ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

سایت های نقل قول و خبرخوان محلی (NAP)


NAP به اطلاعاتی نظیر تیتر تجارت، نشانی یا این که آدرس و شماره های تماس گفته می‌گردد سئو در مشهد که در کل به Name, Address, Phone دارای شهرت می‌باشند.
دو نوع مهم از خبرخوان وجود داراست: ساختاریافته و سوای ساختار.
خبرخوان ساختاریافته : در واقع، خبرخوان های ساختاری مواقعی میباشد که داده ها NAP به روشی بصری ارائه میگردد. آن ها معمولاً در فهرست های تجاری، پروفایل های اجتماعی و غیره تصویب می گردند.
خبرخوان سوای ساختار : این مورد ها معمولاً در پست های بلاگ، سایت های خبری، بلاگ های تجاری و غیره تصویب می‌شوند. عامل اسم گذاری آن نبود یک پوسته و چهارچوب کلی در تصویب این داده ها میباشد.

چرا خبرخوان های محلی (NAP) اصلی میباشند؟
به گفته ابزار MOZ، سیگنال های خبرخوان ها یکی مهم ترین کارداران درجه بندی محلی میباشد. این دستور هم برای نتیجه ها ” Snack Pack ” و هم برای حاصل جستجوی استاندارد درستگو میباشد. به احتمال زیاد، این دستور به‌این عامل میباشد که داده ها NAP در سراسر اینترنت برای تأیید بیشتر داده های گوگل در پروفایل (GMB) یک بیزنس گزینه به کارگیری قرار می‌گیرد. در‌حالتی که داده ها متناقض و منحرف کننده در NAP تصویب فرمائید میتواند سبب به یک تجربه کاربری ضعیف خواهد شد، چیزی که گوگل طرفدار آن وجود ندارد.
گوگل صرفا مکانی وجود ندارد که اشخاص در جستجوی مشاغل می‌باشند. یوزرها همینطور از روش شبکه های عمومی، صورت بوک و … نیز کاوش می نمایند. داشتن یک NAP ظریف و صحیح، به مشتریان بالقوه این قابلیت و امکان را میدهد تا شمارا پیدا کرده و به مشتریان تازه تبدیل شوند.
بدین ترتیب زمانی حرف از بهینه سازی محلی میباشد، فعالیت شما دو برابر می‌گردد. یقین نتایج فرمائید که اطلاعات دردسترس درست و مطابق با صفحه ها دیگر می‌باشند.
درحال حاضر بیایید چگونگی ایفا این فعالیت را نظارت کنیم:

۳.۱. داده ها خویش را آنالیز نمایید
اکثر زمان ها مشاغل داده ها خاص خویش را خواهند داشت ولی در بیشتر مواقع، بعضا از آن‌ها غلط و یا این که ناقص می‌باشند. بعضی از آنان اسم و نشانی تجاری درست دارا هستند البته شماره تلفن نادرست میباشد. بقیه افراد اسم و اسم خانوادگی و شماره تلفن درست دارا هستند، البته نشانی آن سابق میباشد و بعضا ممکن میباشد دارنده داده ها یه خرده باشند، برای مثال : اسم تجاری و نشانی وجود داراست البته هیچ شماره تلفنی ندارند. کلیه داده ها متناقض NAP در سراسر اینترنت چیزی میباشد که بایستی اصلاح گردد.
برای تصویب داده ها NAP خویش می بایست در ادامه تکثیر نشریه های آنلاین مرتبط با صنعت خویش باشید.

فصل ۴. seo داخلی
اکثری از طرق مرسوم در سئو ورقه (seo داخلی) درین بخش نیز اجرا می‌شود، مانند:
مشخص و معلوم کردن کلید واژه و کلمه در H1
بکارگیری کلید کلمه و واژه در تیتر
به کارگیری از کلید کلمه و واژه در URL
استعمال از URL های کوتاه
تایپ کردن توضیحات متا جالب
با دقت به تعداد جای هایی که سرویس ها و یا این که کالا ارائه می دهید، قادر است خط مش سئوی محلی شما‌را تغییر و تحول دهد.

۴.۱. ساختار تارنما خویش را برای باصرفه کردن صفحه ها غرض محلی تهیه نمائید
در شرایطی‌که به تعدادی ناحیه / شهر سرویس می‌کنید و می‌خواهید در هرمورد از آن جای ها جایگاه داشته باشید، می بایست صفحه ها مقصود محلی خویش را تهیه و تنظیم نمائید.
این ساختاری میباشد که ما پیشنهاد میکنیم:
برای یک ناحیه خاص یک‌سری ورقه صحیح نکنید این طرز به شما در بهبود seo کمکی نمی نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد