ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

ارائه و معرفی مقالات سئو

مرجه رسمی مقالات تخصصی و حرفه ای سئو سایت

با مقالات قدیمی که هنوز ارزشمند هستند چه باید کرد؟


با جواب دادن به 5 سوال بالا درباره ی عاقبت مقاله ها کهن تصمیم گیری فرمایید. مقالاتی که می بایست سئو در مشهد حذف شوند را می‌توانید با ریدایرکت 301 به دارای ربط ترین نوشته ی علمی یا این که کاغذ مهم سایت خویش ارجاع دهید.

بعد از اینکه مقاله ها سابق نفیس را از مقاله ها بی قیمت غیر وابسته کردید، بایستی برای به کارگیری از بها این مقاله ها اقداماتی اجرا دهید. بروزرسانی، ارتقا داده ها داخل مقاله‌ها و بهبود حالت نگارشی و ظاهری از مواقعی میباشد که می بایست در راهبرد شما قرار گیرند.


1- بهبود کیفیت و ساختار محتوا

برای استارت عالی میباشد این مقاله ها را از نگاه نگارشی تصحیح فرمایید. مقاله ها می بایست حرفه ذکر خیر داشته باشند و به معمولی ترین صورت ممکن با استفاده کننده رابطه برقرار نمایند.

مرحله آنگاه رعایت اصول بهینه سازی و ساخت محتوا در نوشته‌ی علمی میباشد. چک و قرار دادن پیوند های داخلی دارای ربط، متن جایگزین تصاویر و علامت گذاری Schema برای مثال مفاد پراهمیتی میباشد که بایستی صورت بپذیرد.

مرحله سوم بهبود حالت ظاهری میباشد. افزودن تصاویر جالب و ویدئو، یا این که به کارگیری از بولت پوینت ها و اعداد برای بهبود حالت ظاهری مقاله ها از مهم‌ترین مواقعی میباشد که بایستی در مقاله‌ها کهن صورت بپذیرد.

2- بروزرسانی و افزودن داده ها

مقالاتی که محتوای آپ دیت و ارزشمندی ارائه ندهند، کاربردی برای کاربر شما ندارند. ولی برخی از مقاله ها پتانسیل بسیار متعددی برای بروزرسانی و کسب رده دارا‌هستند. یکی‌از نحوه های برگرداندن مقاله ها کهن بدور مقاله‌ها با ارزش به روزکردن داده ها آن هاست. طبق آمارهای منتشر گردیده بلاگ هایی که پست های سابق را به روزرسانی می نمایند تا 74 شانس ارتقاء بازدیدکننده دارا هستند.

افزودن داده ها یک کدام از دیگر از راه و روش های بی نیاز سازی مقاله‌ها سابق میباشد. داده ها نو به دست آمده، تغییر تحول مقررات و یا این که اضافه شدن ضوابط تازه، رویدادهای تازه و موردها شبیه از سوژه هایی می باشند که می‌توانند به شما در افزودن داده ها گران بها به مقاله ها کهن امداد نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد