ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

کلمه کلیدی چیست؟ استفاده از این نوع کلمات کلیدی برای سئو ممنوع!


معنی لغات کلیدی و طریق‌ی کشف کردن شایسته ترین کلمه ها کلیدی در seo مبحث سئو در مشهد بسیار مهمی میباشد. به دلیل آن که با گزینش لغات کلیدی هدفمند و دارای ارتباط میتوانیم کاربرانی را که حقیقتاً در ادامه وبسایت ما می باشند، به بازدیدکنندگان یا این که حتی خریداران تولیدها وبسایت خویش تبدیل کنیم.
در‌این نوشته ی علمی از آموزشسئو نخست به پرسش کلمه و واژه کلیدی چه است؟ جواب خوا‌هیم اعطا کرد و سپس به اشکال لغت ها کلیدی و طرز‌ی به کاربردن آن‌ها می پردازیم.



مضمون‌ لغات کلیدی چه می‌باشد؟
لغت ها کلیدی به عبارتی عباراتی می‌باشند که یوزرها آن را در موتورهای کاوش عرضه میکنند تا محتوای مد لحاظ خویش را بیابند. در واقع کلمه و واژه‌ کلیدی به عبارتی مراد و عشق‌مندی‌ یوزرها میباشد که در موتورهای کاوش search میگردد.

همینطور در هر برگه از وب سایت قضیه و ایده‌ی اساسی آن می تواند واژه و کلمه کلیدی آن کاغذ از وب سایت محسوب گردد که یوزرها را به یافت کردن وبسایت شما در وب سوق می دهد.
به عنوان مثال کاربری که میخواهد طریق‌ی بده بستان لنت ترمز خودرو را از روش وب پیدا نماید، در گوگل عبارت فراگیری بده بستان لنت ماشین را کاوش می‌نماید. این عبارت کاوش گردیده به عبارتی لغت ها کلیدی محسوب میشود که شما می بایست در نوشته‌ی‌علمی‌ی مرتبط با این یادگرفتن به فعالیت ببرید.

پس در شرایطی که بخواهیم در یک گزاره کوتاه بگوییم معنا کلمه و واژه کلیدی چه است؟ بایستی اظهار‌کرد به عبارتی مراد‌ی یوزرها از وبسایت ما! ممکن میباشد این مراد برای سوال و جذب داده ها باشد یا این که برای خرید و اخذ سرویس ها.

معیار گوگل برای تشخیص محتوای تکراری چیست؟


اینکه شما در تارنما خویش یک متن یک محتوا را تعدادی سکو منتشر نکرده باشید، یعنی که شما دارنده duplicate content نمی باشید. ولی موضوع ای که وجود دارااست این میباشد که خزنده های گوگل، URL ها را گزینه محاسبه قرار داده و کراول می نمایند سئو در مشهد خیر محتوای صفحه های را. به زبانی دیگر، در‌صورتی‌که شما دو محتوای حدودا مثل هم را در دو URL گوناگون مکان دهید، گوگل ممکن میباشد آن را تحت عنوان یک محتوای تکراری در حیث نگیرد. بدین موردها، URL های پارامتری گفته می‌شود.

نکات مهم برای پیاده سازی تگ های canonical


Canonicals به راحتی قابل انجام می‌باشند. ما چهار طرز گوناگون برای اجرا این عمل را گزینه چک قرار می‌دهیم. اهمیتی ندارد که از چه روشی برای پیاده سازی تگ های canonical به کارگیری میکنید؛ بلکه چیزی که اصلی میباشد این میباشد که همه این نحوه ها به خیر بیاموزید.

ضابطه نخستین: از URL های مطلق و بدون واسطه به کار گیری فرمائید
جان مولر اعلام نموده است که عالی میباشد از URL نسبی با عنصر لینک و پیوند rel = “canonical”  به کار گیری نکنید. وی همینطور گفته میباشد که سفارش می نماید از URL هایی به کارگیری نمایید که به خیر و خوبی تعبیر کننده باشند.

راهکارهایی برای بهینه سازی انکر تکست ها


مدام اولی و مهمترین نکته در یادگرفتن seo انکر تکست ها سئو در مشهد توزیع طبیعی آنها و خودداری از باصرفه‌سازی بیشتراز حد یا این که Over Optimization  میباشد. برای طبیعی بودن انکر تکست‌ها طبق راهنمای ذیل کار نمائید: روی انکر تکست‌های exact match تاکید نکنید. برای مثال چنانچه اینجانب میخواهم درجه تارنما وبنا را عالی کنم، نباید همگی جا از انکر تکست «ساخت سایت» به کارگیری کنم. این شغل ممکن میباشد سبب ساز اسپم شدن لینک و پیوند‌ها گردد.

به نظرم بیشترین وسعت متن پیوند‌ها را می بایست انکر تکست‌های Branded و Naked به خویش تخصیص دهند.

خواسته از انکر تکست Branded این میباشد که تیتر مارک در متن پیوند مذکور باشد. برای مثال جای اینکه با عبارت «ساخت وب سایت» پیوند بدهم، از عبارت «طراحی وب وبنا» به کارگیری کنم.



انکر تکست Naked یا این که برهنه مدلی میباشد که در آن در واقع متنی نیست و url برگه به تنهایی وارد میگردد. به عنوان مثال جای اینکه با «ساخت وب سایت» لینک و پیوند بدهم، میگویم برای استعمال از سرویس ها ساخت سایت ما به لینک و پیوند پایین رجوع‌کنید:

ساخت وب سایت



از انکر تکست‌های همگانی یا این که generic هم استعمال فرمایید. خواسته استعمال از لغت ها همگانی میباشد. برای مثال اینجانب به مکان لینک و پیوند دادن با عبارت ساخت وب سایت بیان کنم: برای دانایی از سرویس ها ساخت سایت وبنا اینجا را کلیک نمائید.

عمل دیگری که مسلما بایستی صورت پذیرد، استعمال از مترادف و هم معنی‌ها یا این که عبارت دارای ربط به کلمه و واژه کلیدی اساسی میباشد. از جمله اینجانب عوض اینکه مدام با عبارت «سرویس ها بهینه سازی» پیوند بدهم، از این عبارت‌ها استعمال کنم: سرویس ها seo تارنما، سرویس ها seo و سئو سایت و … .

گهگاه نیز خواهیم توانست متن پیوند‌ها را با جزئیات بیشتر بنویسیم. به عنوان مثال اینجانب جای اینکه مدام با واژه و کلمه seo پیوند بدهم، بیان‌کنم: برای استحضار از شیوه ارائه سرویس ها بهینه سازی وبنا بدین برگه مراجعه‌نمایید. و تک تک این پاراگراف را به شیت سرویس ها بهینه سازی پیوند بدهم.

به طور کلی کلام اساسی این میباشد که مخاطب بداند برای دسترسی به مطالبی که میخواهد می بایست به کجا مراجعه نماید.

سئو سایت فروشگاهی چگونه انجام می شود؟


پیش از این در زمینه‌ی اینکه بهینه سازی چه است سئو در مشهد و چه کاربردی دارااست حرف کرده ایم. برای فراگیری بهینه سازی وب سایت فروشگاهی این نوشته‌ی علمی می‌تواند استارت خیر و خوبی باشد.

یادگرفتن قدم به قدم seo وب سایت فروشگاهی
سئوی وبسایت‌‌های فروشگاهی نیز مانند بقیه وب سایت‌ها به یک استراتژی و اپ‌ریزی معلوم نیاز داراست ولی کلاً فرآیند seo یک فروشگاه اینترنتی را می‌اقتدار به صورت ذیل تیم‌‌بندی کرد:

تحقیق عبارات کلیدی
ساختار فروشگاه اینترنتی
سئوی داخلی صفحه های
سئوی فنی
بازاریابی محتوایی مغازه
استراتژی لینک و پیوند‌سازی
قدم اولیه: تحقیق عبارات کلیدی
تحقیق در رابطه عبارات کلیدی، شالوده و مبنا هر کمپین seo در کسب و کار الکترونیک میباشد. زیرا سوای عبارات کلیدی، با صرفه‌سازی صفحه های کالا و گروه‌بندی وبسایت ناممکن میباشد. حتی عبارات کلیدی بر سئوی فنی شما نیز تاثیرگذار میباشد. زیرا در معماری وب سایت می بایست واژه و کلمه های کلیدی اساسی در لحاظ گرفته خواهد شد.

فراگیری کشف کردن عبارات کلیدی برای تولیدها
در راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی خویش می بایست این نکته را در حیث داشته باشید که کلمه ها کلیدی معمولا مبتنی بر جستجوی تولیدات به وسیله استفاده کننده گزینش می گردد. مثلا به تصویر پایین که مرتبط با وبسایت آمازون میباشد اعتنا نمائید.

با سرچ کلیدواژه “organic dog food” موتورجستجوی آمازون به ما پیشنهاداتی میدهد که بیشترین سرچ به وسیله یوزرها را در وب سایت داشته‌‌‌‌اند.

الگوریتم Mobile First Index دقیقاً چیست؟


در قبل زمانی یوزرها در وب به کاوش می‌پرداختند، ورژن دسکتاپ وب سایت شما، ترازو اساسی گوگل برای جایگاه‌دهی سئو در مشهد به اکانت می‌آمد، اما با به روی فعالیت داخل شدن تلفن همراه‌های گوشی و محبوبیت آنها، گوگل هم تصمیم گرفت با تغییر‌و تحول الگوریتم جایگاه‌بندی خویش، ورژن موبایلی وب سایت‌ها را در حق تقدم قرار دهد.

این تغییر و تحول به عبارتی الگوریتم Mobile First Index بود که از اولِ سال 2018 و به طور تدریجی برای تمامی وبسایت‌ها فعال شد؛ به‌این مفهوم که حق تقدم نخستین گوگل برای سکو دهی به وب سایت‌ها، ورژن گوشی، و حق تقدم دوم به عبارتی ورژن دسکتاپ میباشد؛ یعنی صحیح برعکس چیزی که پیش از معرفی این الگوریتم شاهد آن بودیم.

چه وبسایت‌هایی زیر تاثیر الگوریتم نو گوگل برای گوشی‌ها قرار می گیرند؟
با اینکه الگوریتم تلفن همراه فرست گوگل اکنون بر روی تمامی تارنما‌ها فعال گردیده، ولی تاثیر این الگوریتم برای همگی یکسان وجود ندارد. با ورود الگوریتم تازه می‌قدرت وبسایت‌ها را به 4 مجموعه تقسیم کرد:

1- تارنما‌هایی که ورژن تلفن همراه و دسکتاپ آنان یکسان میباشد
در صورتی‌که ورژن گوشی و دسکتاپ شما یکی از باشد، در این حالت تغییری در نظارت گوگل از محتوای صفحه های شما شکل نمی‌گیرد. بعداز فعال شدن این الگوریتم، گوگل صحیح مانند قبلی (یعنی از روی ورژن دسکتاپ شما) به وبسایت شما امتیار میدهد.

بعلاوه می بایست این نکته حائض اهمیت را در حیث بگیرید که ریسپانسیو نبودن وبسایت شما از حیث seo، یک نکته منفی میباشد و گوگل بخاطر این کمبود، امتیاز خیر به وبسایت شما نمی‌دهد. وب سایت varzesh3  از مثال تارنما‌هایی‌ست که ریسپانسیو نبوده و ورژن گوشی و دسکتاپ یکسانی دارااست.

2- تارنما‌های Responsive یا این که عکس العمل‌گرا
الگوریتم Mobile First Index تغییری در فهم گوگل از محتوای تارنما‌های ریسپانسیو ساخت نمی‌نماید، چراکه محتوای این صفحه ها در ورژن تلفن همراه و دسکتاپ یکسان میباشد و فقط طرز اکران آن فرق داراست. (مانند وبسایت زومیت)

در اینجا می بایست به یک نکته حائض اهمیت اشاره کنیم؛ در شرایطی که وبسایت شما ریسپانسیو باشد اما در دو ورژن گوشی و دسکتاپ محتوای یکسان نداشته باشد یعنی نصیب مهمی از محتوا در تلفن همراه با به کار گیری از CSS مخفی گردیده باشد، ممکن میباشد منزلت وب سایت بعد از اجرا الگوریتم گوشی فرست، دست‌خوش تغییر و تحول گردد.