ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

نکات سئو


به روزرسانی فولدر robots.txt
فولدر robots.txt دربرگیرنده دستوراتیست که محدودیت هایی را برای ربات های سئو در مشهد موتورهای کاوش در پایش صفحه های و مسیرها تولید می نماید. این فولدر باید قابل بازنویسی به وسیله سیستم مدیر محتوای شما باشد. مثلا پلتفرم مجنتو دارنده مسیرهاییست که نیازی به پایش بوسیله ربات ها وجود ندارد و عالی میباشد از نخست بوسیله پوشه robots.txt محصور گردند.

دستکاری صفحه ها
با اینکه این قابلیت و امکان جز لازمات بهینه سازی نمی‌باشد، البته قابلیت و امکان بازنویسی بخش های گوناگون شیت در راستای وصال به هدف ها seo، بسیار کاربردیست. مثلا برای تحلیل اخلاق و رفتار یوزرها در تارنما نیاز به افزودن کدهایی به بخش head یا این که body صفحه های میباشد. در شکل دسترسی بی واسطه به‌این کدها می شود به راحتی به‌این غرض رسید.

آپلود تصاویر
زمانی عکس ها در سیستم های مدیر محتوا آپلود می‌شوند، برخی مشاهده گردیده که اسم آن‌ها تغییر‌و تحول مییابد. پلتفرم شما بایستی امکان بازنویسی اسم عکس ها را داشته و به شما اذن دهد که تگ Alt را به سادگی به عکس ها اضافه فرمائید.

سرعت لود تارنما
برای سئو سرعت بار گذاری وب سایت نیاز به اجرای تکنیک هایی در آن میباشد. برای دانایی بیشتر دراین مورد مقاله ارتقاء سرعت وبسایت را مطالعه نمائید.

شیت 404
وقتی که یک یو آر ال در تارنما نیست، در هنگام دستیابی به آن بایستی شیت 404 ظواهر خواهد شد. برای درایت بیشتر دراین مورد مقاله تاثیر ارور 404 در بهینه سازی را مطالعه نمائید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد