ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

تگ های HTML


تگ های هدینگ یا این که به عبارتی تگ های HTML برای معلوم کردن معیار اهمیت قسمت های سئو در مشهد گوناگون یک محتوا به شغل میروند. به کار گیری از کلمه ها کلیدی در تگ های  h1 و  h2 شیت قادر است نقشی کلیدی در seo محتوای درج شده داشته باشد. عالی میباشد تیتر مقاله و تگ h1 یکسان باشند یا این که تفاوت خیلی پاره ای داشته باشند. تگ های هدینگ برای متمایز کردن سرتیتر ها و نصیب متفاوت محتوا به فعالیت می‌روند. مهمترین تگ هدینگ، تگ h1 میباشد و معدود اهمیت ترین آنان تگ h6 میباشد. ترتیب به کار گیری از تگ های HTML (هدینگ) بسیار اصلی میباشد و در حالتی‌که ترتیب آنان رعایت نشود، بر بهینه سازی تارنما تاثیر منفی می‌گذارد. به صورت نمونه بعداز تگ h1 نمی اقتدار از تگ h3 به کار گرفت چون تگ هدینگ h3 در باطن دل تگ هدینگ h2 قرار می‌گیرد. در واقعیت، تگ h3 سوای تگ h2 بی مفهوم میباشد. موتور جستجوی گوگل، برای انتخاب درصد استعمال از لغت ها کلیدی به محاسبه تگ های هدینگ میپردازد. بدین ترتیب به کاربردن لغات کلیدی در تگ های HTML منجر بهبود بهینه سازی وبسایت شود.

تعدادی نکته در امر با استعمال از کلمه ها کلیدی در تگ های HTML

تگ های هدینگ نباید با کلمه ها کلیدی بمباران شوند و به کار گیری بیشتراز حد از کلمه ها کلیدی در تگ ها سبب تاثیر منفی در بهینه سازی وبسایت می گردد.
در هر محتوا و هر برگه از تارنما صرفا یکبار بایستی از تگ h1 بهره مند شد.
از تگ های هدینگ تکراری نباید در صفحه های متفاوت مصرف شود.
بدنه مقاله یا این که محتوای اساسی
حتما مهم‌ترین جای برای به کار گیری از لغات کلیدی، داخل محتوای نوشته میباشد. به کارگیری از کلمه ها کلیدی در محتوا به معنای بمباران نوشته وجود ندارد. نیاز وجود ندارد که در هر خط از محتوا عبارات کلیدی به عمل رود. می اقتدار از لغت ها هم معنی، دارای ربط، مترادف و هم معنی و یا این که مشتقات لغات کلیدی در درون متن به کار گرفت. موتور جستجوی گوگل، میتواند لغت ها مترادف و هم معنی، دارای ارتباط و همینطور ترجمه انگلیسی عبارات کلیدی را تشخیص دهد. به صورت نمونه لغت ها \"طراحی وب\" ، \" طراحی سایت\" و \" website design\" تاثیر یکسانی در انتخاب کلمه و واژه کلیدی شیت موردنظر دارا هستند. در حالتی که از یک واژه و کلمه یا این که عبارت کلیدی بیش تر از حد در متن استعمال شود، گوگل آن را تحت عنوان یک صحبت همگانی مانند \"از\" ، \"به\" ، \"با\" و... شناسایی می نماید.

نشانی ورقه
استعمال از عبارات کلیدی در نشانی برگه تاثیر نسبتا کمتری در بهینه سازی وب سایت دارااست البته وقتی که یوزرها، نشانی وبسایت را نسخه برداری می نمایند، عبارات کلیدی به فعالیت رفته در نشانی وبسایت می‌توانند تحت عنوان انکرتکست شناخته شوند. حتی در حالتی که از کلمه ها کلیدی در نشانی شیت به کار گیری نشود، بایستی از کلماتی استعمال شود که به طور کامل گویای محتوای کاغذ باشد تا بازدیدکنندگان، رویت کرد بهتری نسبت به محتوای برگه ای که به آن وارد میشوند، داشته باشند. نشانی شیت هر چه کوتاه خیس  باشد، قرائت آن بوسیله یوزرها شل خیس میباشد و همینطور، معدود بودن تعداد لغت ها در نشانی ورقه موجب بالا رفتن بها هر یک از آنان نزد موتورهای کاوش شود. خوب میباشد واژه یا این که عبارت کلیدی در اولِ نشانی برگه آورده خواهد شد چون روبات های جستجو گر به عبارات انتهایی نشانی های وقتگیر توجهی نمی‌کنند. نباید لغات را در نشانی ورقه تکرار کرد و همینطور نباید بیش تر از حد کلمه ها کلیدی را در نشانی ورقه بهره برد چون ممکن میباشد تاثیر معکوس روی بهینه سازی وب سایت داشته باشد. درصورتی که در نشانی وبسایت از عبارات انگلیسی به کارگیری می‌شود، نباید از حروف والا مصرف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد