ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

استفاده صحیح از برچسب چه مزایایی دارد؟


۱- سازماندهی محتواها
هنگامی به طور اصولی از برچسب ها به کار گیری کنیم، وبسایت خویش را به صورت بهتری سئو در مشهد سازماندهی میکنیم و به مطالب خویش نظم می‌دهیم. زمانی به یک محتوا برچسبی را اضافه میکنید، در واقع آن محتوا به آرشیو های آن برچسب اضافه شود.

هنگامی که استفاده کننده روی آن برچسب کلیک می نماید کل محتواهای مربوط به آن برچسب را مشاهده خواهد کرد.

 

      ۲- بالارفتن سرعت ایندکس

مزیت دیگر برچسب گذاری درست، ایندکس خوب تارنما بوسیله موتورهای کاوش میباشد. برچسب ها امداد می نمایند تا موتورهای کاوش رابطه در بین محتواها و مطالب جان دار در آن برچسب را خوب شعور نمایند. به همین ادله سریع خیس آن‌ها‌را ایندکس نمایند.

 

      ۳- تجربه کاربری عالی

وقتی که مطالب و محتواهای ما به طور منظم گروه بندی و طبقه بندی گردیده باشند، استفاده کننده شل خیس می‌تواند به همگی آن‌ها دسترسی داشته باشد. در سود تجربه خیر در هنگام حضور در تارنما خواهد داشت.

 

      ۴- بهبود سئوی تارنما

هر برچسب یا این که تگ اساسا کاغذ ای میباشد که محتواها یا این که تولید ها تارنما را به هم دارای ارتباط می‌نماید و آنها‌را در آنجا نشانه میدهد. مسلما موتورهای کاوش نیز در زمان محاسبه محتوای وب سایت این شیت را پیدا می‌نمایند و آن را در نتیجه ها جستجوی خویش اکران خواهند اعطا کرد. در سود از روش تگ ها ما قادر خواهیم بود در جستجوی کلمه ها شبیه اکران بیشتری داشته باشیم و ورودی بیشتری را به دست آوریم.

برچسب یا این که tag، مورد ای را برای ما ساخت و ساز می نماید تا بتوانیم لغت ها کلیدی بیشتری را غرض در اختیار بگذاریم.
 

بلایی که برچسب های غیراصولی بر رمز وب سایت ما می‌آورند.
در قبلی تصور بر این بود که هر قدر بیشتر از برچسب استعمال کنیم، جایگاه بهتری خوا هیم داشت. می بایست بیان‌کنم که‌این تصور هر یک‌سری خطا میباشد البته در قبل تا حدی سعی داشت. اکنون موتورهای کاوش بسیار هوشمند گردیده اند و قادرند به راحتی تگ های صحیح از نادرست را تشخیص دهند. برای همین نمی قدرت با برچسب های زیاد و متفاوت و برخی بی ربط، ورودی متعددی از گوگل گرفت. در‌صورتی‌که طرفدار برچسب زدن های زیاد می‌باشید خوب میباشد بدانید این تگ ها چه بلایی بر رمز سایتتان می‌آورند:

 

      ۱- کم شدن تجربه کاربری
همان گونه که به کارگیری صحیح از برچسب یا این که tag مطالب و محتواهای وب سایت را عالی در دسترس استفاده کننده قرار می‌دهد، می بایست بدانید که به فعالیت بردن تگ های زیاد و نامرتبط سبب میشود ورقه شما نا مرتب و شلوغ خواهد شد و این بی نظمی، استفاده کننده را بیشتر حیران می نماید.

چون میان انبوهی از تگ های بی ربط قرار می‌گیرد که هیچ منطقی برای وی ندارند. پس خیر فقط به ماندگاری وی در تارنما کمکی نمی نماید که احتمال دارااست سبب خروج وی از ورقه نیز خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد