ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

بزرگترین اشتباهات در یافتن کلمات کلیدی


یافتن کلمه ها کلیدی یکی‌از مهم‌ترین قسمت های کار یک کارشناس بهینه سازی میباشد. سئو در مشهد ولی طبق یک تحقیق انجام یافته در سال های قبل اشخاص یه خرده در واقع عشق و علاقه مند بدین عمل می باشند. طبق حیث متخصصین seo، یافتن لغت ها کلیدی جز سه عدد از مشقت بار ترین شغل های seo بعداز ساخت محتوا و پیوند سازی تلقی گردیده‌است. برهان این فرمان نیز احتمالا اینست که 66% یوزرها، مراحل یافتن لغت ها کلیدی را به مکان برونسپاری، خویش جاری ساختن می‌دهند.

یافتن لغت ها میتوانید فرایندی دلهره آور تصور خواهد شد و به همین ادله میباشد که 44% یوزرها پیش از بدون چاره شدن به اعمال این فعالیت، دست به آن نمیزنند که اما به طور کامل منطقیست.

در‌حالتی که به تنهایی مبادرت به یافتن کلمه ها کلیدی سایت خویش فرمائید، میتواند به یک پروژه بسیار والا برای شما تبدیل خواهد شد. در این حالت این شغل به یک گرفتاری تعالی تبدیل گردیده و علاوه بر احتمال فیس دادن ایرادات فراوان، فرصت بسیار متعددی نیز از شما گرفته گردد.

به‌دنبال لیستی از متداول ترین ایرادات در تعیین عبارات کلیدی را برایتان گرداوری کرده ایم که باید از آن‌ها خودداری کنید.

1. از ذهن بردن مراد کاوش کنندگان
آیا کسب درجه برای شیت ای از تارنما در جستجوی عبارتی که با منظور یوزرها در یک راستا وجود ندارد، شدنیست؟ مطمئنا نه.

بخش اعظمی از بازاریابین به مکان آنکه سرگرم نرخ تبدیل یوزرها باشند، مشغول ترازو ترافیک میگردند. اینجاست که قضیه ادراک نیاز یوزرها به اواسط کشیده می‌گردد. خواسته از نیاز یوزرها، مراد مهم وی از جستجوی عبارت سرچ گردیده به وسیله وی میباشد.

مثلا در حالتی‌که سایت شما گروه ای از فرمان پخت غداهای متعدد میباشد، وبسایت شما در وقتی چشم شود که یوزرها در‌پی دسنور پخت غداها می باشند. اگر که وبسایت شما مشتمل بر خاصیت مواد غدایی و اطلاعاتی از این قبیل باشد، در جستجوی امر پخت غذاها چشم نخواهد شد.

به این ترتیب محتوای وب سایت را متناسب با آنچه یوزرها در‌پی آن میباشند تهیه و تنظیم فرمایید و همینطور اعتقادوباور نتایج نمایید که ترافیک وبسایت شما از گوگل به ازای جستجوی لغات کلیدی دارای ربط به دست می‌آید.

2. عدم دقت به نتیجه ها کاوش
بخشی از مراد یوزرها و آنچه که موتورهای کاوش از عبارت آیتم کاوش ادراک می نمایند را می‌توانید با مشاهده حاصل کاوش بفهمید.

اکثری از اشخاص وقت متعددی را صرف فعالیت با ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی کرده و نگاهی به حاصل حقیقی وواقعی کاوش در کلمه ها کلیدی نمیکنند. شاید شما بلاگی را برای کلمه و واژه کلیدی ساخت کرده باشید، در‌صورتی‌که که گوگل صفحه ها تولید ها تارنما های متعدد را برای آن کلمه و واژه کلیدی نماد دهد.

مدام به نتیجه ها کاوش در یک کلمه و واژه کلیدی نگاه کرده و محتوای خویش را با دقت به الگوی کلی نتیجه ها کاوش مدلسازی فرمایید.

3. اعتنا نکردن به تعداد کاوش ها
بخش اعظمی از ابزارهای جستجوی کلمه ها کلیدی پارامترهایی را برای لغات کلیدی عرضه میکنند که عدم فهم و شعور صحیح آن ها موجب تصمیمات نادرستی گردد.

عموما ما در ادامه کلمه ها کلیدی میرویم که بیشترین ترافیک را برای اینترنت سایتمان به یار داشته باشد، البته لزوما تعیین لغت ها کلیدی مالامال کاوش موجب کسب اینگونه فیض ای برای شما نمیشود. در صدر بایست فهمید که کسب جایگاه در چه عبارات کلیدی برای سایتتان منطقی بوده و کاربرانتان در واقعیت چه نوع عباراتی را برای محتوای ساخت گردیده به وسیله شما کاوش می نمایند.

صرفا بر روی تعداد جستجوها تمرکز نکرده و به دیگر فاکتوهای تاثیر گذار بر روی محتوا نیز اعتنا نمایید.

4. اهمیت ندادن به لغت ها کلیدی بلند
تمرکز زیاد بر روی تعداد کاوش ها غالبا باعث به اهمیت ندادن به لغت ها کلیدی بلندتر میشود.

با اینکه لغات کلیدی بلندتر کمتر کاوش میگردند، ولی درصد بیشتری از کاوش کنندگان این نوع کلمه ها کلیدی، به مرحله خرید یا این که تبدیل شدن به مشتری مجاورت می باشند. لغات کلیدی بلندتر دارنده رقابت کمتری بوده و محتوای ساخت گردیده برای این سیرتکامل لغت ها به احتمال بیشتری به نیاز یوزرها مجاورت میباشد. در فیض آن‌ها به مارک شما بیشتر متکی بودن کرده و در آینده مجددا به سایت شما گشوده میگردند.

از سایت های معتبر بک لینک بگیرید


معرفی شدن از روش یک آدم بی آلایش را مقایسه نمائید با معرفی شدن از طریف شخصی مثل بیل گیتس!

فعلا کیفیت بک پیوند با اقتدار بسیار زیاد اصلی خیس از تعداد بک لینک و پیوند شد‌ه‌است و شما برای کسب توفیق بایستی در پی جلب دقت وبسایت های دارای اعتبار باشید. سئو در مشهد بک لینک و پیوند پس از محتوای وب سایت شاید مهم‌ترین دلیل ارتقا آتوریتی میباشد.

این بک لینک و پیوند ها هم نیازی وجود ندارد صرفا با واژه کلیدی شما باشند؛ بلکه نام مارک و یا این که حتی url شما هم قادر است انکرتکست های مناسبی برای اخذ بک لینک و پیوند از وبسایت های دارای اعتبار باشد.

شما برای پیوند سازی در‌این تارنما ها هم می‌توانید عضو آن‌ها گردید ( در صورتی‌که قابلیت و امکان عضویت وجود داشته باشد ) و درون آنان به معرفی خودتان بپردازید.

هم می‌توانید به آن‌ها هزینه ای پرداخت فرمایید که در یک پست یا این که نوشته ی علمی شمارا معرفی نمایند ( رپورتاژ اطلاع رسانی ) و از اعتبار خویش به شما هم بدهند.

این شغل شاید در نگاه اولیه تقلب به لحاظ رسد اما اینطور وجود ندارد و تبلیغات مدام بوده، هیچوقت هم نمیتوان جلوی آن را گرفت.

بطور کلی بایستی همت فرمائید استراتژی هایی بنچینید که وبسایت از وبسایت های دارای اعتبار بک لینک و پیوند بگیرید. این شغل آتوریتی شما‌را بشدت ارتقاء خواهد اعطا کرد.

مقاله‌ها فراگیری بهینه سازی
برای مشاهده مقاله ها بیشتر به ورقه فراگیری بهینه سازی رجوع‌کنید و از فراگیری های بدون پول و بی نقص سایت سرویس ها بهینه سازی دات کام منفعت ببرید.

بک پیوند مهم‌ترین برهان برای بالا بردن آتوریتی میباشد!
دوستان مجموع حرف های قبلی را داشتیم و در پی هم چندین آیتم دیگر برای ارتقاء آتوریتی وب سایت را به شما معرفی میکنیم ولی بک لینک و پیوند کیفیت خوب و قدرتمند، اقتدار مند ترین دلیل برای بالا بردن آتوریتی وبسایت میباشد.

نداشتن بک پیوند بد
داشتن بک لینک و پیوند بهتر
این دو گزینه را در شرایطی‌که در سایتتان به شایسته ترین صورت جاری ساختن  نمائید، به طبع به‌سرعت آتوریتی سایتتان را ارتقا خواهید اعطا کرد.

شغل هایی مثل خرید رپورتاژ اطلاع رسانی هم اگر که صحیح صورت پذیرد، می تواند درین فرمان برای شما بسیار کارساز و اثرگذار باشد.

ساختار صفحه(Page Structure)


مرسوم ترین شیوه برای جستجوی وب سایت، تگ های HTML  میباشند چون به صورت بی واسطه در صفحه های اینترنت مشاهده نمیشوند. سئو در مشهد تگ ها بوسیله موتورهای کاوش مشاهده میشوند، این شل ترین شیوه برای crawl کردن وبسایت شما و بدست آوردن داده ها آن میباشد (این بیشترین لطف موتورهای کاوش به مرتبه بندی وب سایت شماست که کدها را اکران نمی دهد). برای هر کدام از مفاد ذیل مطمئن گردید عبارات کلیدی و توضیحات مطلوب را به عمل برده اید. چون این فعالیت به موتورهای کاوش نماد می‌دهد داده ها این کاغذ راجع‌به چه است.

Alt Text: متن جایگزین تصاویر تارنما میباشد. موتور های کاوش توسط ی آن از مورد تصویر با خبر میگردند. این فرمان در مرتبه بندی تصاویر گوگل (Google Images) نیز تاثیر میگذارد.
Title Tag: این عنوان (title) کاغذ شما یا این که تگ
میباشد، که بایستی دربرگیرنده کلمه ها کلیدی (KeyWords) باشد و معین نماید که شیت ی شما در زمینه ی چه مطلبی میباشد.
Meta Description: متنی که در کاغذ ی نتیجه ها موتورهای کاوش ذیل URL تارنما آورده میگردد. توضیحی از برگه که دربرگیرنده لغت ها کلیدی نیز میباشد.
Header Tags: شما بایستی مطالب خویش را در تیم ها و ذیل گروه ها قرار دهید و برای برچسب زدن مجموعه ها از تگ
و پایین مجموعه ها
و تحت تیم های کوچک خیس از
به کار گیری فرمایید.
 اکثر سیستم های محتوا زمانیکه متنی را پررنگ و نمایان (Highlight) می‌کنید، برچسبی برای آن انتخاب می نمایند. به صورت نمونه  “large heading” یا این که “subheading”  برچسب هایی میباشند که به طور اتومات ساختار HTML را برای شما تهیه می نمایند.

در لحاظ داشته باشید که عنوان یا این که تگ تایتل (title tag) و متا دیسکریپشن (meta description) برای یوزرها قابل مشاهده میباشد، عنوان برگه که در صفحه ها حاصل موتور کاوش ظواهر می‌شود و متا دیسکریپشن متنی میباشد که در پایین آن نشان داده میشود.

ساختار  URL
یک URL مطلوب، کاوش در صفحه ها شمارا برای موتورهای کاوش شل خیس می نماید.

همینطور تاثیرگذاری بیشتری روی جهت یابی یوزرها داراست. مطمئن گردید که URL مشتمل بر کلمه ها کلیدی باشد و به قضیه کاغذ اشاره نماید. این فعالیت خیر فقط به ارتقای درجه ی وب سایت شما امداد می نماید بلکه باعت جذب یوزرها و کلیک شدن بیشتر می‌شود.

پیوند های داخلی(Internal Linking)
لینک و پیوند های داخلی صفحه های وب سایت شما از فاکتور های دیگر on-page بهینه سازی میباشد که منجر جستجوی شل خیس تارنما شما به وسیله موتورهای کاوش و جذب بیشتر یوزرها به صفحه ها تارنما می گردد.

از جمله حوزه تارنما شما درباره با یادگیری صفر تا صد بهینه سازی میباشد، به طور طبیعی درین در بین با واژه و کلمه های تخصصی متعددی واکنش می‌کنید. پس خوب میباشد برای هر واژه و کلمه یک محتوا منحصر در حیث بگیرید و در‌این مورد ها به پست های مربوطه لینک و پیوند دهید.