ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

15 قانون برای پیروزی در صفحه نتایج جستجو


خواسته از این نمونه این میباشد که هنگامیکه شما بعنوان صاحب یک تجارت جدید سئو در مشهد احداث سایت خویش را فعال سازی می‌کنید. نمی توانید انتظار داشته باشید که در پهنا سه ماه با لغات کلیدی اساسی در صنعت خویش جایگاه یک گوگل را کسب فرمائید. برای آنکه بتوانید درین مجال در سکو نخستین گوگل باشید فقط رویه پیش روی شما به کارگیری از تبلیغات مبلغی میباشد. گوگل ادوردز، میتواند برای ارتقا فروش محصول و تولید ها یک وب سایت جدید احداث بسیار اثر گذار باشد. البته از طرفی ممکن میباشد شما مجموع مبلغی را که بابت گوگل ادوردز سپرده گذاری می‌کنید بدور بیاندازید. آری هیچ تضمینی برای خرید کاربرانی که بر روی تبلیغات وبسایت شما کلیک می نماید نیست و هنگامیکه شما یک مارک جدید احداث باشید شما شانس بسیار یه خرده برای تبدیل کاربر به خریدار دارید. ولی راه و روش حلی که seo 2018 توصیه می نماید این میباشد که پیش از آنکه بصورت بی واسطه آغاز به فروش مال و یا این که سرویس ها خویش نمایید و یا این که به طور همزمان با آن اعتبار خویش نزد استفاده کننده را ارتقاء دهید. از جمله یک کمپانی قابل انعطاف افزاری می‌تواند ورژن آزمایش بدون‌پول ارائه دهد و یوزرها بتوانند با باور بیشتری از وبسایت خرید نمایند. یک وب سایت فروشگاهی می‌تواند سرویس ها پشتیبانی خویش را معرفی نماید و برخورد مشتریان را در وبسایت درج نماید تا مشتریان نو نیز به خرید از وبسایت ترغیب شوند.

به‌دنبال راهکارهایی را برای توفیق در seo سال 2018 ذکر خوا هیم کرد.

 



 
سه رکن اساسی seo
می‌دانیم که در پیشین خیر چندان بدور گوگل فقط به PAGE RANK صفحه های برای سکو دادن به آن‌ها دقت می‌کرد و پیچ رنک فقط بر پایه ی تعداد لینک و پیوند دریافتی به وسیله یک وب سایت مشخص و معلوم میشود. امروزه تعداد پیوند دریافتی یک وب سایت فقط ادله گزینش کننده  جایگاه تارنما وجود ندارد. امروز سه برهان مهم جایگاه صفحه های وبسایت را معین می نمایند.

1-  اعتبار
اعتبار یک کاغذ بر طبق تعداد بک پیوند های دارای اعتبار و دارای ارتباط یک وب سایت معقول میشود. هرچه یک وب سایت معتبرتر باشد وبسایت های معتبرتری هم به آن پیوند خواهند بخشید. ابزارهایی می باشند که معیار اعتبار صفحه ها تارنما شما راگزارش می‌دهند. ولی بایستی به خیال داشت که عددی که‌این وبسایت ها ارائه میدهند ممکن میباشد صد در صد با واحد سنجش اعتباری که گوگل برای وب سایت شما در لحاظ گرفته میباشد همخوانی نباشد. چون گوگل هیچ گاه طرز ارزیابی ظریف اعتبار یک کاغذ را ذکر نکرده میباشد. ولی تارنما هایی مانند MozBar و SEMRush اعتبار دامنه DA و امتیاز دامنه (Domain Score (DS را به شما ارائه می‌دهند و هرچند که عدد ارائه گردیده ممکن میباشد آپ دیت نباشد البته می اقتدار با امداد آن برای سئو تارنما طرح ریزی کرد.

2- محتوا
میدانید که الگوریتم هایی مانند گوگل پاندا بر طبق کیفیت محتوا به وبسایت شما مرتبه ای خواهند اعطا کرد. البته در سال 2018 کیفیت محتوا تنها به ساخت‌و‌ساز محتوای مخصوص و نفیس محصور نمیشود. شما می بایست این محتوا را مبنی بر جدیدترین نیاز مخاطبان خویش تنظیم فرمایید. با وجود شبکه‌های‌عمومی نیاز اشخاص جامعه تخت‌گاز عوض میشود. الگوریتم های تازه گوگل مانند رنک برین Rank Brain   با امداد یادگیری ماشینی میتوانند با تمرکز بالایی نیاز حقیقی و واقعی استفاده کننده را از کلید کلمه کاوش گردیده پیش گویی بزنند و در صورتیکه محتوای شما برای این خواست حقیقی وواقعی seo نشده باشد شما مرتبه پایینتری نسبت به رقبا کسب خواهیدکرد.

3- سن ایندکس شدن
در رابطه اهمیت این استدلال یعنی ارتفاع قدمت یک برگه و واحد سنجش تاثیر آن در درجه شیت در گوگل مشاجره های متعددی مطرح میباشد. البته در صورتی‌که وبسایت شما بازه فرصت متعددی فعال باشد و شما از طریق های seo اصولی سود کرده باشید قاعدتاً میتوانید از رقبای خویش براحتی پیشی بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد