ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

روش‌هایی برای شناسایی محتوای تکراری روی سایت


گونه های مختلفی از محتواها می‌باشند که ممکن میباشد تکراری بودن آن‌ها برای وب سایت ایراد ساخت و ساز نمایند. سئو در مشهد از محتواهای مبنی بر URL گرفته تا محتواهای تکراری فیزیکی که از ورقه‌ای به کاغذ دیگر فارغ از تغییرات چندانی منتقل می شوند. یا این که حتی خلل محتواهای تکراری‌ای که خویش وردپرس در بخش صفحه های تولیدات و صفحه ها گروه بندی‌ها ساخت می‌نماید. شناسایی محتوای تکراری در تارنما ممکن میباشد در نگاه اولیه دشوار و مجال‌بر باشد، البته راهکارهایی برای معمولی‌خیس شدن این پروسه وجود داراست.

شناسایی محتوای تکراری روی وب سایت در کمترین فرصت ممکن
ابزارهایی می باشند که میتوانند دراین مورد امداد‌تان نمایند. یکی این ابزارها وبسایت  میباشد که با‌گاز محتواهای تکراری جان دار در تارنما‌تان را شناسایی می‌نماید. هنگامی که وارد این اینترنت‌وب سایت میشوید، نشانی وبسایت خویش را وارد میکنید و این ابزار پس از چک مجموع صفحه های وبسایت شما، گزارشی به شما ارائه می دهد. درین گزارش حتی درصد شباهت محتوا را هم خواهید رویت کرد.



از کجا بفهمیم کدام صفحه ها وبسایت‌مان در سطح وب ورژن تکراری دارا‌هستند یا این که خیر؟
برای اینکار می توانید از وبسایت Copyscape به کار گیری فرمایید که با وارد کردن نشانی تارنما، به شما میگوید که چه صفحاتی محتوای شبیه در سطح وب دارا‌هستند. از جمله هنگامی که نشانی تارنما تریبون را وارد کردیم، سه مثال محتوای شبیه در وب پیدا شد.



که یک کدام از آنان در واقع برگه وبیناری میباشد که مدیریت بیزنس تریبون در ایسمینار برگزار نموده است. و به احتمال زیاد محتوای مشابهی با سرویس ها ارائه گردیده و محتوای صفحه های تارنما تریبون داشته میباشد.



بعضی وقت ها هم ممکن به جهت یکی از بودن نوع بیزنس، محتوای برخی از صفحه های مانند قسمت سرویس ها یا این که تماس با ما دو وبسایت شبیه همدیگر باشد. در حالتی‌که محتوای یک فراگیری یا این که نوشته‌ی علمی تا حد متعددی شبیه با وب سایت دیگری بود، توصیه می کنیم محتوای آن را تغییر تحول دهید.

یک کدام از دیگر از شیوه های شناسایی محتوای تکراری این میباشد که بخشی از متن را در گوگل کاوش فرمائید و ملاحظه کنید آیا محتوای شما بوسیله تارنما دیگر دزدیده گردیده یا این که فقطً به جهت شباهت مسئله و تکراری شدن محتواها میباشد که ممکن میباشد وبسایت شما‌را در گیر پنالتی گوگل نماید.

نشانی‌های URL را برای محتوای تکراری تحلیل فرمایید
شناسایی محتوای تکراری صرفا محصور به متن محتوای یک شیت وجود ندارد. تحلیل کردن نشانی‌های محتواهای تکراری هم می توانند ایرادات متعددی را معلوم نماید. گوگل معمولاً در هنگام واکنش با این نشانی‌ها مبتلا سردرگمی می گردد. به همین خیال سه گزینه را خوب میباشد مدام آنالیز نمائید:

آپ دیت‌های محتوا مرتبط با چه وقتی می باشند؟
وسعت به روزرسانی محتوا چقدر میباشد؟
ترند آپ دیت‌های برگه در حین مجال چه بوده میباشد؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد