ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

اصلی ترین نکات سئو


۷.تطبیق ظریف دامنه
این انطباق فقط هنگامی شکل می‌گیرد که شما یک وب سایت با کیفیت عالی داشته باشید، این انطباق ظریف سئو در مشهد یک کدام از اصولی میباشد که قادر است به جایگاه بندی عالی در نتیجه ها سرچ در موتورهای کاوش یاری دهد و درصورتی که گوگل تطابقی پیدا نکند در سود قادر است منجر کاهش مرتبه ی شما گردد.

 ۸.استفاد از Whois به طور محرمانه و یا این که همگانی
گوگل هیچوقت اشاره ای بر این زمینه نداشت که استعمال از Whois به چه شکل خوب میباشد اما مدام در حیث داشته باشید که به کار گیری به طور همگانی برای شما منافع بیشتری خواهد  داشت، مگر اینکه عامل خاصی برای به کارگیری از آن به طور سری داشته باشید.

 ۹.جریمه برای مالکان Whois
میدانیم که گوگل به صورت مداوم در حالا کاوش در whois data شماست و در‌حالتی که متوجه گردد که مالک وبسایتی اسپمر میباشد پیرو تارنما های دیگر جان دار از آن شخص می‌گردد تا آنها‌را نیز تحقیق کند و جریمه ای برای انها در لحاظ گیرد.

 ۱۰.افزودن کد مرزوبوم TLD
افزودن این کد قادر است منجر ارتقا ترازو درجه بندی درکشور شما گردد ولی بایستی دانست که وقتی که کلام از جستجوی جهانی میگردد این دستور نمی تواند آنچنان حائز اهمیت باشد

کار تولید محتوا در منزل


امروزه کلیه در ادامه کاری میباشند که بتوانند سوای محدودیت هنگامی و مکانی درآمدزایی داشته سئو در مشهد باشد که ساخت‌و‌ساز محتوا یکی آن کارهاست. شما می‌توانید در خاتنه خویش فقط با یک سیستم کامپیوتری محتوا متنی و یا این که تصویری و ویدیویی و صوتی ایجاد نمایید و از این‌شیوه درآمدزایی داشته باشید.

شغل ساخت محتوا در خانه یکی‌از مشاغلی میباشد که در سال های اخیر هواداران متعددی پیدا نموده است و همگی را به کسبدرآمد در خانه ترغیب نموده است. شما می‌توانی با یادگیری مهارت های ایجاد محتوا حتی‌د‌ر منزل خویش کسب درامد داشته باشید. ولی که کلیه چیز به توان و مهارت های شما و خلاقیت و رزومه کاریتان بستگی داراست و هرچه شما رزومه توانمند تری داشته باشید می‌توانید درآمد بالایی داشته باشید.

ولی ایجاد محتوا به طور یک سری رسانه هم قادر است باشد و عالی میباشد تمرکز خویش را روی ساخت و ساز محتوا متنی نگذارید و در صورتی‌که عشق و علاقه ای بدین حوزه ندارد به ساخت‌و‌ساز محتوا تصویری و ویدیویی و صوتی هم تصور کنید و کوشش فرمایید برای ساخت و ساز محتوا در اینستاگرام مهارت های مورد نیاز را کسب نمائید.

فن‌های تحصیلی برای کار متخصص ایجاد محتوا چه می باشد
برای آن که بتوان یک دارای تخصص ساخت و ساز محتوا شد نمیتوان اظهار کرد که قطعا می بایست در یک حرفه تحصیلی خاص علم آموزی کرده باشند و اشخاص می توانند با یادیگری مهارت های ساخت محتوا رد این حوزه برنده شوند و به یک متخصص ساخت محتوا تبدیل شوند.

کلاً میتوان ذکر کرد که اشخاص می بایست داده ها همگانی بالایی داشته باشند تا بتوانند در حوزه های کاری مختلفی محتوا مطلوب ساخت نمایند و تنها فن تحصیلی خاصی مد لحاظ وجود ندارد. چند حرفه های تحصیلی می‌توانند با اعتنا به تقویت مهارت هایی به طور اکادمیک درین فن پیروز خیس باشند که عبارتند از :

ارتباطات
خبر نامه‌نگاری
ارتباط ها همگانی
ادبیات فارسی
تبلیغات و بازاریابی
مترجمی گویش انگلیسی

نحوه ارزیابی الگوریتم های جستجوی جدید گوگل


رئیس مجموعه web spam گوگل در مذاکره ای که جدیدا ایفا داده میباشد در زمینه‌ی شیوه آنالیز سئو در مشهد  الگوریتم های جستجوی تازه گوگل جواب اعطا کرد و اذعان کرد چه طور این الگوریتم ها پذیرش یا این که رد می گردند.

از Matt Cutts پرسش شد:

چه معیارهایی گوگل برای تحلیل الگوریتم های درجه بندی جهت ارائه نتیجه ها کیفیت بالا به یوزرها داراست؟
Matt Cutts اذعان کرد برای چک این پروسه سه مرحله وجود داراست:

(1) نخست الگوریتم بصورت offline آزمایش میگردد. درین مرحله طرز گزینش جایگاه حاصل محک زده می‌گردد که آیا URL های با کیفیت خوب، نسبت به الگوریتم های پیشین در مرتبه بهتری قرار گرفته اند یا این که نه. مبنای مرتبه دادن به URL ها، کیفیت آنها میباشد.  در‌حالتی که یک URL سکو ای را کسب نکرد گوگل میتواند آن را  با نتیجه ها گذشته مقایسه نماید و بر پایه ی این معیارها گوگل تصمیم میگیرد که آیا وارد مرحله سپس خواهد شد یا این که نه.

(2) آزمایش های Live، مرحله ای میباشد که گوگل یک پایین گروه ای از جستجوکنندگان حقیقی وواقعی را تعیین و نتیجه ها تازه را با به کارگیری از الگوریتم های نو در مشت آن‌ها قرار میدهد. در‌صورتی‌که تعداد کلیک های روی نتیجه ها جستجوی نو زیاد باشد بدین معنی میباشد که الگوریتم کاوش بدرستی شغل خویش را اعمال می‌دهد. بطور کلی می اقتدار اعلام‌کرد کلیک های زیاد روی شیت نتیجه ها کاوش آرم دهنده کیفیت حاصل میباشد.

(3) بعداز مرحله بالا کمیته کیفیت جستجوی گوگل فعال سازی میشود و تصمیم آخری را راجع‌به اینکه  آیا الگوریتم بکار رفته در دسترس مردم قرار بگیرد،  اتخاذ می نماید.

Matt ذکر کرد گوگل اینک از این پروسه برای چک الگوریتم های جستجوی نو به کارگیری می نماید البته در حیث داراست با اعتنا به نیازهایش در پروسه فوق تغییراتی را اجرا کند.

به داده های سرچ کنسول دقت کنید


چنانچه تارنما تان را با یک پوسته مشهور وردپرسی ساخته اید حتما نیاز به نگرانی درباره ی ریسپانسیو سئو در مشهد بودنش ندارید. البته برای اعتقاد و باور بیشتر در وب سایت responsivedesignchecker آن را آزمایش فرمائید تا مطمئن گردید پوسته ریسپانسیو میباشد.

2. به داده های سرچ کنسول توجه نمایید
با دقت به اهمیت قضیه سئوی گوشی، گوگل جدیدا در سرچ کنسول یک قسمت منحصر برای آن قرار داده. این بخش که در تصویر تحت با نام mobile usability مشخص و معلوم گردیده، درباره ی شرایط و ایرادات ورژن گوشی وبسایت به شما توضیحاتی می‌دهد.



برای مثال در تصویر بالا، سرچ کنسول به شما گفته هر 117 کاغذ از وب سایت تان برای اکران در تلفن همراه ها فارغ از اختلال می‌باشند. ولی در عین حالا ممکن میباشد با قرمز رنگ کردن نشانی بعضا از صفحه ها، به شما اطلاعاتی در باب اینکه فونت این کاغذ برای یوزرها موبایلی نامناسب میباشد یا این که پباده سازی اش با ایراد روبرو گردیده، بدهد.

نکته: توصیه می کنم گشوده هم برای ارزیابی شرایط وبسایت تان، از ابزار دیگر گوگل به نام Google’s Mobile-Friendly test امداد بگیرید تا مطمئن گردید وبسایت برای یوزرها موبایلی باصرفه میباشد.

3. یوزرها موبایلی را آزار ندهید!
جدای از پوسته باصرفه نشده، یکی چیزهایی که قادر است منجر آزار یوزرها موبایلی و ولی غیر موبایلی گردد، صفحه ها پاپ آپ میباشد! مشاهده کنید، گوگل نمیگوید که گشوده شدن صفحه ها پاپ مجموعاَ چیز بدی میباشد و در شکل مشاهده الزاما تارنما تان جریمه گردد. ولی خب گوگل با اینکه با پاپ آپ ها یوزرها را آزار بدهید، نقص‌ دارااست.

مخصوصا که یوزرها موبایلی به جهت کوچک بودن کاغذ دستگاه و همچنین محدودیت های بیشتر، از صفحه های پاپ آپ مزاحمی که دائما گشوده میگردد، بیشتر آزار می‌بینند. با دقت به‌این تا مکان ممکن صفحه های پاپ آپ در وبسایت قرار نداده یا این که دست کم کارایی فرمایید ظواهر آن ها را باصرفه کرده و کاری نمایید که سبب اذیت شدن یوزرها موبایلی نشوند.

تولید محتوای سئو شده


درحال حاضر بایستی روی قسمت \"فنی\" seo کردن محتوا تمرکز نمایید. مهم ترین قدم‌های seo کردن سئو در مشهد محتوا به طور فنی دربرگیرنده مفاد پایین می باشند:

برچسب تیتر
توضیحات متا
آدرس اینترنتی
بیایید نگاهی به شیوه کامل شدن هر مرحله بیندازیم.

۱. چه طور برچسب تیتر خویش را seo کنیم؟
هنگامی که یک مخاطب کاوش را ایفا می دهد، برچسب تیتر عنوان کاغذ اولیه میباشد که در بالای هر فیض می‌بیند. به بخش هایلایت گردیده در تصویر پایین نگاهی بیندازید:

 



برچسب‌های تیتر به تعدادی استدلال اصلی می باشند. اولیه و مهمترین نکته مهم راجع به آن ها این میباشد که به موتورهای کاوش یاری می‌نمایند تا بفهمند که شیت شما درخصوص چه می‌باشد. علاوه بر این، آنان می توانند یک فاکتور گزینش‌کننده باشند که به استفاده کننده حق گزینش میدهند.

برای بهینه سازی کردن برچسب تیتر خویش، بایستی از مورد ها تحت مطمئن گردید:

تیتر می بایست کمتر از ۶۰ کاراکتر باشد.
کلمه ها کلیدی زیادی را وارد تیتر نکنید.
مسئله محتوا را در آن درج نمایید، بی پرده کلام بزنید.
لغات کلیدی را در بالا تیتر قرار دهید.
۲. چه‌گونه توضیحات متا را بهینه سازی کنیم؟
توضیحات متا نصیب کوچکی از متن میباشد که تحت برچسب تیتر و ایمیل ظواهر می گردد. در حالی که گوگل اظهار کرده که‌این توصیفات تاثیری بدون واسطه بر سکو‌بندی‌ها ندارند، البته آنها بر این که یک استفاده کننده روی برگه شما کلیک نماید، تاثیر میگذارند. و همان گونه که میدانید کلیک کردن استفاده کننده روی پیوند وبسایت شما و ورود به تارنما تان می تواند تاثیر غیرمستقیمی در سکو‌بندی‌ داشته باشد. از این رو می بایست:

آن را ذیل ۱۶۰ کاراکتر بنویسید.
یک مرور کوتاه و خاص از آنچه که محتوای در زمینه‌ی آن میباشد، ارایه نمائید.
عبارات کلیدی مربوطه را در آن قرار دهید (آنها وقتی که یک مخاطب حاصل کاوش را می‌بیند پر رنگ خواهند شد).