ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت


محتوای بی کیفیت و 
یک کدام از دیگر از مورد های اساسی در کیفیت یک وبسایت محتوای بهتر میباشد. درصورتی سئو در مشهد که محتوایی که در وب سایت قرار میدهد از کیفیت قابل قبولی برخوردار نباشد، استفاده کننده ترجیح می‌دهد که سایت های دیگر مراجعه نماید تا به مقاله متبوع خویش دست پیدا نماید. پس مدام از محتوای بسیار حرفه‌ای، باکیفیت و اورجینال استعمال نمائید تا مخاطب را به خویش جذب نماید و به‌دنبال آن Bounce Rate شما کاهش پیدا نماید.

 

۶- خطاهای بازدارنده شونده مانند 404
یک کدام از دلایلی که یوزرها با گاز یک وب سایت را سوراخ می نمایند مواجه شدن با خطاهایی مانند ارور 404 میباشد. برای تحلیل ارور های جان دار در وب سایت به گوگل سرچ کنسول وبسایت مراجعه‌کنید و با به کار گیری از نصیب coverage ایرادات و ارور های مو جود در وب سایت را ارزیابی فرمائید.

 

۷- ارجاع دهنده‌‌های و انکر تکست های ناصحیح
یکی از دیگر از عارضه ها ارتقا نرخ پریدن در یک وب سایت اخذ لینک و پیوند از وب سایت ها و لغات نامرتبط با محتوای وب سایت میباشد که سبب ساز هدایت یک‌سری مخاطب با هدف ها سوای ربط به وب سایت شما میگردد که در فیض با‌گاز وب سایت را سوراخ می نمایند.

 

۸- ظواهر نامناسب تارنما
یکی دلایلی که سبب میگردد که استفاده کننده به‌سرعت یک تارنما را شکاف نماید علاوه بر محتوای غلط، ظواهر نامناسب و خیر چندان خوشگل میباشد. پس علاوه بر محتوای عالی بایستی بر روی ظواهر تارنما، فونت قشنگ، رنگ ها دیده نواز و غیره شغل کرد تا استفاده کننده بیشتر جذب تارنما گردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد