ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

سئو کلاه سفید و نکات آن


فرض فرمایید شما یکسال پیش یک محتوا درباره ی تکنیک های seo در سایت سئو در مشهد خویش منتشر نموده اید. صحت دارد که‌این مقاله بسیار اثر گذار میباشد. ولی آیا درین یکسال قبلی، هیچ آپدیتی در ارتباط الگویتم های گوگل منتشر نشده و یا این که از هیچ تکنیک جدیدی رونمایی نشده میباشد؟ تکنیک های seo فقط یک نمونه برای شعور عالی مورد میباشد. در هر مسئله ای که شغل می‌کنید، شک و تردید نداشته باشید که در دوران ۱ سال، اتفاقات متعددی رقم میخورد. براین اساس بایستی همت فرمایید همگی این مفاد را در محتوایی که تا قبل از این منتشر نموده اید، منعکس نمایید.


بروز کردن محتواهای دیرین (به خصوص محتواهایی که تا قبل از این به وسیله گوگل سکو بندی گردیده اند و در حاصل کاوش وجود دارا‌هستند) یک سیگنال بسیار کارکشته راجع به فعال بودن یک تارنما میباشد. بنابراین به گوگل و ربات های آن استحضار می دهید که میباشید و حواستان به یوزرها می‌باشد. لذا با در لحاظ به چنگ آوردن همین قضیه بی آلایش و تکنیک کاربردی که از مهم‌ترین نحوه های بهینه سازی کلاه سپید میباشد، می‌توانید سکو خویش را در موتورهای کاوش ارتقاء دهید. با اضافه نمودن داده ها جدیدتر به مقاله سابق خویش در واقع عملیات بروز رسانی مطالب کهن را با توفیق به ایفا رسانده‌اید.


۴- کار در شبکه های عمومی

از سایر تکنیک‌ های seo کلاه سپید شغل در کانال‌های اجتماعی همانند فیسبوک، اینستاگرام، توییتر و غیره میباشد. زمانی یک استفاده کننده به نوعی در کانال‌های اجتماعی وبسایت خویش را تبلیغ می‌نماید منجر می گردد که لینک و پیوند‌های بیشتری به سایتش تخصیص یابد.


سیگنال شبکه های مردمی از مورد ها بسیار اساسی برای گوگل و ربات های آن میباشد. برای ادراک عالی این زمینه و اهمیت عمل در کانال های احتماعی با خبر گردید، سفارش می‌کنیم خصوصی به ۲ مقاله تاثیر اینستاگرام بر بهینه سازی و تاثیر لینکدین بر توسعه و گسترش تجارت بزنید. قطعا آن گاه یک طرح ریزی توانمند برای پیشبرد سوشال مدیا مارکتینگ خویش در لحاظ خواهید گرفت.


۵- اخذ بک لینک و پیوند های دارای اعتبار

پیوند‌هایی که از وبسایت‌های دیگر اخذ میشوند بک پیوند اسم دارا‌هستند. بک پیوند یکی مهم ترین مورد هایی میباشد که گوگل در حین درجه بندی وبسایت ها به آن دقت می نماید. این که لینک و پیوند از چه نوعی باشد و چه محتوایی داشته باشد نکته بسیار مهمی میباشد و مهمتر از آن این میباشد که می بایست کاری فرمایید که به طور به طور کاملً معمولی برنده به اخذ پیوند گردید.




اعتنا داشته باشید که خرید پیوند هیچگاه نمی‌تواند جایگزینی برای اخذ لینک و پیوند به طور طبیعی باشد. تاثیر بک لینک و پیوند بر مرتبه بندی وبسایت ها هنگامی نمایان میشود که شما به طور تماما ارگانیک ترکیبی از پیوند های فالو و نوفالو بوسیله سایت های دارای ربط اخذ کرده باشید. رپورتاژ اطلاع رسانی در حالتی‌که که به صدق صورت بپذیرد، می‌تواند برای وبسایت شما اثر گذار باشد.


البته خرید تیم ای از بک لینک و پیوند ها و یا این که خرید سیلی از رپورتاژها میتواند به طور کامل برعکس فعالیت کرده و تحت عنوان یک تخلف به وسیله گوگل شناخته خواهد شد. درین حالت گوگل جرایمی را برای شما در لحاظ خواهد گرفت و ممکن میباشد تارنما شما پنالتی خواهد شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد