ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

سئو خارجی و نکات مهم آن


11. محاسبه و عیب گیری بیزنس
در امر سایر کسب وکارها انتقاد و ارزیابی بنویسید یا این که از یوزرها خویش بخواهید سئو در مشهد که راجع به کسب وکار شما انتقاد وبررسی بنویسند و آن را تارنما یا این که شبکه‌های‌عمومی خویش قرار دهند. شایسته ترین منبع برای offpage seo میباشد چونکه میتواند پیوند های متعددی را به وب سایت شما هدایت نماید.

12. لیست محلی
بسته به نوع کسب وکار شما، شما ممکن میباشد لیست هایی از دایرکتوری های محلی پیدا نمائید که برای کسب وکار شما اثرگذار باشد. وب سایت هایی وجود دارا هستند که می‌توانند به پرورش کسب وکار شما به طور محلی امداد اکثری نمایند. به عنوان مثال وب سایت های مجانی اگهی که می‌توانند بسیار متعددی به شما در کسب وکار نمایند چونکه در‌این تارنما می‌توانید براساس حالت شهری خویش، کسب وکار خویش را کاوش کرده و پیدا فرمائید. 

همینطور گوگل امکاناتی را در نقشه خویش قرار داده میباشد که مجاورت ترین بیزنس ها را براساس وضعیت کاوش کننده علامت می‌دهد. پس عالی میباشد که کسب وکار خویش را در نقشه گوگل تصویب نمایید.

13. تصویب نوشته ی علمی های درج شده
یک کدام از تکنیک های طلایی برای سئوی آف پیج، درج نوشته‌ی‌علمی های تازه و مندرج بوسیله خودتان در وبسایت هایی مانند Ezine، Go Article، Now public و غیره میباشد.  این تکنیک سبب می‌تواند سبب ساز ارتقا ترافیک تارنما شما شود.

14. کانال های فروش آنلاین
در حالتی‌که شما دارنده یک فروشگاه آنلاین است، برای ارتقا بهینه سازی و فروش تولید ها خویش میتوانید از کانال های و وبسایت های فروش تولیدها آنلاین امداد بگیرید. مثلا یکی‌از وبسایت هایی که میتوانید تولیدات خویش را در آن معرفی نمائید، وبسایت دیجی آنلاین یا این که مرزوبوم مارکت است. درین وب سایت ها شما قابلیت و امکان قرار دادن لینک و پیوند های بی واسطه وب سایت خویش را دارید که‌این می‌تواند یک نوع بک پیوند برای وب سایت شما باشد.

15. جواب به سوال ها 
یکی تکنیک های سئو آف پیج، جواب به سوال ها پرسیده گردیده در تارنما هایی مانند Yahoo Answer میباشد. اما این تکنیک مانند کمپانی در فروم ها است که شما میتوانید در آنجا پرسش بپرسید یا این که جواب سوالی را بدهید. هر چه سوال های شما یا این که جواب تان تخصصی خیس باشد، محبوبیت شما بیشتر می‌شود چونکه شما‌را تحت عنوان یک کارشناس در این باره می‌شناسند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد