ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

تبلیغات گوگل ادسنس به چند دسته تقسیم می‌شوند؟


تبلیغات ویدیویی
تبلیغات محتوا محور
تبلیغات کاوش محور
تبلیغات ویدیویی
گوگل ادسنس این قابلیت را برای مدیران سایت ها آماده میاورد تا بتوانند تبلیغات ویدیویی سئو در مشهد را در تارنما خویش قرار دهند. قرار دادن تبلیغات ویدیویی افرایش تعداد مخاطبان و کلیک را به یار و همدم خواهد داشت.

تبلیغات محتوا محور
به کار گیری از تبلیغات محتوا محور سبب ساز جذب مخاطبانی گردد که در ادامه یک موضوعی خاص میباشند. تبلیغاتی که بر شالوده محتوا میباشند به دو شکل CPC (پرداخت به ازای کلیک) و CPM‌(پرداخت به ازای بازدید) ایفا میشوند.

تبلیغات کاوش محور
گوگل ادسنس به مدیران تارنما ها این اذن را می دهد تا تبلیغات مربوط به یک عبارت جستجوی خاص را در سایت خویش قرار دهند. 51 درصد از درآمد نتایج از این نوع تبلیغات برای مدیریت وبسایت میباشد که همین دستور منجر گردیده تا این نوع از ادسنس نسبت به بقیه شیوه‌ها با استقبال بیشتری یار گردد.

چرا محتوا در گوگل ادسنس اهمیت دارااست؟
به کارگیری از ربات هایی که محتوا ساخت می‌نمایند، سبب میگردد که تا محتوای ایجاد گردیده کیفیت قابل قبولی نداشته باشد چون شالوده فعالیت این ربات‌ها آن میباشد که محتواهای درج شده را گردآوری کرده و آن گاه تنی چند از کلمه ها آن‌ها‌را تغییر و تحول میدهند. خلل دیگر این ربات‌‌ها آن میباشد که در مواقعی چشم گردیده کلماتی که آیتم به کارگیری قرار می دهند، مطلوب متن نبوده و به همین ادله محتوا معنی ندارد. قرار دادن اینگونه محتواهای بر روی سایت منجر اسپم شدن تارنما گردد که آیتم پذیرش گوگل ادسنس نبوده و سبب ساز می گردد که اسم دامنه و مالک دامنه در لیست سیاه گوگل ادسنس قرار گیرد. پس در حیث داشته باشید که محتوایی که برای تارنما تنظیم می کنید می بایست اختصاصی و با کیفیت ایجاد گردد تا گوگل ادسنس آن را پذیرش نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد