گوگل برای سکو بندی وبسایتها، بیشتراز ۲۰۰ فاکتور را آنالیز کرده و با اعتنا به امتیازات کسب گردیده سئو در مشهد رده هر وبسایت را معین می نماید. اما نیازی به یادگیری کلیه موردها وجود ندارد زیرا گوگل از این مورد ها چهت نیل به سه خصوصیت رابطه، اقتدار و کیفیت به کارگیری مینماید.
رابطه یا این که Relevancy
خواسته از رابطه معیار انطباق کلیدواژه کاوش گردیده با وبسایت میباشد.
برای مثال درصورتی که شما، کلیدواژه “تیشرت خاکستری” را کاوش فرمائید، Google در فهرست خویش درپی وبسایتهایی خواهد بود که عنوان ها و محتوای آنها با عبارت کاوش گردیده همخوانی داشته باشد. گوگل در اجرا این فعالیت بسیار وسواس به خرج میدهد به همین انگیزه میباشد که شما در نتیجه ها، کفش خاکستری یا این که شلوار خاکستری مشاهده نمیفرمائید.
توان یا این که Authority
خواسته از توان، معیار متکی بودن گوگل به محتوای یک اینترنتتارنما میباشد.
معمولا اقتدار یک دامنه در سکو اولیه، بر طبق تعداد پیوندهایی میباشد که به آن دامنه داده میگردد. هر چه صفحه های تارنما دارنده پیوندهای بیشتری باشند اعتبار آن ها از نظر گوگل بیشتر میباشد.
کیفیت محتوا یا این که Quality
کیفیت با اعتنا به کارداران مختلفی مانند آوازه و محبوبیت تارنما از لحاظ یوزرها، ساختار محتوای شیت و شیوه تعامل یوزرها با تارنما در حاصل به حساب آوردن میگردد.
بیشتر بخوانید: شیوه فعالیت با گوگل سرچ کنسول
آیا دارای تخصص بهینه سازی بایستی نرم افزار نویس باشد؟
نه. البته می بایست با اصول نخستین HTML شناخت داشته باشد. انگیزه هم این میباشد که شما در زمان پروسه باصرفهسازی وبسایت ممکن میباشد با مشکلاتی مرتبط با ساختار کدها و یا این که روش به کار گیری از تگها مواجه گردید که چنانچه توانا به عیب یابی و رفع اختلال نباشید با معضلهای دورازشوخی روبرو خواهید شد.
ضمنا اشنایی با گویش HTML میتواند در اکثری از مسئلهها راه و روشگشای شما باشد و اصطلاحا نقش منجی را برای دارای تخصص بهینه سازی اجرا نماید.