادله میباشد که 44% یوزرها پیش از بدون چاره شدن به اعمال این فعالیت، دست به آن نمیزنند که اما به طور کامل منطقیست.
درحالتی که به تنهایی مبادرت به یافتن کلمه ها کلیدی سایت خویش فرمائید، میتواند به یک پروژه بسیار والا برای شما تبدیل خواهد شد. در این حالت این شغل به یک گرفتاری تعالی تبدیل گردیده و علاوه بر احتمال فیس دادن ایرادات فراوان، فرصت بسیار متعددی نیز از شما گرفته گردد.
بهدنبال لیستی از متداول ترین ایرادات در تعیین عبارات کلیدی را برایتان گرداوری کرده ایم که باید از آنها خودداری کنید.
1. از ذهن بردن مراد کاوش کنندگان
آیا کسب درجه برای شیت ای از تارنما در جستجوی عبارتی که با منظور یوزرها در یک راستا وجود ندارد، شدنیست؟ مطمئنا نه.
بخش اعظمی از بازاریابین به مکان آنکه سرگرم نرخ تبدیل یوزرها باشند، مشغول ترازو ترافیک میگردند. اینجاست که قضیه ادراک نیاز یوزرها به اواسط کشیده میگردد. خواسته از نیاز یوزرها، مراد مهم وی از جستجوی عبارت سرچ گردیده به وسیله وی میباشد.
مثلا در حالتیکه سایت شما گروه ای از فرمان پخت غداهای متعدد میباشد، وبسایت شما در وقتی چشم شود که یوزرها درپی دسنور پخت غداها می باشند. اگر که وبسایت شما مشتمل بر خاصیت مواد غدایی و اطلاعاتی از این قبیل باشد، در جستجوی امر پخت غذاها چشم نخواهد شد.
به این ترتیب محتوای وب سایت را متناسب با آنچه یوزرها درپی آن میباشند تهیه و تنظیم فرمایید و همینطور اعتقادوباور نتایج نمایید که ترافیک وبسایت شما از گوگل به ازای جستجوی لغات کلیدی دارای ربط به دست میآید.
2. عدم دقت به نتیجه ها کاوش
بخشی از مراد یوزرها و آنچه که موتورهای کاوش از عبارت آیتم کاوش ادراک می نمایند را میتوانید با مشاهده حاصل کاوش بفهمید.
اکثری از اشخاص وقت متعددی را صرف فعالیت با ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی کرده و نگاهی به حاصل حقیقی وواقعی کاوش در کلمه ها کلیدی نمیکنند. شاید شما بلاگی را برای کلمه و واژه کلیدی ساخت کرده باشید، درصورتیکه که گوگل صفحه ها تولید ها تارنما های متعدد را برای آن کلمه و واژه کلیدی نماد دهد.
مدام به نتیجه ها کاوش در یک کلمه و واژه کلیدی نگاه کرده و محتوای خویش را با دقت به الگوی کلی نتیجه ها کاوش مدلسازی فرمایید.
3. اعتنا نکردن به تعداد کاوش ها
بخش اعظمی از ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی پارامترهایی را برای لغات کلیدی عرضه میکنند که عدم فهم و شعور صحیح آن ها موجب تصمیمات نادرستی گردد.
عموما ما در ادامه کلمه ها کلیدی میرویم که بیشترین ترافیک را برای اینترنت سایتمان به یار داشته باشد، البته لزوما تعیین لغت ها کلیدی مالامال کاوش موجب کسب اینگونه فیض ای برای شما نمیشود. در صدر بایست فهمید که کسب جایگاه در چه عبارات کلیدی برای سایتتان منطقی بوده و کاربرانتان در واقعیت چه نوع عباراتی را برای محتوای ساخت گردیده به وسیله شما کاوش می نمایند.
صرفا بر روی تعداد جستجوها تمرکز نکرده و به دیگر فاکتوهای تاثیر گذار بر روی محتوا نیز اعتنا نمایید.
4. اهمیت ندادن به لغت ها کلیدی بلند
تمرکز زیاد بر روی تعداد کاوش ها غالبا باعث به اهمیت ندادن به لغت ها کلیدی بلندتر میشود.
با اینکه لغات کلیدی بلندتر کمتر کاوش میگردند، ولی درصد بیشتری از کاوش کنندگان این نوع کلمه ها کلیدی، به مرحله خرید یا این که تبدیل شدن به مشتری مجاورت می باشند. لغات کلیدی بلندتر دارنده رقابت کمتری بوده و محتوای ساخت گردیده برای این سیرتکامل لغت ها به احتمال بیشتری به نیاز یوزرها مجاورت میباشد. در فیض آنها به مارک شما بیشتر متکی بودن کرده و در آینده مجددا به سایت شما گشوده میگردند.